BMW 750d 280kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

boris-fabia
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 07.08.2013 18:14
Zdieľať na Facebook

BMW 750d 280kw

Príspevok od používateľa boris-fabia »

Zdravím, rozmýšľame nad kupou 750d xdrive 280kw, 2013-2014, len je to 3.0 motor s 3mi turbami, na benzíne som počul že sa prehrievajú, ale o dieseli neviem nikde nič nájsť... o 3.0d mi viacero ľudí vravelo že okolo 200000 odchádzajú motory (začínajú sa rozpadávať).. ma stym niekto nejaké skúsenosti? Oplatí sa ísť do toho či radšej pozrieť niečo iné? Rozhodujeme sa medzi 750d alebo Audi a8.. (momentálne mame A6 3.0 Quatro ale že by sme boli 100% spokojný sa nedá povedať)

PS: meno si nevšímaj, bolo to založené asi 5 rokov dozadu :40bd:
hjundai
Príspevky: 2710
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

ďakujeme za upozornenie že už vo Fabii nejazdíš, ani ja v hyundai nie ale nikomu som to zatiaľ nehovoril bo je to nepodstatné. Ale status sa zmenil tak to treba adekvátne prezentovať. K téme: ak s jednou veľkou drahou šunkou nie si spokojný máš ešte chuť ísť do ďalšej? Odpoveď je kúp si nové alebo kúp si niečo iné kde sa motory nerozpadávajú - doporučím ti nejaký pekný veľký fajnový Lexus, tam budeš možno spokojnejší
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

tie motory od bmw sa nerozpadavaju len uz to nema taky bezudrzbovy najazd ako boli stare 3,0d napr z roku 2003.kazdych 15000km nove cerpadlo za tisicku aj s robotou a jazdi to dalej.presvihnes to piliny zanesu cely pal system a aj vstreky.dalsia vec treba menit s cerpadlom aj rozvody.to nerobil skoro nikto.inac tym 3,0d nic netreba.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

nemiesas to nejako ?.... tak bmw ma byt 750xd 280 kW ,ale A8 3,0d 190kW - lebo tak to podavas....preco neuvazujes nad 730xd so 190kW ? - aj ked to nie je to iste ako 730 d z r.2004, ale 730 xd zozenies tiez 2014 za 35 tis. plus minus....a jedno turbo je spolahlivejsie,ako tri a ten maly fracek odide raz-dva...a este medzi nami - v tejto kategorii velmi zalezi na vybave a konforte a musi sa v tych autach clovek povozit, uz len z principu, na co su urcene...a ako pise seven - to uz vobec nejde bez udrzby, ze rok o aute ani nepocujem- dan pokroku....
boris-fabia
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 07.08.2013 18:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa boris-fabia »

@lorak777 - Nie, teraz mame A6, 2016, bola kupovana ako skoro nova pred 2 rokmi.. auto malo 15500km.. po 2 rokoch na tom odisla riadiaca jednotka a servo, servis vyse 4000e, minuly tyzden odisiel zamok zadnych dvier a to auto ma 3 roky a 90000km a stale nieco, jazdi sa stym SK - BE - Sk, cize 95% dialnica, a stale sa tam nieco kazi.. preto uvazujeme nad niecim inym. A8 by bola 4,2 258kw, nie 3,0 193kw..

@seven549 - VĎAKA, toto som potreboval vediet.
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Re: BMW 750d 280kw

Príspevok od používateľa markoimportauto »

boris-fabia napísal:Zdravím, rozmýšľame nad kupou 750d xdrive 280kw, 2013-2014, len je to 3.0 motor s 3mi turbami, na benzíne som počul že sa prehrievajú, ale o dieseli neviem nikde nič nájsť... o 3.0d mi viacero ľudí vravelo že okolo 200000 odchádzajú motory (začínajú sa rozpadávať).. ma stym niekto nejaké skúsenosti? Oplatí sa ísť do toho či radšej pozrieť niečo iné? Rozhodujeme sa medzi 750d alebo Audi a8.. (momentálne mame A6 3.0 Quatro ale že by sme boli 100% spokojný sa nedá povedať)

