BMW e87 116i , 2011 - cvakanie pri startovani

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

aba997
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 30.04.2020 01:55
Zdieľať na Facebook

BMW e87 116i , 2011 - cvakanie pri startovani

Príspevok od používateľa aba997 »

caute pani,strcim kluc ,stlacim spojku a ked stlacim tlacidlo start/stop tak len cvakne a rozsvietia sa kontrolky ktore po par sekundach zhasnu len kontrolka motora mi ostane svietit ,,co by mohlo byt chybne ?vsetko islo ako hodinky no zrazu prestal startovat ,baterka je nabita a aj tak mi to robi.prilozil som aj video .dik za rady
https://www.youtube.com/watch?v=uISSSiQgfbo[/youtube]
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Máš dobre utiahnuté svorky na baterke?
aba997
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 30.04.2020 01:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aba997 »

ano, starter nebude chybny?
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Starter, uhliky, pastorok, ložiská. Tam treba hľadať chybu.
eld13
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 22.01.2009 19:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa eld13 »

staci ked to napojis na diagnostiku (original - ISTA) a ona ti napise kde je problem bez toho aby si musel hladat fyzicky tu chybu... vo vacsine pripadov.
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Je to casto prave naopak a s ISTA sa hlada chyba fyzicky a preveruje sa vsetko okolo, hlavne pri elektrickych problemoch aby sa vylucili vsetky problemove cesty. Pred vytahovanim starterov treba ako prve pozriet kostru pre motor.
eld13
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 22.01.2009 19:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa eld13 »

no ja ti neviem, ale podla mna ISTA napise kde je zhruba problem (starter, cas a podobne) a zacinas veci riesit bez toho aby si na slepo trafal a menil baterky, pastorky, ... motory ... ako to bolo kedysi
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Asi sme sa nepochopili. Ona niekedy nemusi napisat nic a aj ked napise tak sa ide po meraniach jednotlivych veci, moze kludne prist k tomu, ze si problem musis zvolit sam a odtial to zacina. Povie ti od CAS pin 22 dajme tomu ide kabel tam a tam kolko jetam voltov, su tam volty? Fyzicky meras. To nie je len ISTA to su tak v podstate vsetky, napr. Mercedes mas otazku, starter toci motor nenaskoci alebo starter netoci ak netoci tak ide radi hodnot a merani ak starter toci a stale nic tak ide druha varianta merani. To, ze povie ze CAS to este vela znamenat nemusi. Od toho ta ISTA je, ze nekonci oznacenim problemu.


PS. A uz by mohol nejaky instalater opravit odhlasovanie.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To je vlastnosť prakticky každej diagnostiky.Kde vidí problém tam ho označí.Ale to čo vidí je častejšie dôsledok,kde to RJ zachytila.A dej ktorý RJ ani nesmie monitorovať sa nikdy v hlásení neobjaví.Tak by sa každé otočenie kľúča na zapalovanie (kvôli rádiu napr) vyznačilo ako chyba čidla kluky.Tu je úloha obsluhy urobiť pomocné merania,to čo píše xentry,je to logická súčasť a často sa jej nedá vôbec vyhnúť,lepšie diagnostiky ju priamo vyznačia ako nutnosť -skúška xy tak a tak
maros000
Príspevky: 218
Dátum registrácie: 03.07.2007 09:24
Bydlisko: Kosice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa maros000 »

S vlastnej skusenosti, Ford Grand C-max najzdene okolo 200 000km na krizovatke zrazu sa motor vypol(Start/stop) a uz nenastartoval. Nastastie to bolo na ceste druhej kategorie. Neviem si predstavit ako to riesia na zapade ked to skape dakde na stvorprudej dialnici v kolone.

Cievka na startery cvakla ale starter neroztocilo. Tak sme kupili cely starter taky isty ako tam bol original Valeo asi 200 EUR. Myslim ze ked som sa o to zaujimal tak start/stop starter ma vydrz okolo 50 000 cyklov a klasicky 10 000. Odvtedy start/stop sa vypina vzdy a starter podla mna prezije auto.......

S klasickymi startermi je moja skusenost taka ze vacsinou ked odide cievka tak neodide hned vacsinou tak ze raz ide raz nejde, ze na x-ty pokus clovek nastartuje. Je zas pravda ze start/stop su vykonejsie. V C-maxe je to 1.2KW klasicky a 2 KW start/stop.
Napísať odpoveď

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných