BMW e90 330i

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Od strážcu morálky na fóre by človek čakal inú kultúru...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Na vola iba z palicou
leonNL
Príspevky: 1263
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

pepo64 napísal:hnijú, dokonca si dovolím tvrdiť že v antikoróznej ochrane by také Vito či E-classe určite s prstom v nose tromflo aj také Daewoo.
Dalsi odbornik na teplu vodu... Posledne hnijuce E-cko bola W210, no tie po facelifte uz tiez hnili len minimalne. Dalsia generacia W211 pokial to nebol zlepenec po buracke, uz problem s koroziou vobec nemala. Tvrdit o aktualnej generacii W213 ze “hniju”, skoda pismen sa k tomu vyjadrit...
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Leon a keď ti napíšem že vidím vo výrobe x paliet súčiastok s červenými lístkami - korozia, tiež napíšeš že je to blbosť? Je zbytočné písať značky pretože dodávame celému spektru automobiliek a aj iným. :4012: Takže kludne poviem, že všetky autá z aktualnej produkcie môžu byť hrdzavé už vo výrobe. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

Ludia su rozny. Lisia sa od seba urovnou roznych schopnosti a taktiez aj sikovnostou a inteligenciou. Okrem toho maju velmi rozdielnu uroven sebahodnotenia a sebareflexie. Toto forum je priestorom na polozenie akejkolvek otazky od najroznejsich ludi. Nie je vyhradene len pre najvacsich odbornikov, ktori by si za to platili, preto je potrebne tolerovat aj najblbsiu formu polozenych otazok a tiez netreba cakat, ze bude pochopena kazda ironicka reakcia. Zadavatelia tem a taktiez mnoho prispievatelov na fore na takuto formu nie su dostatocne "vyrasteni". Je potrebne byt tolerantny, kedze plati to co som napisal na zaciatku a teda je absolutne zbytocne rozculovanie sa nad zadavatelom temy.

Na prvej strane su vsetky informacie zhrnute. 330i v e9x nevytrca nicim co by prekvapilo ak sa berie do uvahy spolahlivost a nakladovost vzhladom na vek, obstaravaciu cenu, premiovost znacky a jej modelu, pouzitych technologii a stav. Vsetko okrem stavu je kazdemu jasne. Stav si zisti co najlepsie pred kupou u konkretneho kusu. A miesat lahko zabehnutu fabiu do porovnania s premiovym autom po dvoch majiteloch so zodpovedajucimi kilometrami je absolutne mimo. Tam su vsetky premenne rozdielne. Urcite servis bude pytat rocne mimo pohonnych hmot viac ako 1000€ a vstupny moze byt kludne X nasobny. Vsetko zalezi od stavu konkretneho kusu ako som napisal a pri tak relativne starom aute uz nejake vseobecne zname drobne neduhy velmi rolu nehraju.
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

leonNL napísal:
pepo64 napísal:hnijú, dokonca si dovolím tvrdiť že v antikoróznej ochrane by také Vito či E-classe určite s prstom v nose tromflo aj také Daewoo.
Dalsi odbornik na teplu vodu... Posledne hnijuce E-cko bola W210, no tie po facelifte uz tiez hnili len minimalne. Dalsia generacia W211 pokial to nebol zlepenec po buracke, uz problem s koroziou vobec nemala. Tvrdit o aktualnej generacii W213 ze “hniju”, skoda pismen sa k tomu vyjadrit...
Ale hnijú, hnijú či skôr korodujú, W 211-213 samozrejme ešte nie ale aj to bude.Taký Xentry dokonca píše že servis Bmw je lacnejší ako servisovanie Fabie, no to sú rozprávky vhodné do zbierky Pavla Dobšinského.
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Skus precitat este raz, usla ti tam podstatna vec.
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

lubos zimovcak napísal:Vieš, lenže AKO zistíš STAV MOTORA po 300.000 km??
Keby to bolo nákladné auto, tak je to nič. Velkoobjemovy diesel... Tiež ešte ako tak risknes.

Ale stav nezistis inak, než hlavu dole, pozrieť valce, alebo minim. tlaky pomerať.

Majiteľ NOVEJ 330 ju určite nešetril, ale nikto nevie zaobchádzanie, ci sa neprehrieva, nezerie olej atď..

Ak takýto benzín, tak jedine s menším najazdom km, aj keď som už videl 6-8 valce - Ameriky, ktoré mali 400-500.000 míľ.. M, ale s 4-5 stupnovym automatom a možno tretinovym výkonom.
Zase to netreba hrotit. Vezmes to na EK, popripade sa este zmeraju tlaky. Do zmluvy sa zapracuje formulacia o spotrebe oleja. Okrem toho vela napovie vystupovanie predavajuceho. A je rozdiel, ked sa kupuje nieco na dojazdenie s planovanym najazdom 5000km rocne a ked nieco na niekolko nasobny najazd a za inu cenu.
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Ja tvrdím, že najlepšie je sa pýtať bývalých majiteľov tých aút. Pokiaľ človek jazdí to auto, alebo ho vlastní, tak bude rozprávať len a len samé pozitíva. Aké je skvelé a neviem čo.

Až keď ho predá, tak začne rozprávať reálnu pravdu, ako na tom bolo to auto ...

Takže vyhni sa bmw klubu a fanúšikom značky :-) od nich sa väčšinou veľa nedozvieš.

Vždy ide o to, čo od auta chceš ... Niekto rieši spoľahlivé približovadlo na veľa rokov. A niekto si chce autá pojazdiť, vyskúšať a po čase zase vymeniť.

Ak chceš kupovať auta len rozumom, tak Honda, Toyota a japonci. Ak chceš aj nejakú emóciu, tak zadný náhon ťa pobaví určite. Autá cez 300 tisíc už nie sú žiadne terno. Áno mechani povie, že je to super, lebo si to vie dať dokopy. Ale mnoho ľudí, také šťastie nemá, že si to vie opraviť a ešte za lacno. Je to auto, čo stálo kopec peňazí, tak aj servis bude náročnejší. Ako sa hovorí BMW - budeš mať dvojité-výdavky. Určite sa zameraj, keď už chceš také auto, na to koľko mal majiteľov a ako dlho boli majiteľmi. Ak ho malo veľa ľudí a krátko, tak to boli skôr ľudia čo si chceli užiť BMW zadný náhon a mu nakladali čo sa dá a predpokladám keď ho mal krátko, tak veľmi na servis nemal a tak aj bude to auto v horšom stave.
Tak len pekne hľadať, vyberať a preveriť v akom je stave. Určite auto v super stave nebude to najlacnejšie v ponuke.

Treba si robiť radosť, niekedy si treba aj dopriať auto nad limit. Kedy si také niečo dopraješ ?? Asi na dôchodku veľmi nie, tak kedy keď nie teraz :-)))
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

wiky, xentry, kujon - nejake odpovede, ostatne len obhajoba svojho ale tak hlupo torpidne, ze to nahneva každého... je pravda, ze ho treba upozornit na vydavky a spotrebu, ale slusne, nie, ze je mlady a sprosty... ja som tu uz pisal, ze jazdim obden cca 2x10 km na aute, ktore tu nemozem spomenut, spotřeba najcastejsie okolo 13 a este aj dizel, ale mam na opravy, aj ostatne vydavky a momentalne ma toto auto bavi a nemam pocit, ze som nenormalny a vlastne by som bol normalnejsi, ak by som sa blaznil na motorke????...ak ma na opravy a napr. aj také vazne, ako napr. nove vacky, tak nech kupuje....
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

To isté som si zažil aj ja, k tomu čo mám teraz ...
- načo Ti to bude
- pred kým sa chceš ukazovať
- to Ťa zožerie
- ak sa Ti niečo pokazí, zaplačeš
- je to ťažká nezgrabná krava

Odpovede:
- na pocit bezpečia, vyššie sedenie, pohodlie a komfort automatu nebojím sa vysokých obrubníkov pri parkovaní, viem si sadnúť na vyklopné veko kufra
- aké mi tu ukazovanie s 13 ročným džadom ? Kto sa len trošku vyzná, tak vie že nová fabia je drahšia ako moja šunka, chcel som automat, vyšší výkon ako som mal predchádzajúce auto a aby aj niečo vydržalo pár rôčkov
- má to spotrebu 10 litrov a čo ? Keby som kúpil auto s menšou spotrebou za 15 tisíc, tak čo som vyhral ? Ušetrím 2 litre na 100 km ?? Takto za moju cenu môžem ešte jazdiť 20 rokov kým miniem nejakých 6 tisíc € na spotrebe
- teraz si užívam a plakať budem potom; kedy si také auto kúpim ? Keď budem dôchodca a nebudem mať ani na lieky ???
- nepotrebujem jazdiť rally; aj tak má zrýchlenie lepšie ako 50 % teraz predávaných nových aút a pri obiehaní výkonu hajajaj ...

Zatiaľ to podľa mňa rieši chlapec dobre. Položím si otázku aké auto by som chcel. Pozisťujem si o ňom čo najviac. A potom si položím pred seba pre a proti a rozmýšľam, čo som ochotný tomu autu odpustiť. Ak je viac vecí proti, tak skúsim iné auto a opakujem tieto veci, kým sa nerozhodnem čo vlastne chcem. Radšej kazovejšie auto, ktoré som si vybral sám a sa z neho teším. Ako auto, kto mi vybral niekto iný a vôbec nemám radosť, že ho mám ...
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

:4012: Lubo : ja som najazdil 250t lebo som nevedel, že auto už malo cez 400t na hrbe. Ale zase nebolo to báwo. :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

kto mate uchylku o vela km, nech sa paci toto je stranka pre vas

https://www.youtube.com/watch?v=qNd3miN ... 86F7F49DEB

len treba vedet holandsky, ci jako to stekaju lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

kámoš má na octafke 2,0 tdi 103 kW v DSG už 430 tisíc km a iba teraz sa mu ozvali investície.
A to je najhorší možný motor v octáfke. Je tam problémová DSG a on to všetko mal bezproblémové. A to auto prešlo pomaly to, čo a traktory. Čiže žiadne jednanie v rukavičkách a bezproblémov 420 tisíc km a to predpokladám, že ho kúpil dovezené z nemecka so stočenými km pri 160 tisíc km. Takže asi malo v pohode aj o 100 tisíc viac.
Tak teraz si vyber ...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

tam si netreba vyberat - DSGcko zabijaju kratke mestske jazdy kde moze neuveritelne podtacat. Jazda 55km/h do kopca na siestom prevode pri 1093rpm a duniacom interieri je standard, a typicky slovensky sudruh ktory hovno vie o technike a nema pre nu ziadny cit este bude tlieskat ze ako to vyborne vyrobca naladil.

Ked das DSGcko do ruky dialnicnemu stihacovi, auto v klude najazdi take cisla ako hovoris. Treba vymienat olej v DSGcku, idealne silno pred dovrsenim lehoty 60.000km, nespravat sa k tomu ako posledny .huj a vydrzi. Lebo na dialnicu to zoberes, rozbehnes a davaj na 2600rpm z Bratislavy do Mnichova.

Cim viacej jazdis v meste, tym menej DSG prevodovka vydrzi. Odpozorovane mnohokrat v zivote.

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 62 neregistrovaných