BMW E60 , 530 xd - sklbanie

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

lakyroyal
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 01.12.2021 08:08
Zdieľať na Facebook

BMW E60 , 530 xd - sklbanie

Príspevok od používateľa lakyroyal »

Zdravim všetkých potrebujem mensiu pomoc neviem si poradiť mam jeden problém jedna sa o BMW 530xDrive 173kw ročník 2008
Automat Najazdených 340 000km
Auto jazdilo úplne v pohode, chytil som za jazdy defekt na pravom zadnom kolesi
zastavil som nahodil som dojazdovku a hneď ako som sa pohol tak auto začalo ako keby zadrhavat a sklbat respektíve čím je auto viacej v zabere tým je to sklbanie viac cítiť, ja som hneď zavolal svojmu mechanikovi a dozvedel som sa teda ze sa nemám báť ze to je preto lebo je to 4x4 a není sú všetky kolesa rovnaké tak som s autom prešiel na dojazdovke 3km na ďalší deň som opravil defekt nahodil jeho originál koleso a žiadna zmena úplne takisto zadrhava a sklbe
Bola robená BMW diagnostika a motor bez chyb, prevodovka bez chyb, rozvodovka taktiež bez chyb takže som s toho už zúfalý nevedia mi na to prísť
Poprosím ak sa niekto stretol aspoň s niečím podobným skúste sa ozvať a ešte poprosím ak niekto pozná okolie SA, NR, LV, NZ, KN nejakeho špeciálistu co sa venuje BMW dajte vedieť
Dakujem
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Re: BMW E60 530xd Sklbanie

Príspevok od používateľa avelmak »

Dobry den!Bola skontrolovana cez diagnostiku aj system ABS?Chybu nemusi vykazat,len pocas jazdy treba skontrolovat otacky vsetkych kolies naraz.Tento rok uz treti bavorak s takou chybou co sme si riesili.
lakyroyal
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 01.12.2021 08:08
Zdieľať na Facebook

Re: BMW E60 530xd Sklbanie

Príspevok od používateľa lakyroyal »

Hej... bola robená kompletná diagnostika aj na mieste aj za jazdy a jedinú chybu ukázalo zhavice nič iné
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29