BMW 750 Li r.v. 2009
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
BMW 750 Li r.v. 2009
Zdravim vas. Prosim vas mam taky problem auto spominane vyssie malo vymeneny pri 135tis km uplne novy motor su o tom papiere z Bmw. Na aute sa najazdilo od vtedy presne 170tis km. Auto momentalne nejde vobec do vykonu a podymkava ako keby stratilo polovicu vykonu na diagnostyke bolo ale este nemam vysledky. Prosim vas myslim si ze ten motor pojde do lovist mam pravdu a bude treba podla vas zase druhy motor do neho? Olej bol meneny kazdych 15tis. km takysto aj filtre menene vzdy vsetky.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 19.10.2011 20:00 Zdieľať na Facebook
Nechcem maľovať čerta na stenu ale ak je 750li F01..domnienka, že motor je po smrti je oprávnená. Ak sa teda bavím o twinturbo V8 (kód N63) je prekvapivé, že prežila tak dlho - len vďaka výmenám oleja po 15k km. Na motoroch vo veľkej miere radi praskajú bloky a karbónujú olejové kanály vďaka turbám umiestneným v strede V, ktoré olej pripekajú a radi sa pridierajú.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
ten motor sa nepodaril a v BMW sa neunuvali odstranit prapricinu problemov a nechaju menit zly za zly cize logicky sa problem opakuje.
najazdy 100 - 150.000km boli suce na vymenu z coho vyplyva ze po vymene druhy vydrzal az vela.
ak teda dymi, predpokladam ze to nebude nic jednoduche a lacne, cize pravdepodobne ta nepotesia - ved uvidis.
Ten motor chcel kvalitny olej a menit ho po 5 - 10.000km, dochladzovat turba a velmi ho nenahanat - no na co si potom kupovat ten objem a vykon ...
nie pre srandu kralikov v Lexuse a celkovo aj v Toyote sa vyhybaju turbam a presadzuju Hybridy ...
najazdy 100 - 150.000km boli suce na vymenu z coho vyplyva ze po vymene druhy vydrzal az vela.
ak teda dymi, predpokladam ze to nebude nic jednoduche a lacne, cize pravdepodobne ta nepotesia - ved uvidis.
Ten motor chcel kvalitny olej a menit ho po 5 - 10.000km, dochladzovat turba a velmi ho nenahanat - no na co si potom kupovat ten objem a vykon ...
nie pre srandu kralikov v Lexuse a celkovo aj v Toyote sa vyhybaju turbam a presadzuju Hybridy ...
Naposledy upravil/-a autokomplet v 30.05.2018 18:45, upravené celkom 1 krát.
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
-
- Príspevky: 167
- Dátum registrácie: 15.11.2012 10:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3398
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 167
- Dátum registrácie: 15.11.2012 10:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 558
- Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16 Zdieľať na Facebook
Nepoteším ťa... X5ka 2011 N63 4.4 50i
Po 70.000 menený motor origo v BMW na záruku so slovami toto je bežné. Prasknutý blok, zapečený olej na turbách...
Začalo sa to prejavovať hláškou na palubáku Reduced Power neskôr modrastým dymom, a po pár stovkách km bolo počuť aj nepravidelný chod valcov. Samozrejme bolo sa s autom v servise odstránili hlášku cez diagnostiku a predpokladám, že vedeli, čo bude nasledovať. So slovami tak do skorého videnia sa opúšťal servis.
Po 70.000 menený motor origo v BMW na záruku so slovami toto je bežné. Prasknutý blok, zapečený olej na turbách...
Začalo sa to prejavovať hláškou na palubáku Reduced Power neskôr modrastým dymom, a po pár stovkách km bolo počuť aj nepravidelný chod valcov. Samozrejme bolo sa s autom v servise odstránili hlášku cez diagnostiku a predpokladám, že vedeli, čo bude nasledovať. So slovami tak do skorého videnia sa opúšťal servis.
-
- Príspevky: 308
- Dátum registrácie: 03.07.2010 22:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Možno vyzná možno nie.Pre výmenu oboch turbín musí byť niečo,čomu sa hovorí dôkaz.Blbo to znie ale log zo správania,z vyhodnotenia hodnôt počas záťaže,vzhladom k prietokom vzduchu,k požiadavke,k dávke paliva atd atd je to,čo hovorí a dá sa prstom na vytlačenom protokole ukázať (dokázať) že si neplní svoje povinnosti.Nech je motor akýkoľvek nepodarok,a to asi celkom pravda nie je,na závažné poruchy potrebuje bod zlomu,je jedno čo mu zlomí krk,teplota alebo olej alebo xy,niečo sa vždy udeje čo stanoví čas smrti.Neviem a nie je zmienka,či a ako,a či vôbec bol nasledovný postup niečím podložený,ale ak nie,nejdem do podobnej veci,hladám lepšieho znalca
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných