BMW F30
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 05.07.2010 22:04
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
BMW F30
Zdravim ma tu niekto skusenost BMW F30 320D motor N47 ..c ako je ma tom rozvoda retaz v tomto novom modely ? vraj motor je ten isty ako v E90 ale retaz je zosilnena mema niekto osobne skusenosti dakujem
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 254
- Dátum registrácie: 26.09.2013 13:43 Zdieľať na Facebook
"Spodná rozvodová reťaz sa zvykla šúchať o ostré ozubené koleso, za sprievodu typického brúsneho zvuku.
V návode na opravy preto BMW k motorom N47 okrem montáže optimalizovaných koľajničiek pre rozvodové reťaze predpisuje aj výmenu nového kľukového hriadeľa vrátane puzdra ložísk. Keďže motor sa pritom musí čiastočne rozmontovať, náklady na opravu sa môžu vyšplhať až na sumu 4 000 eur. A to nie je všetko, návod navyše upozorňuje aj na opotrebovanie a poškodenie kľukového hriadeľa a rozvodovej reťaze."
http://www.auto.cz/bazar-top-pet-nejhor ... selu-92441
Nie, s týmto fakt bmw nič nemalo:-))))))))))))
V návode na opravy preto BMW k motorom N47 okrem montáže optimalizovaných koľajničiek pre rozvodové reťaze predpisuje aj výmenu nového kľukového hriadeľa vrátane puzdra ložísk. Keďže motor sa pritom musí čiastočne rozmontovať, náklady na opravu sa môžu vyšplhať až na sumu 4 000 eur. A to nie je všetko, návod navyše upozorňuje aj na opotrebovanie a poškodenie kľukového hriadeľa a rozvodovej reťaze."
http://www.auto.cz/bazar-top-pet-nejhor ... selu-92441
Nie, s týmto fakt bmw nič nemalo:-))))))))))))
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
bmw nemoze za to ze majitelia su lakomy.viacero aut bolo su aj budu konstruovane tak ze motor musi von.ale co to je raz za 200 000km.to je normalka spravi sa to a ide sa dalej.M3 je este lepsia.kazdych 100000km-predpis bmw-menit loziska ojnic.to uz vobec nikto nevymeni.stara e46 M3 95 percent sk majitelov nefungujuci vytahany vanos.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 201
- Dátum registrácie: 27.02.2012 12:04 Zdieľať na Facebook
Kup si vrele doporucujem, v mojom okoli skapali do 120 tis., tak ako ludovy rozpravac seven pise...lenivi majitelia!!
X3 s tym neslavne preslavenym motorom, 1. majitel, kaput 105 tis. km, pravidelne meneny olej, ziaden LL interval
3-er moja, ziaden LL ale 10 tis. km interval kaput 80 tis. km...
A dalsie pripady nepisem, o tych len viem, no konkretne podrobnosti som nemal zaujem ani zistovat...
Proste vyborny motor, ktory BMW vypracoval do nemeckej dokonalosti zaradeny do top 10 najhorsich motorov! Ziadna zazracna spotreba, vibracie prenasane do interieru, takze ani kultura chodu nie je bohvieco...
Ak uz fakt BMW tak pozeraj po 6-valcoch... tie aspon co to vydrzia...
Ja nikoho nechcem presviedcat o svojej pravde, popisalo sa toho uz dost aj tu na fore, aj na klube, a vlastna skusenost k tomu prispela... proste taky zakladny lowcost motor od bmw, novy znacne lacnejsi od 6 valcov a v sucasnosti asi aj najpredavanejsi z dovodu ceny noveho...
X3 s tym neslavne preslavenym motorom, 1. majitel, kaput 105 tis. km, pravidelne meneny olej, ziaden LL interval
3-er moja, ziaden LL ale 10 tis. km interval kaput 80 tis. km...
A dalsie pripady nepisem, o tych len viem, no konkretne podrobnosti som nemal zaujem ani zistovat...
Proste vyborny motor, ktory BMW vypracoval do nemeckej dokonalosti zaradeny do top 10 najhorsich motorov! Ziadna zazracna spotreba, vibracie prenasane do interieru, takze ani kultura chodu nie je bohvieco...
Ak uz fakt BMW tak pozeraj po 6-valcoch... tie aspon co to vydrzia...
Ja nikoho nechcem presviedcat o svojej pravde, popisalo sa toho uz dost aj tu na fore, aj na klube, a vlastna skusenost k tomu prispela... proste taky zakladny lowcost motor od bmw, novy znacne lacnejsi od 6 valcov a v sucasnosti asi aj najpredavanejsi z dovodu ceny noveho...
-
- Príspevky: 152
- Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 201
- Dátum registrácie: 27.02.2012 12:04 Zdieľať na Facebook
Cibo, ja som pisal o e90, ja som mal manual a riadiaca paka sa dost triasla, tento fakt skritizovali aj v niektorych testoch... vseobecne kultura chodu tej N47 je nic moc, opät znamy fakt verejne pripominany, nic subjektivne... proste priemerny az podpriemerny motor... boli aj tu temy o tychto motoroch a vzdy to skoncilo odporucanim vyhnut sa mu... ale ved kolko ludi, tolko chuti... sucasna B47 presla vraj nejakymi upravami... no stale opakujem, ze 6 valce su inde...bohuzial aj cenou
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 01.09.2008 16:40
- Bydlisko: Tatry Zdieľať na Facebook
Ja mám e91 s motorom N47 už 6 rokov, osobne mám s tým autom najazdených 170000, terajší stav tacho 280000km. Pri 205tkm som dal vymeniť komplet rozvody vrátane spojky a dvojhmoty. Menili sa aj ozubené kolesá a všetko okolo. Každopádne, doteraz žiadne šušťanie, ani nič podobné, takisto žiaden mimoriadny servis. Kultúra chodu na 4-valec v pohode, žiadne trasenie páky, alebo hluk v interiéry. Olej mením každých 10-12-tis, ostatné filtre raz do roka, naftu aditivujem. Takže ja si zatiaľ klopem na drevo.
BMW e 91, Nissan Patrol 2,8 td Off Road, VW Golf V , ex Vectra C 2,0 DTI,
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní