718 353
inzerátov
Pridať inzerát

BMW e60,61 , 530 i X drive, 190 kw , 2006 - LPG

   Obsah fóra Auto-moto fórum LPG, CNG - Hybrid
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
astravitara
Založený: 26 marec 2018
Príspevky: 2
Nabehané: 31 min
Predmet: BMW e60,61 , 530 i X drive, 190 kw , 2006 - LPG PríspevokZaslal: 14.08.2018 23:22   
*** LPG do BMW E 60,61 - 530 benzín, X drive, Touring 02/2006, 2996 ccm, 190 kW, kód motora by mal byť N52 B30 A . *** Aký typ splynovača a u akej firmy ? Ďakujem za rady.
Citovať
lorak777
Známa tvár - Feldo (51)
Založený: 21 marec 2015
Príspevky: 1073
Nabehané: 5 dní 12 hod 17 min
PríspevokZaslal: 15.08.2018 07:15   
zalezi aj odkial si, pre oblasť zap.slov. hatiar pri zvolene, sturovo, potom aj abraham a hlohovec... pohladaj.
Citovať
astravitara
Založený: 26 marec 2018
Príspevky: 2
Nabehané: 31 min
PríspevokZaslal: 15.08.2018 08:33   
To viem, už mám piate auto na lpg,a bol som vo všetkých lpg servisoch osobne -- chcem vedieť konkrétne napr. v Poprade selling má prestavbu na BMW splynovače Elpigas + esgi, ale nemá napísaný tento motor 530 - 190 kW, N52
Citovať
martin cichy
Obľúbený člen - Bawo (84)
Založený: 26 január 2010
Príspevky: 3228
Nabehané: 6 dní 17 hod 12 min
Bydlisko: ML-HE-MI
PríspevokZaslal: 15.08.2018 18:34   
Aj za cenu individualnej prestavby by som siel do BRC u Francaka v Ladomirovej (prestahoval sa z Korejoviec).
_________________
Toyota corolla verso 1.6 LPG BRC by Ekomont, Korejovce -Svidník
Citovať
stagba
Povedomá tvár - Favorito (23)
Založený: 16 január 2014
Príspevky: 221
Nabehané: 1 dní 8 hod 37 min
Bydlisko: Bratislava
PríspevokZaslal: 20.08.2018 11:50   
isť do individualnej prestavby ok, Frančak ok ale proboha prečo BRC? však to sa najviac kazi. asi najspolahlivejsia lpg kombinacia by bola- riadiaca jednotka STAG Q-generacie, reduktor Tomasetto Alaska, pre vyssi vykon Artic, vstrekovace HANA, multiventil Tomasetto a nadrž hocijaka.
Citovať
lra
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 19 september 2016
Príspevky: 46
Nabehané: 8 hod 54 min
PríspevokZaslal: 10.09.2018 08:03   
ja by som dal splynovace Magic III a vstrekovace Barracuda 130, predsalen hany padli na kvalite.
Citovať
stagba
Povedomá tvár - Favorito (23)
Založený: 16 január 2014
Príspevky: 221
Nabehané: 1 dní 8 hod 37 min
Bydlisko: Bratislava
PríspevokZaslal: 10.09.2018 10:55   
Regulator Tomasetto ma vintegrovany ventil plynu, dobre sa montuje a reguluje asi najstabilnejsie tlak, dlho vydrzi. S vstrekovacmi HANA som nemal problem, posledne montujeme HANA 2002, vyborna kvalita za super cenu, super su aj ACW 03, ale aj samozrejme Keihin, tam je vyssia cena
Citovať
lra
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 19 september 2016
Príspevky: 46
Nabehané: 8 hod 54 min
PríspevokZaslal: 10.09.2018 11:39   
ACW 03 niesu zle,

magic regulatory su kompaktnejsie, maju dobru termiku, tlak drzia stabilne a hlavne sa nepumpuju ako dvojzubec /to je ryba/
Citovať
stagba
Povedomá tvár - Favorito (23)
Založený: 16 január 2014
Príspevky: 221
Nabehané: 1 dní 8 hod 37 min
Bydlisko: Bratislava
PríspevokZaslal: 11.09.2018 08:35   
nazor ti neberiem, mas dobre skusenosti s tymto regulatorom. pravdepodobne sa na nom nepreraza membrana a nefuci plyn do podtlaku ako bezne na tom genialnom. potom niet vyhrad.
Citovať
lra
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 19 september 2016
Príspevky: 46
Nabehané: 8 hod 54 min
PríspevokZaslal: 11.09.2018 09:44   
tento regulator treba montovat najlepsie hlavou dole alebo bokom a jedna vypust plynu musi byt dole. aby sa v nom necistoty neusadzali.

Keby si sledoval situaciu, tak problem bol uz davno vyrieseny.

A davat alasku/arctic do takehoto auta sa moze vypomstit, pochybujem ze v kazdej situacii nakrmia to auto aj keby boli dva.
Hlavne ked mu zacnes ostro nakladat a termika pojde prec....


Nahodne prejavujuce sa problemy budu neprijemne pre klienta, ale nie pre vas...
Citovať
stagba
Povedomá tvár - Favorito (23)
Založený: 16 január 2014
Príspevky: 221
Nabehané: 1 dní 8 hod 37 min
Bydlisko: Bratislava
PríspevokZaslal: 11.09.2018 12:20   
neviem o ziadnej vyriesenej situacii, reagoval som na jedno doporucenie systemu a napisal som z mojej praxe aka zostava komponentov je najspolahlivejsia. nic viac a ak mas dobre skusenosti s magic regulatorom tak nech sa paci. nepoznam problem pri ziadnom regulatore ktory by mal problem s termikou pokial je pripojeny korektne, to jest paralerne na maly okruh auta. fabricke nastavenie takmer kazdeho vyrobcu lpg systemov na prepnutie do plynu je 30 st. teploty regulatora a navrat do benzinu je 0 st. teploty plynu, tieto hodnoty niesu vycucane z prsta a z toho sa da vyvodit v akych limitoch lpg pracuje spravne. ale k nastaveniu treba pristupovat individualne, lepsie systemy maju aj korekcie od teploty regulatora ktore riesia nastavenia aj tym co tomu nakladaju.nespominam si na pripad ze by teplota pri nejakom regulatore drasticky klesala, v kazdom je len nejaka dutina, mozno s nejakymi rebrami cez ktoru prefrci horuca chladiaca zmes tlacena vodnou pumpou.je to tak na alaske, kme, acr, geniuse a aj na magice a vsetkych ostatnych. a namontovat tomasetto regulator do BMW- bezproblemu, je to vyborny regulator. STAG ma EU homologizaciu R115 pre BMW robenu s tymito regulatormi, cize auta schvalovali a merali emisie s tomasetto regulatormi.a pisal som to viackrat, regulator ma len jednu jedinu ulohu, stabilne drzat tlak plynu lebo plyn do motora nieje vstreknuty, je vpusteny svojim tlakom. a samozrejme nesmie casom prepustat lpg cez podtlak do sania ako sa to deje pri tych geniusoch
Citovať
lra
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 19 september 2016
Príspevky: 46
Nabehané: 8 hod 54 min
PríspevokZaslal: 11.09.2018 20:22   
schvalene su dve kopy systemov, a nie vsetko robi dobrotu. vstrekovace valtek. videl som tri a auta od vas ani jedno nemalo rovnaku dlzku hadic od vstrekovacov do sania /rozdiel aj 20cm/, najlacnejsie vstrekovace, lpg hadice pouzite pre podtlak, to je podla 115ky?
Citovať
stagba
Povedomá tvár - Favorito (23)
Založený: 16 január 2014
Príspevky: 221
Nabehané: 1 dní 8 hod 37 min
Bydlisko: Bratislava
PríspevokZaslal: 12.09.2018 07:39   
erstopatnastok je dve kopy, casto s tomasettami alebo valtekmi ale tusim ani jedna s baracudami alebo magicom. ale to je nepodstatne. co sa tyka dlzky hadiciek ta nehra rolu. pre predstavu, mas styri zahradne ventily k nim pripojene hadice, jedna je o nieco dlhsia, chytis konce do ruky a zacnes ventily postupne rovnako otvarat, zatvarat, dookola. z kazdej vystrekne rovnake mnozstvo vody len z tej dlhsej pri prvom vystreknuti menej o obsah hadice o ktory je dlhsia, uz pri dalsom vystreknuti obsah bude rovnaky ako pri ostetnych. to iste sa deje aj pri vstrekovacoch lpg a ten nepatrny rozdiel prvej davky pri dlhsej hadicke je absolutne nepodstatny. Asi podstatnejsi je bod v ktorom vstrekneme plyn, ten si myslim je lepsie aby bol co najblizsie k benzinovym vstrekovacom a kvoli tomu sa niekedy nedaju vstrekovace umiestnit tak aby hadicky boli rovnake. A davat do suvisu cenu a kvalitu pri hocijakom vyrobku je na dlhsiu diskusiu a tu je s tebou viest nebudem lebo posuvas ju z vecnej roviny niekde inde.
Vstrekovace Valtek su dobre spolahlive, daju sa zrepasovat a nastavit a funguju donemoty.
stastsne a vesele
Citovať
andy.gee
Povedomá tvár - Favorito (44)
Založený: 10 jún 2009
Príspevky: 1317
Nabehané: 9 dní 18 hod 59 min
PríspevokZaslal: 13.09.2018 11:06   
stagba napísal:
prečo BRC? však to sa najviac kazi

mame v rodine a medzi kamaratmi BRC systemov teda dost a nepokazil sa za tie roky ziaden

iste, pokazit sa moze cokolvek, ale v ziadom pripade si nemyslim, ze BRC je na spode pomyselnej tabulky spolahlivosti
_________________
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC + LPG (BRC)
Citovať
stagba
Povedomá tvár - Favorito (23)
Založený: 16 január 2014
Príspevky: 221
Nabehané: 1 dní 8 hod 37 min
Bydlisko: Bratislava
PríspevokZaslal: 13.09.2018 14:17   
andy.gee, poslal som sukr. spr., prišla?
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum LPG, CNG - Hybrid