PS: meno si nevšímaj, bolo to založené asi 5 rokov dozadu :40bd:
Za 25.800€ netto dodám r_o_č_n_ú, 5m dlhú limuzínu Jaguar XF s nájazdom 20.000km, ešte 2r. v záruke + 2r. bezplatný servis. Zadok do Belgicka odvezie rovnako komfortne aj rýchlo...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
Jericho
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 27.09.2006 16:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jericho »

Ale ten Jaguar nie je 4x4, a to na dialnici človek musí mať, bez toho je to čistá samovražda.
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

cicmanec napísal:Ja by som do ničoho menšieho ako 980Ldd xxxdrive 880 kW nešiel.
Hodnotný príspevok. Svoje odborné znalosti zbytočne dehonestuješ takýmto robením zo seba totálneho idiota.
Čo je na tom, že chce veľké auto a veľký motor? Určite lepšie ako nejaký pribrzdený trojvalec.
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Re: BMW 750d 280kw

Príspevok od používateľa jergusko »

boris-fabia napísal:Zdravím, rozmýšľame nad kupou 750d xdrive 280kw, 2013-2014, len je to 3.0 motor s 3mi turbami, na benzíne som počul že sa prehrievajú, ale o dieseli neviem nikde nič nájsť... o 3.0d mi viacero ľudí vravelo že okolo 200000 odchádzajú motory (začínajú sa rozpadávať).. ma stym niekto nejaké skúsenosti? Oplatí sa ísť do toho či radšej pozrieť niečo iné? Rozhodujeme sa medzi 750d alebo Audi a8.. (momentálne mame A6 3.0 Quatro ale že by sme boli 100% spokojný sa nedá povedať)

PS: meno si nevšímaj, bolo to založené asi 5 rokov dozadu :40bd:
Okolo 200 000 km sa nerozpadávajú motory ale čerpadlá CP4. Tie púšťajú do systému piliny už cca od 130 000 km a je len otázkou času, kedy to proste prestane ísť a motor už nenaštartuješ. Alebo sa to stane aj počas jazdy. Oprava stojí v BMW 6500.- eur, lebo musíš meniť všetko kde je nafta, čiže nádrž, trubky, dopravné čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo, trysky.

Ďalšia vec je prevodovka. Inžinieri z BMW, ktorí "predsa vedia čo robia" si vymysleli plastové príruby na hliníkovej prevodovke. Keďže plast a hliník majú rozdielnu tepelnú rozťažnosť (kto by to povedal), je len otázkou času, kedy to začne tiecť. Ty si to nevšimneš, lebo pod autom olej nie je, zachytí sa na hubke na dekli pod autom, a kontrolka hladiny oleja v prevodovke v aute nie je. Zistíš to zasa dvomi spôsobmi: Alebo ti počas jazdy hodí prevodovku do núdzáku, alebo proste jedného dňa nič nezaradíš. A tečie úplne každá, lebo je to proste výrobná vada.
Na mojom som to zistil pri 55 000 km, ale otečené to bolo tak, že tiekla snáď od novoty.

Nie, neodhováram ťa od BMW, ešte stále som fanúšik značky, aj keď už len s veľkým zebazaprením, lebo čo za sprostosti robia od roku 2005, to je jedna živá katastrofa.
Ešte stále sa to dá kúpiť, ale musíš rátať s tým, že musíš strážiť veci, nad ktorými by ťa kedysi ani nenapadlo uvažovať:
- CP4 čerpadlo
- tečenie prevodovky
- rozvody (trhajú sa tiež okolo 200 000 km)
- motorový olej namiesto toho hnoja 5W 30, ktorý tam leje každý idiot ktorý nevie, čo tie čísla znamenajú. Áno, ja viem, výrobca doporučuje a mechanici tiež. Áno, sú to idioti. Výrobca preto, že dobre vie, že ten olej sa tam nehodí a mechanici preto, lebo nevedia, čo tie čísla znamenajú
- výmenný interval namiesto toho super nápadu "Long Life", kedy sa mení olej až po 30 000 km
- výmenný interval vzduchového filtra, ktorý tupý značkový servis alebo nemení vôbec (ak im vyslovene nepovieš, nevymenia ho), alebo ho menia až po 60 000 km.
- zásadne sa vyhýbaj tzv. "značkovým servisom". Mechanici tam kradnú olej, takže ti nechajú polovicu náplne a len doplnia. Vzduchový filter nemenia ak im nepovieš (však si nepovedal - ich argument), takže sa mi pri nástupe do firmy stalo, že som ako fleeťák zistil, že auto so 180 000 km malo vzduchový filter ešte od výroby. Ak sa niekomu zdá, že ohováram, môžu ma smelo žalovať. Ak chcú, môžu ma aj v riť bozať, ale je to všetko pravda.

Ale inak sú to v podstate dobré autá a stále lepšie, než tie katastrofy od Audi a Mercedesu, o iných značkách ani nehovoriac.
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Jericho napísal:Ale ten Jaguar nie je 4x4, a to na dialnici človek musí mať, bez toho je to čistá samovražda.
Ako si na tento nezmysel človeče prišiel????? Poradil ti to o rok starší - 17r. kamarát, alebo si to videl z počutia????? Buď tak dobrý a radšej čuš a uč sa, ak nemáš poňatia o tom čo píšeš.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Re: BMW 750d 280kw

Príspevok od používateľa markoimportauto »

jergusko napísal:
boris-fabia napísal:Zdravím, rozmýšľame nad kupou 750d xdrive 280kw, 2013-2014, len je to 3.0 motor s 3mi turbami, na benzíne som počul že sa prehrievajú, ale o dieseli neviem nikde nič nájsť... o 3.0d mi viacero ľudí vravelo že okolo 200000 odchádzajú motory (začínajú sa rozpadávať).. ma stym niekto nejaké skúsenosti? Oplatí sa ísť do toho či radšej pozrieť niečo iné? Rozhodujeme sa medzi 750d alebo Audi a8.. (momentálne mame A6 3.0 Quatro ale že by sme boli 100% spokojný sa nedá povedať)

PS: meno si nevšímaj, bolo to založené asi 5 rokov dozadu :40bd:
Ešte stále sa to dá kúpiť, ale musíš rátať s tým, že musíš strážiť veci, nad ktorými by ťa kedysi ani nenapadlo uvažovať:
- CP4 čerpadlo
- tečenie prevodovky
- rozvody (trhajú sa tiež okolo 200 000 km)
- motorový olej namiesto toho hnoja 5W 30, ktorý tam leje každý idiot ktorý nevie, čo tie čísla znamenajú. Áno, ja viem, výrobca doporučuje a mechanici tiež. Áno, sú to idioti. Výrobca preto, že dobre vie, že ten olej sa tam nehodí a mechanici preto, lebo nevedia, čo tie čísla znamenajú
- výmenný interval namiesto toho super nápadu "Long Life", kedy sa mení olej až po 30 000 km
- výmenný interval vzduchového filtra, ktorý tupý značkový servis alebo nemení vôbec (ak im vyslovene nepovieš, nevymenia ho), alebo ho menia až po 60 000 km.
- zásadne sa vyhýbaj tzv. "značkovým servisom". Mechanici tam kradnú olej, takže ti nechajú polovicu náplne a len doplnia. Vzduchový filter nemenia ak im nepovieš (však si nepovedal - ich argument), takže sa mi pri nástupe do firmy stalo, že som ako fleeťák zistil, že auto so 180 000 km malo vzduchový filter ešte od výroby. Ak sa niekomu zdá, že ohováram, môžu ma smelo žalovať. Ak chcú, môžu ma aj v riť bozať, ale je to všetko pravda.

Ale inak sú to v podstate dobré autá a stále lepšie, než tie katastrofy od Audi a Mercedesu, o iných značkách ani nehovoriac.
Krásne napísané a vystihnuté. Vrátane toho bačovania s olejmi v autorizákoch, čo som spomínal opakovane už dávnejšie. Vždy sa pritom našlo niekoľko neveriacich Tomášov, ktorý to spochybňovali a neverili. Rovnako ako napr. tomu, že dnes sa falšuje snáď všetko, čo má akú-takú hodnotu (značku). V autobiznise predovšetkým oleje a rôzne rýchloobrátkové náhradné diely (brzdy, rozvody...). Tiež mraky pochybovačov sa vyrojilo, keď som niečo spomenul v podobnom duchu. Pre tých mám jeden postreh: dajte si tú námahu a buďte osobne prítomní pri vypúšťaní výhodne nakúpeného oleja a pozorujte akú farbu v prípade naftového vozidla má: ak sa budete tešiť, aký je po 15 000km čistý (transparentný), tak ste ideálni zákazníci pre rôznych podvodníkov s touto komoditou. Príkladov mám za tie roky veľmi veľa.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Áno Luboš, jedine ako iróniu je to možné akceptovať a zasmiať sa na tom. Lebo ak chce niekto silou-mocou preplácať za výkony, náhony či zbytočnosti, tak nech aj tučne platí. A rovno tri krát. Prvý krát pri nákupe, potom pri platení drahých - nevyhnutne pri jazdenke po záruke vyskytnúcich sa opráv a nakoniec aj mínusy v podobe obrovskej straty hodnoty pri opätovnom predaji, kedy za primeranú cenu nebude nikto ochotný ďalej prevádzkovať technicky či technologicky extra náročný kár...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

lubos zimovcak napísal:Jergusko: kamarát má vyše 300.000 a NIČ z toho, čo píšeš.
Nafta..... iba maxx motions, prevodovka suchá, podvozok ako nový.
Rozvody, turbo, vstrekovace , vankúše menené.
No vidíš a keby mal taký nejaký SsanYong tak by menil len tie rozvody. lol
Ešte poznámka pre zadávatela - najdrahšie premiovky, alebo diely do nich vyrábajú najvôčšie socky, a podla toho aj tá výroba vyzerá. Na druhej strane haly operátor aj tri krát otočí diel v ruke ,lebo tú Daciu by si teoreticky mohol kúpiť on. Ale výstuha na Cayene ktorú linka vysvieti na červeno ako nepodarok veselo letí do palety - lebo šak to je chráp pre zbohatlíkov. :4012:
Tiež by si si mohol pozrieť, ako sa na montáži Tuarega natlkajú skrutky s jemným závitom kladivom. :d :D
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
leonNL
Príspevky: 1261
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Re: BMW 750d 280kw

Príspevok od používateľa leonNL »

jergusko napísal:katastrofy od Audi a Mercedesu, o iných značkách ani nehovoriac.
Ano, s kupou W222 v nafte, long verzii, napr S350 a vyssie by urcite stupil vedla... Mozes byt fanatik do cohokolvek, ale tvoje tvrdenia budu mat vahu ak sa na veci budes pozerat objektivne, zvlast ked ides niekomu radit. BMW voci MB hralo vzdy druhe husle a nie je tomu inak ani v pripade 7 vs S, a toto nie je moj subjektivny nazor (narozdiel od tvojho), ale vysledky testov svetovych renomovanych motoristickych magazinov, a v neposlednom rade cisla v predajoch luxusnych aut...
Apropo, clovek, ktory tu nedavno miesal jablka s hruskami a sam nevedel na akom modeli s akym motorom jazdil (ano ty, v teme o C220cdi kde si pisal same nezmysly...), napise ze S-klasse je katastrofa, od teba to urcite ma velku vahu... Alebo, napis kolko desiatok tisic km si najazdil na W222 a napis co je na tom katastrofa... Alebo len tak trieskas po bruchu a vyplujes sem co ta prave napadne? Odbornik na Mercededy... Len sem netrepni tu 20rocnu historku o tom, ako si chcel kupit CL a na nejakom africkom fore si sa docital, ako pisatelovi bratrancov susedov svagrov strykov syn povedal ze to nie je dobre, tak si sa rozhodol to nekupit... Ale ak tvrdis ze MB je hnoj, kludne sa mozme stretnut a predviest ten tvoj skvost v pohybe, ty na tvojej 440-ke z ktorej si odpadaval a ja na tom co mam v podpise. Len najprv si odpovedz na otazku ci budes mat na tacho 200kmh po 11.-tich sekundach, ja na 15-rocnej katastrofe ano...

Pre zadavatela: nepomyslel si na S-klasu W222 v nafte 4matic v dlhej verzii?
Tak ako napisal Jergusko, napisem aj ja, BMW nekupuj, je to katastrofa, napokon sam ti vymenoval pekny kopec problemov, ktore ta s medvedom cakat nebudu...
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Luboš - šialené je ,že zubár účtuje viac ako chirurg. A už celkom na hlavu je že obidvoch dokopy hravo uprace plastikár, čo plní zadky a kozy silikonom. :4012:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných