825 742
inzerátov
Pridať inzerát

BMW 520D f11 at alebo 525D F11 at 2013 m packet

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut BMW fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
***zmazaný člen***
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 44
Nabehané: 0 min
Predmet: BMW 520D f11 at alebo 525D F11 at 2013 m packet PríspevokZaslal: 26.11.2017 22:03   
Ahojte co myslite co je lepsia volba ,neviem sa rozhodnut. Skusenosti a spolahlivost dakujem za radu.
Citovať
***zmazaný člen***
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 9657
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 26.11.2017 23:00   
Motor je v podstate identicky N47D20 4 valec, jeden je jednoturbinovy a druhy ma dve turbiny.
Citovať
jojko1001
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 27 január 2008
Príspevky: 139
Nabehané: 15 hod 29 min
Bydlisko: H.O.
PríspevokZaslal: 27.11.2017 10:07   
motor nie je identický, záleží na ročníku. ak chceš kupovať ročník 2010-2011 tak určite 525 je tam 3,0L N57D30 6valec.
201k.2011-2015 4valec biturbo má 215k od 2016 218k
u 520 je tam ešte viac rozdielov a samozrejme dodávané sú aj dve prevodovky 6m a 8a stp.ja som jednoznačne za 525.
vyššia maximálka teda aj menšie otáčky pri bežnej jazde čiže 100km
Citovať
***zmazaný člen***
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 9657
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 27.11.2017 12:35   
Aky rocnik je v nadpise?
Citovať
trucker694
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (142)
Založený: 03 december 2005
Príspevky: 1681
Nabehané: 14 dní 19 hod 59 min
PríspevokZaslal: 27.11.2017 12:39   
2013, aj v Maďarsku je to dvetisíctrinásť.
_________________
Starosta obce Michal nad Žitavou= GARGAMEL
Citovať
***zmazaný člen***
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 44
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 27.11.2017 17:49   
Dik ,ale toto vsetko mam zbehnute aky je to motor,prevodovka, atd.V6 neriesim.Skor som chcel pocut nejake skusenosti postrehy atd.majitelov tychto aut.Pre upresnenie 520d/xd alebo 525d/xd automat kombi po roku 2013.Dik.
Citovať
jojko1001
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 27 január 2008
Príspevky: 139
Nabehané: 15 hod 29 min
Bydlisko: H.O.
PríspevokZaslal: 27.11.2017 20:31   
aj že to 2013 patrí tomu mpaketu
má m.2016 525 tiež som sa rozhodoval a jednoznačne 525,už som to aj napísal,moja skúsenosť je skôr v D.auto je tiché a to aj pri plnej rýchlosti, má malú spotrebu, akceleruje aj nad 180 do 220,v mode šport ti stuhne podvozok a auto sedí ako pribité ak to porovnávam s MB w212 250 čo som pred tým,tak to sa porovnať nedá až na pohodlie a spotrebu čo mal MB až neuveriteľnú ale inak v ostatnom to bol traktor ťažko povedať čo hľadáš, či sa budeš voziť po meste,na to ti stačí aj 520tka alebo sa budeš snažiť dosiahnuť spotrebu 3L,to si kup moped,alebo si budeeš užívať auto a využívať jeho silu a jazd. vlastnosti potom 525 ale to už si musíš odpovedať na to sám,
Citovať
sevic6563
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 04 december 2009
Príspevky: 52
Nabehané: 4 hod 23 min
PríspevokZaslal: 28.11.2017 01:19   
jojko1001 napísal:
motor nie je identický, záleží na ročníku. ak chceš kupovať ročník 2010-2011 tak určite 525 je tam 3,0L N57D30 6valec.
201k.2011-2015 4valec biturbo má 215k od 2016 218k
u 520 je tam ešte viac rozdielov a samozrejme dodávané sú aj dve prevodovky 6m a 8a stp.ja som jednoznačne za 525.
vyššia maximálka teda aj menšie otáčky pri bežnej jazde čiže 100km


Toto je samozrejme totálne odveci koment nakoľko 2010 je mimo hľadáčika zadávateľa a samozrejme od 2013 sú komplet iné motory a to b47 miesto n47 a určite brat tie kvôli rozvodom, zvukovemu prejavu atd. Otáčky sú samozrejme rovnaké keďže majú rovnaku prevodovku.

Takze takze to je skôr o osobnej preferencii vykonu a konkrétnejšie ponuky ale určite hľadať b47 motor s 190 alebo 224ps nie starý so 184
Citovať
***zmazaný člen***
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 44
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 28.11.2017 07:17   
Dakujem,takze este raz ked si to zhrniem comu sa vyhnut resp. od akeho rocnika su tieto dve motorizacie v pohode?Sledujem rozne fora najma nemecke nakolko zijem v AT a dost sa tu pise o vadnych rozvodoch ,cerpadlach atd. takze som logicky zostal prekvapeny ze 2 liter ma takyto problem.Neriesil by som 4 valec ale platit kasko v AT na 530 z 260ps je divocina cca 250e mesacne je dost takze len koli tomuto neberiem 530 a obzeram sa po 520 resp.525.Dik za odpovede.
Citovať
***zmazaný člen***
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 9657
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 28.11.2017 07:42   
Treba zistit na konkretnom aute aky typ motora je vnutri aj 2013-2014 kludne moze byt N47. Je napr. VIN k dispozicii treba pozriet.
Citovať
***zmazaný člen***
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 44
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 28.11.2017 12:44   
Ok takze motor N47 nebrat.Skor sa priklanam k variante 525d alebo xd predsa len 160kw bude lepsie nez 135-140kw v kombiku.Este skusim rozhodit siete tu vo Viedni, ale v kazdom pripade budem vdacny za kazdu radu ,postreh ,skusenost.
Citovať
***zmazaný člen***
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 9657
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 28.11.2017 12:53   
525d 160kw sme mali v praci minuly tyzden r.v 11/2012 motor je tam N47 :)
Citovať
braga
Známa tvár - Feldo (75)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1611
Nabehané: 8 dní 8 hod 42 min
PríspevokZaslal: 28.11.2017 13:12   
skusenost 525D auto samo osebe vazi 1900 kg a dost sa mi zda ze motor sa z autom trapi hlavne pri obsadeni min.3 ludmi plus nejaka batozina, hlavne v nejakych stupaniach ale aj pri dialnicnych rychlostiach v dynamike zaostava , realna spotreba je okolo 6.5 litrov xd bude mat este o par deci viac , po dialnici to stupa z narokom na rychlost jazdy , na druhej strane auto je vynikajuco odhlucnene a doslova je v nom ticho , co sa tyka chyb po 100 tis. odisiel navigacny zacala vrzgat sedacka, 180 termostat,vodna pumpa aj chladic ,200 aut. prevodovka RJ zhavenia, motoricke porovnanie z kolegou 520d si myslim ze na pocit su rovnake pisu tabulkovo o 1 sekundu lepsie zrychlenie v prospech 525 ale pocitovo to nie je citit
Citovať
janov5
Nová tvár - Trabanto (12)
Založený: 16 marec 2009
Príspevky: 151
Nabehané: 1 dní 4 hod 11 min
PríspevokZaslal: 28.11.2017 18:42   
je tam 2.0L n47d20d aj na 525.. mam n47d20c a ziaden problem..rozvody menene preventivne po 200tis a uplne zbytocne...je to uz vychytany motor..nebal by som sa vobec
Citovať
jojko1001
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 27 január 2008
Príspevky: 139
Nabehané: 15 hod 29 min
Bydlisko: H.O.
PríspevokZaslal: 28.11.2017 21:52   
máš pravdu prevodovka je rovnaká, len pomer diferáku je iný 2010 bolo všetko rovnaké 3,385 a 2011 520 zostala a 525 3,154 2013 520 3,077 a 525 2,929,takže otáčky rovnaké nie sú nakoľko každé to auto má iný ,,točák,, 520 1750-2750 ot.525 1500-2500ot.
pekný den
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut BMW fórum