BMW e46 vs. e92
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 23.06.2020 01:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 650
- Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 25.10.2020 19:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3425
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
A čo tak, keď už máš chuť oplieskat 5-6.000eur a mam pocit, že to bude jedine auto, čiže, nebudeš mať čas a možnosť do neho sypať ďalšie eura...
Kúpiť o 1-2 triedy menšie a novšie??
Focus, 308, Golf Toyota, Honda... V benzíne samozrejme, za tu cenu kupis ešte neznicene, ľahko servisivatelne.
Bude to Tvoja najlepšia kúpa auta.
Edit : za tu sumu su celkom zaujímave možnosti, napríklad taká Suzuki, ci Fiat Grande Punto s plynom, celkom zanovne auta...
Kúpiť o 1-2 triedy menšie a novšie??
Focus, 308, Golf Toyota, Honda... V benzíne samozrejme, za tu cenu kupis ešte neznicene, ľahko servisivatelne.
Bude to Tvoja najlepšia kúpa auta.
Edit : za tu sumu su celkom zaujímave možnosti, napríklad taká Suzuki, ci Fiat Grande Punto s plynom, celkom zanovne auta...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Lubo mám ťa rád,ale ráno si mal nejaké srandovné raňajky.Zadavateľ sa detailne síce nezmieňoval prečo ho fascinuje šesťhrnček,ale ako volakedajší majiteľ ani neviem koľkých vlastne šesťhrnkov (radových,lebo to nie je jedno) tuším čo za tým je.Či termín neopakovateľný zvuk vystihuje jeho snahu ho kúpiť netuším,ale silne predpokladám.Ten starší je po každej stránky kus úžasnej techniky.Veľmi dobre servisne zvládnuteľný,cenove v dieloch prijateľný.Kúpu v podstate limituje stav po korozívnej stránke.Čo je v podstate lahšie identifikovateľný problém ako technika.Neuponáhlenie kúpy dáva vysokú šancu nájsť kus čo stojí za to,a pri dobrej podpore asistencie pri kúpe by som to videl na kúpu auta na ktoré nie je treba siahať.Novšie verzia má jedinú výhodu,rýchlajšie vyprázdňuje peňaženku,nič také čo stojí za reč do plusu neobsahuje.
-
- Príspevky: 411
- Dátum registrácie: 01.10.2008 18:31 Zdieľať na Facebook
Mal som E46 coupe m52 a cabrio m54, su to vyborne auta, ale dnes uz stare a s tym su spojene zavady a nasledne vydavky, konkretne:
- xenonove svetla, ak neboli repasovane, budu vysvietene kazde jedny
- vsetky benziny postihuje separator oleja, vynechavania valcov (zvacsa suvis so separatorom, svieckami, indukcnymi cievkami, netesnostou na sani, disa klapka, vanos), M54 castejsie aj spotreba oleja
- automaticka prevodovka v E46 slabsia spolahlivost, manual lepsi a ziadanejsi
- take bezne chorobky ako Grund modul, vypadane pixely na budikoch, nefungujuci vyhrev sedacky...
- a korozia, to je dost zavazny problem vacsiny E46
Bolo tu spomenute CLK, mam W208, nie zle auto, ale dost zastaraly dizajn, opat problem s hrdzou, ale zato spolahlivy automat, motory dobre, ale stara koncepcia a vysoka spotreba.
W209 je zvonku modernejsie auto, ak zaujme, isiel by som do modelu po FL ale stale 5-stupnovy automat.
- xenonove svetla, ak neboli repasovane, budu vysvietene kazde jedny
- vsetky benziny postihuje separator oleja, vynechavania valcov (zvacsa suvis so separatorom, svieckami, indukcnymi cievkami, netesnostou na sani, disa klapka, vanos), M54 castejsie aj spotreba oleja
- automaticka prevodovka v E46 slabsia spolahlivost, manual lepsi a ziadanejsi
- take bezne chorobky ako Grund modul, vypadane pixely na budikoch, nefungujuci vyhrev sedacky...
- a korozia, to je dost zavazny problem vacsiny E46
Bolo tu spomenute CLK, mam W208, nie zle auto, ale dost zastaraly dizajn, opat problem s hrdzou, ale zato spolahlivy automat, motory dobre, ale stara koncepcia a vysoka spotreba.
W209 je zvonku modernejsie auto, ak zaujme, isiel by som do modelu po FL ale stale 5-stupnovy automat.
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
Mazdu 6 2.5gt som mal velmi zabavne vyladene auto,motor je skvely...vie to jazdit v poho za 8l.Treba si dat pozor na hrdzu podvozku a este zvykne odchadzat bezklucove odomykanie a startovanie.
Accord 7g 2.4 zvadsa su v automate co ubera dost na vykone ale da sa spravit reflash a auto jazdi omnoho lepsie...
Ak nechces vyhadzovat tisice von oknom urcite benzinoveho japonca,pozri testy,fora a chod poskusat!
Accord 7g 2.4 zvadsa su v automate co ubera dost na vykone ale da sa spravit reflash a auto jazdi omnoho lepsie...
Ak nechces vyhadzovat tisice von oknom urcite benzinoveho japonca,pozri testy,fora a chod poskusat!
-
- Príspevky: 1261
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Odznelo tu CLK. Ako fanusik a majitel hviezd, za seba odporucam W209 CLK500. V tej cene je na SK jeden alebo dva na predaj. Motor M113 a prevodovka 5gTronic su pri zakladnej poctivej udrzbe nekonecne. Koni to ma 306, co v tej cene ziaden 6valec, a zvuk a kultura 8valca tiez niekde na inej urovni...
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 3425
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
mhlavaty napísal:Lubo mám ťa rád,ale ráno si mal nejaké srandovné raňajky.Zadavateľ sa detailne síce nezmieňoval prečo ho fascinuje šesťhrnček,ale ako volakedajší majiteľ ani neviem koľkých vlastne šesťhrnkov (radových,lebo to nie je jedno) tuším čo za tým je.Či termín neopakovateľný zvuk vystihuje jeho snahu ho kúpiť netuším,ale silne predpokladám.Ten starší je po každej stránky kus úžasnej techniky.Veľmi dobre servisne zvládnuteľný,cenove v dieloch prijateľný.Kúpu v podstate limituje stav po korozívnej stránke.Čo je v podstate lahšie identifikovateľný problém ako technika.Neuponáhlenie kúpy dáva vysokú šancu nájsť kus čo stojí za to,a pri dobrej podpore asistencie pri kúpe by som to videl na kúpu auta na ktoré nie je treba siahať.Novšie verzia má jedinú výhodu,rýchlajšie vyprázdňuje peňaženku,nič také čo stojí za reč do plusu neobsahuje.
Mam kamaráta mechanika.
A ten mi občas hovorí také šialene príbehy, že sa rozum zastavuje.
Ked už BMW 3, tak ten 330D je vraj celkom odolný.
Ale 6-valec, benzín, kde sa dávalo čím ďalej tým menej do servisu..., je možnou vstupenkou do laj... na.
Ano, keď bude dlho hľadať, moze nájsť perfektny kúsok.
Ale stále platí, až nemá vlastnú dielňu, vlastne zdroje ND, skúsenosti, moze sa popáliť.
Preto je veľmi veľký rozdiel, čo to má byť prvé auto, alebo lestenka na víkend...
Osobne som prišiel na chuť "starým šunkam", len musia byť v perfektnom stave..., je to fakt lahoda, pomaly sa vliect krajinou a nič neriešit.
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Pozor ! V6 nie je R6. A ak sa tu o niečo jedná tak o R6,ak už tých hrnkov má byť 6,tak jedine v rade.Je to jediný motor ktorý má vyvážene zotrvačné hmoty prvého aj druhého rádu,ale je pravda že tieto technické veci nemusia nikoho zaujímať.O pre a proti riešení by šlo napísať knihu,len neviem pre koho ak sa každý hrnie do pozlátiek
-
- Príspevky: 163
- Dátum registrácie: 24.05.2012 19:12
- Bydlisko: KE Zdieľať na Facebook
co z toho ze R6 je pekne vyvazane. je dlhy a pomerne tazky oproti V6. V6 ma predsa vyvazovacie hriadele, aby bezal lepsie. Taktisto zvuk motora 90 stupnovej V6 je dost navykovy.
Osobne som mal M54 cabrio, stalo 6500, cca 4000 slo do servisu a to auto bolo v celkom dobrom stave
Napr. pruziny na zadnu napravu sa dali kupit len origo. kus 140e ... Samozjreme boli nejake hadice kus popraskane, po nastartovani to dokonca vydavalo strielacie zvuky, no po 1-2 minutach uz bezal krasne.
Bol to 2.5 automat. problemy okrem tych hadic motor ZIADNE nemal. riesili sa zvysne veci.
co sa tyka ksenonov, tak boli 2 verzie. jedno bolo BOSCH-AL a druhe bolo ZKF (alebo dajak tak sa to volalo). auto malo 180kkm 2001 a xenony svitili KRASNE. takze zalezi od toho aku znacku mas.
Teraz mam W210 E320 V6 a urcite mozem povedat ze prevodovka je na tom ovela lepsie. totizto bmw toci na 2ke 125kmh, takze automat je hlavna vyhoda na dialnici. A takisto motor je bez problemov porovnatelny s 3.0 M54. 165kw benz vs 170kw bmw. a to dokonca benz nema ziaden VANOS, iba variabilne sanie.
A este k porovnaniu 2.5 cab a 3.0 coupe obe automaty. napriek tomu ze obe maju rovnaku prevodovku, 3.0 ma akokeby uplne iny SW, ovela viac zamyka, a takisto radi pri nizsich otackach, takze su bezne stavy ze ides 60 tacho a mas 1000 rpm na 5ke.
Kazdopadne, ja osobne dodam - tato investicia urcite nedava zmysel. Ci uz spominane cabrio 2.5. alebo coupe, alebo ta moja W210 - vo vsetkych boli utopene tisice a tie uz nikdy nikto nevrati.
takze podmienka ze nechces do toho nasypat vela skor je o tom, ze ci budes ochotny sa zmierit s tym ze to auto uz nikdy nebude tak ako ked vyslo z tovarne a vzdy, opakujem VZDY daco budes riesit.
Mna osobne to uz prestalo bavit, trvalo to cca 7 rokov, ale teraz uz chcem hlavne nieco co ma odvezie a hlavne spolahlivo. Popozeraj hondy alebo lexus, ako spominali ludia nadomnou.
P.S: po 2x E46 a W210 som skusil A4 B7 cabrio 2007 1.8t MANUAL a zatial asi prva ojazdenka v ktorej som po kupe za priblizne 6k utopil 1k a zatial vobec nic, takze kupa takej jazdenky existuje, ale je to velmi velmi zriedkave. A este dodam ze ta audi ma tak krasne zlicovane diely, ze sa na to e46 zdaleka nechyta a vobec nemam pocit nedotacavosti ako vsade pisu
Osobne som mal M54 cabrio, stalo 6500, cca 4000 slo do servisu a to auto bolo v celkom dobrom stave
Napr. pruziny na zadnu napravu sa dali kupit len origo. kus 140e ... Samozjreme boli nejake hadice kus popraskane, po nastartovani to dokonca vydavalo strielacie zvuky, no po 1-2 minutach uz bezal krasne.
Bol to 2.5 automat. problemy okrem tych hadic motor ZIADNE nemal. riesili sa zvysne veci.
co sa tyka ksenonov, tak boli 2 verzie. jedno bolo BOSCH-AL a druhe bolo ZKF (alebo dajak tak sa to volalo). auto malo 180kkm 2001 a xenony svitili KRASNE. takze zalezi od toho aku znacku mas.
Teraz mam W210 E320 V6 a urcite mozem povedat ze prevodovka je na tom ovela lepsie. totizto bmw toci na 2ke 125kmh, takze automat je hlavna vyhoda na dialnici. A takisto motor je bez problemov porovnatelny s 3.0 M54. 165kw benz vs 170kw bmw. a to dokonca benz nema ziaden VANOS, iba variabilne sanie.
A este k porovnaniu 2.5 cab a 3.0 coupe obe automaty. napriek tomu ze obe maju rovnaku prevodovku, 3.0 ma akokeby uplne iny SW, ovela viac zamyka, a takisto radi pri nizsich otackach, takze su bezne stavy ze ides 60 tacho a mas 1000 rpm na 5ke.
Kazdopadne, ja osobne dodam - tato investicia urcite nedava zmysel. Ci uz spominane cabrio 2.5. alebo coupe, alebo ta moja W210 - vo vsetkych boli utopene tisice a tie uz nikdy nikto nevrati.
takze podmienka ze nechces do toho nasypat vela skor je o tom, ze ci budes ochotny sa zmierit s tym ze to auto uz nikdy nebude tak ako ked vyslo z tovarne a vzdy, opakujem VZDY daco budes riesit.
Mna osobne to uz prestalo bavit, trvalo to cca 7 rokov, ale teraz uz chcem hlavne nieco co ma odvezie a hlavne spolahlivo. Popozeraj hondy alebo lexus, ako spominali ludia nadomnou.
P.S: po 2x E46 a W210 som skusil A4 B7 cabrio 2007 1.8t MANUAL a zatial asi prva ojazdenka v ktorej som po kupe za priblizne 6k utopil 1k a zatial vobec nic, takze kupa takej jazdenky existuje, ale je to velmi velmi zriedkave. A este dodam ze ta audi ma tak krasne zlicovane diely, ze sa na to e46 zdaleka nechyta a vobec nemam pocit nedotacavosti ako vsade pisu
2022 dacia jogger LPG
2021 kamiq 1.5dsg
2021 TM3LR
2020 e-up
2021 kamiq 1.5dsg
2021 TM3LR
2020 e-up
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ak sa zadarí hlúposť,obyčajne je velkorozmerová.Logovanie je najefektívnejšia forma diagnostiky.Niektoré diagnostiky (značky) ju majú zvládnuté na jednotku,niektoré horšie,iné vôbec.O tom koľko mechanikov to má zvládnuté,to radšej rovno preskočme.No a truhlík má na to samozrejme úplne svetový názor a ešte sa ním pochváli vo svete
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných