BMW 530d xdrive

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

branko148
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 02.11.2019 16:44
Zdieľať na Facebook

BMW 530d xdrive

Príspevok od používateľa branko148 »

Zdravím,chcel by som kúpiť BMW 530D xdrive od 2013 a novšie,automat. BMW budem kupovať prvý krát tak by som sa chcel poradiť na čo si dávať pozor pri kúpe a aj po.
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

tak tam velmi nepozries nic tie auta aj ked maju 250000 km nepocitis ani ranu od kolesa a budu jazdit ako nove jedine co zmozes je overit si to cez bmw ma to servisku v kluci ci neni stocene burane.a co dovoz to je stocene.poctive jazdene kusy sa predavaju aj u nas za cenu novej zakladnej octavie.ja osobne som pozeral po 540d 250kw a su no 35 litrov nedam za 6 rocnu jazdenku so 180000km.na sk jeden predaval 2013 ako nove na sk kupene 535d 230kw 165000km cena 25tisic.
lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

:40bd: pýtať môže, :40bd:
Su to dobré auta.
Len treba mať peniaze...
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Re: BMW 530d xdrive

Príspevok od používateľa jaster-83 »

branko148 napísal:Zdravím,chcel by som kúpiť BMW 530D xdrive od 2013 a novšie,automat. BMW budem kupovať prvý krát tak by som sa chcel poradiť na čo si dávať pozor pri kúpe a aj po.
pri kupe - aby si nekupil nalesteny vrak od podvodnika,
po kupe - aby ti nezmizlo a mal dostatocny prijem a stastie na mechanika v pripade opravy

:d :D
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

Piliny v nafte (legendárne CP4 čerpadlo), chýbajúci olej v prevodovke (každá tečie, lebo tupci dávajú plastové príruby na hliníkovú prevodovku) a vymeniť olej v rozvodovke (lebo je ho tam len 0,4 litra).
Ak nie si skalopevne presvedčený o diesli, tak vezmi radšej benzín, napríklad 535i. Tam bacha na turbíny a karbón, lebo tupý výrobca tam predpisuje 5W 30, ktorý tým vysokým teplotám nestačí. Keď to ale kúpiš s málo kilometrami (tak do 100 tisíc km), tak dáš prídavný chladič oleja, normálny olej a jazdíš si len o niečo drahšie ako s dieslom, ale s celkom iným výkonom.
fiat012
Príspevky: 107
Dátum registrácie: 02.11.2009 14:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa fiat012 »

Ked mozem poradit.Zober si ku kupe chalana peter kolnik firma autoxperts.sk ja som snim kupoval asi 5aut aj bmw f11 a max spokojnost
dotynka
Príspevky: 1222
Dátum registrácie: 04.11.2008 20:33
Bydlisko: BA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dotynka »

Pozor na:
rozvody - nesmie hrkotať reťaz - výmena od 1.000€ - 2.500€
AGR ventil - vymena, zaslepenie cca 400-600€,
Čerpadlo nafra - vymena cca 1000€
Výrive klapky - kontrola - tu sa uz daju aj vymenit, alebo odstraniť
Brzdy - zvyknu triast - ťažké auto
Tieto základné veci treba pozrieť . Insk super auto.
Vstrekovač mi odišiel jeden pri cca 330k kmostatne boli ok.
Drzim palce pri výbere.
lauryl
Príspevky: 337
Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lauryl »

Seven, to bol pokus o vtip?
Postupne, čo by si mohol preveriť (mal som 530 - 2011, nie X drive).
- Ako štartuje. Výmena žhavičov a žhaviaceho relé. Viacmenej sa tomu asi nevyhneš, ak to pred tebou niekto neurobil. Počítaj okolo 500-600€, záleží od toho, koľko ich nebude chcieť ísť von. Teraz to uvidíš relatívne ľahlo - prvý ranný štart a cca 60s behu motora je nekľudných.

- Ako bolo už napísané (dotynka) Rozvody, pri XD rátam min 1.400€ pri tom ale už odporúčam vymeniť aj olejové čerpadlo a ojničné ložiská (toto sa ale radšej pýtaj nejakého BMW servisáka)
- Naftové čerpadlo, to je asi istota že odíde. Niekde v intervale 180.000km a vyššie. Ak ho nevymeníš/nezrepasuješ predtým, zoberie so sebou aj vstrekovače a musíš vyčistiť komplet palivový systém.
- AGR a klapky skúsenosť nemám.
- Vymeniť olej v prevodovke, XD a diferáku. počítaj okolo 500 - 600€ s preplachom.
Neviem akú to má výbavu, či je adaptívny podvozok prípadne vzduch. Tlmiče adaptívneho podvozku sú tiež v "dobrej" cene.

Ale Lubo Zimovčák to povedal vlastne všetko. Okrem dosť peňazí potrebuješ len poznať v okolí dobrého servisáka.

Vlastniť BMW má aj svoje výhody, spoznáš veľa ľudí, najmä z BMW komunity, ktorý majú rovnaké problémy ako ty.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

ja ti to prajem, mam bmw rad, moje su velmi spolahlive...pozor na seriu, kde davali velmi slabu retaz- kazdy bmw-servisak ti to overi,pozor na vyriesene virive klapky-prasknu do motora a koniec...zhavice drzia dobre, nespoznam ani tri odidene - kontrola a vymena vzdy popri niecom inom....to vysokotlake cerpadlo vydrzi viac ako 180 tis., dovtedy je to skor nahoda, zla nafta a pod.,..a mat dobreho servisaka...
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Hlavne menit olej casto, ziadne 30 tisicove intervaly, to nici spodok motora, na vrive klapky a rozne zaslepovanie kadecoho pozor, vela ludi povyhadzovalo klapky zo sania a potom sa tolko isto vela ludi cudovalo, ze su problemy s regeneraciou casticoveho filtra a ako je s nim neustaly problem, lenze tie klapky sa pouzivali pri regeneracii a treba ich funkcne. Ked uz chcem hocico vyhadzovat s auta treba najpr preverit aku vacsiu zlobu to vie urobit.
Napísať odpoveď

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných