BMW F30

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

papa123
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 05.07.2010 22:04
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

BMW F30

Príspevok od používateľa papa123 »

Zdravim ma tu niekto skusenost BMW F30 320D motor N47 ..c ako je ma tom rozvoda retaz v tomto novom modely ? vraj motor je ten isty ako v E90 ale retaz je zosilnena mema niekto osobne skusenosti dakujem :28b7:
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ono tie retaze sa netrhali vyrobnou vadou.bmw s tym nema nic.nikto to nemenil a ak aj tak len to co trebalo {retaz} a na zvysok sa kaslalo pretoze to je polozka skoro 4 ciferna.treba si nastudovat po kolkych km to treba menit.
elauato
Príspevky: 254
Dátum registrácie: 26.09.2013 13:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa elauato »

"Spodná rozvodová reťaz sa zvykla šúchať o ostré ozubené koleso, za sprievodu typického brúsneho zvuku.
V návode na opravy preto BMW k motorom N47 okrem montáže optimalizovaných koľajničiek pre rozvodové reťaze predpisuje aj výmenu nového kľukového hriadeľa vrátane puzdra ložísk. Keďže motor sa pritom musí čiastočne rozmontovať, náklady na opravu sa môžu vyšplhať až na sumu 4 000 eur. A to nie je všetko, návod navyše upozorňuje aj na opotrebovanie a poškodenie kľukového hriadeľa a rozvodovej reťaze."

http://www.auto.cz/bazar-top-pet-nejhor ... selu-92441

Nie, s týmto fakt bmw nič nemalo:-))))))))))))
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

bmw nemoze za to ze majitelia su lakomy.viacero aut bolo su aj budu konstruovane tak ze motor musi von.ale co to je raz za 200 000km.to je normalka spravi sa to a ide sa dalej.M3 je este lepsia.kazdych 100000km-predpis bmw-menit loziska ojnic.to uz vobec nikto nevymeni.stara e46 M3 95 percent sk majitelov nefungujuci vytahany vanos.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

to myslis stare crepy?taka e39 530d ma 300 000km vymena celeho retaz rozvodu.e60 530d to uz ma menej.
Matulkoo
Príspevky: 201
Dátum registrácie: 27.02.2012 12:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Matulkoo »

Kup si vrele doporucujem, v mojom okoli skapali do 120 tis., tak ako ludovy rozpravac seven pise...lenivi majitelia!!
X3 s tym neslavne preslavenym motorom, 1. majitel, kaput 105 tis. km, pravidelne meneny olej, ziaden LL interval
3-er moja, ziaden LL ale 10 tis. km interval kaput 80 tis. km...
A dalsie pripady nepisem, o tych len viem, no konkretne podrobnosti som nemal zaujem ani zistovat...

Proste vyborny motor, ktory BMW vypracoval do nemeckej dokonalosti zaradeny do top 10 najhorsich motorov! Ziadna zazracna spotreba, vibracie prenasane do interieru, takze ani kultura chodu nie je bohvieco...
Ak uz fakt BMW tak pozeraj po 6-valcoch... tie aspon co to vydrzia...
Ja nikoho nechcem presviedcat o svojej pravde, popisalo sa toho uz dost aj tu na fore, aj na klube, a vlastna skusenost k tomu prispela... proste taky zakladny lowcost motor od bmw, novy znacne lacnejsi od 6 valcov a v sucasnosti asi aj najpredavanejsi z dovodu ceny noveho...
cibo226
Príspevky: 152
Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cibo226 »

Matulkoo: vibracie prenasane do interieru? bavime sa stale o F30 hej? zaujimave ze v mojom okoli ich beha dost vela a zatial ziadne problemy s retazou som nepocul a auta maju aj 200 000km
Matulkoo
Príspevky: 201
Dátum registrácie: 27.02.2012 12:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Matulkoo »

Cibo, ja som pisal o e90, ja som mal manual a riadiaca paka sa dost triasla, tento fakt skritizovali aj v niektorych testoch... vseobecne kultura chodu tej N47 je nic moc, opät znamy fakt verejne pripominany, nic subjektivne... proste priemerny az podpriemerny motor... boli aj tu temy o tychto motoroch a vzdy to skoncilo odporucanim vyhnut sa mu... ale ved kolko ludi, tolko chuti... sucasna B47 presla vraj nejakymi upravami... no stale opakujem, ze 6 valce su inde...bohuzial aj cenou
MilanFI
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 01.09.2008 16:40
Bydlisko: Tatry
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa MilanFI »

Ja mám e91 s motorom N47 už 6 rokov, osobne mám s tým autom najazdených 170000, terajší stav tacho 280000km. Pri 205tkm som dal vymeniť komplet rozvody vrátane spojky a dvojhmoty. Menili sa aj ozubené kolesá a všetko okolo. Každopádne, doteraz žiadne šušťanie, ani nič podobné, takisto žiaden mimoriadny servis. Kultúra chodu na 4-valec v pohode, žiadne trasenie páky, alebo hluk v interiéry. Olej mením každých 10-12-tis, ostatné filtre raz do roka, naftu aditivujem. Takže ja si zatiaľ klopem na drevo.
BMW e 91, Nissan Patrol 2,8 td Off Road, VW Golf V , ex Vectra C 2,0 DTI,
Napísať odpoveď

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní