BMW 320d xDrive 135kW automat
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
Nechcem rýpať...ale v mojom okolí sa nachádzajú 3 kusy f30 - 2 kusy 320d a jeden kus 318d a nabehané majú od 190 do 260 000 takže ten nájazd do 150 000 km si riadne priplatíš a hlavne tá 318d je strašne social verzia - svetlá halogénové lampáše, sedačky ako vo felicií atď....pokial chceš 320d 135 kw odporúčam, neduhy ako vyťahané rozvody a praskajúce bloky z dvojlitra N47 predošlej verzie som nezaznamenal...výkon dostatočný, spotreba slušná....samozrejme ak je v dobrom stave
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 152
- Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48 Zdieľať na Facebook
jedno take vlastnim aj s xdrive momentalne nabehanych uz 177 000 a az na klasicku udrzbu (olej, filre, brzdy) ziadny problem... ked na tom jazdis normalne a staras sa o pravidelny servis nemal by byt problem... vela ludi pise o problemovej retazy ale v mojom okoli ich jazdi kopec s najazdom smelo cez 300 000 a pohoda... pozeraj od 2013 vyssie
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
erzzo myslel som to ze do 150 tis. to auto nema problem ale ci ma problem pri 300 tis. alebo do to ti tu napise malo uzivatelov , snad len to ze motory boli chabe na rozvody a mali retiazky nie retaze ,uz som cital ze aj 2015 mali stym problem ale to je neoverena info . tak ak najdes pekny kus z overenymi km a mas nan aj na pripadny servis tak...... .este otazka potrebujes xdrive zbytocne zvysene naklady vacsia spotreba atd. ale ak je potreba 4kolky tak nic
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Je to jeden z najhorších motorov, aké sa kedy BMW podarilo vyrobiť. Vo firme sme mali 4 kusy, všetko od novoty. Okolo 200 000 km sa to začalo srať. Turbíny, ložiská, reťaze. Na jednom sa roztrhla reťaz, musel ísť nový motor, lebo pri tom odlomila kus bloku. Na druhom odišla turbína, po jej výmene sa rozsypali ložiská, takže zasa výmena motora. Na treťom sa roztrhla reťaz, tentokrát bez nutnosti výmeny motora, a tiež sa menila turbína.
No a štvrté sme stihli predať ešte kým to chodilo, ale už tiež turbína pískala.
Je to katastrofa, vyhni sa tomu. Nepodarok od Peugeotu s turbínou Mitsubishi, lebo keby dali Garett, nekazila by sa.
Mimochodom, tieto turbíny s elektronikou repasuje len jediná firma v republike, sídlia v KE, cena 308 eur. Nová je za 1400.
Ja viem, "ale tá spotreba"
Ak to silou mocou chceš, kúp to s málo kilometrami a NAJNESKOR pri 170 000 km sa toho zbav. Ak to so 170 000 km kúpiš, koleduješ si o veľa drahých problémov.
No a štvrté sme stihli predať ešte kým to chodilo, ale už tiež turbína pískala.
Je to katastrofa, vyhni sa tomu. Nepodarok od Peugeotu s turbínou Mitsubishi, lebo keby dali Garett, nekazila by sa.
Mimochodom, tieto turbíny s elektronikou repasuje len jediná firma v republike, sídlia v KE, cena 308 eur. Nová je za 1400.
Ja viem, "ale tá spotreba"
Ak to silou mocou chceš, kúp to s málo kilometrami a NAJNESKOR pri 170 000 km sa toho zbav. Ak to so 170 000 km kúpiš, koleduješ si o veľa drahých problémov.
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Zadný náhon v zime je rozprávka afdinkárov, z toho nemaj obavy vôbec. Obavy maj z iných vecí, viď vyššie. Zadný náhon je plus, nie mínus, lebo máš lepšie rozloženie váhy (50:50) než predohraby a štvorkolky s motorom NA prednej náprave (namiesto ZA prednou nápravou, ako to má BMW), ktorá má rozloženie váhy 60:40.erzzo napísal:Mám jedného takého domáceho opravára, celkom dobrý vzťah s ním tak uvidíme. @braga mam rešpekt pred tým zadným náhonom a hlavne v zime na lyžovačkách...
V dôsledku toho musíš mať na takom aute vpredu o polovicu tuhšie pružiny ako vzadu, čo logicky znamená, že nikdy nebude mať jazdné vlastnosti vozu s rozložením váhy 50:50.
Stačí, keď sa pozrieš na tie kadejaké passaty a superby, ako im hopká zadok už pri posúvaní v kolóne, keď idú 20. Pohne sa - zadok padne nadol a vráti sa späť. Zastaví - zadok hopsne nahor a zasa klesne späť.
No a predstav si to pri vysokej rýchlosti a viac plyne alebo prudšom brzdení, čo to s vozom urobí v zátačke.
-
- Príspevky: 1263
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Ty kde byvas? Lebo ja zazijem nejake masivne snezenie tak maximalne 2-krat (slovom dvakrat) v roku. Po uprave mam na zadnej naprave 550PS a 800Nm a nemam najmensi problem chodit s rodinou v zime na chatu. Velmi rad ukazem ktoremukolvek predohrabu, ze tak isto prejdem v zime tam, kde on. Nehovoriac o zvysnych 363 dni, kedy su cesty suche (prinajhorsom mokre), kde ma zadny nahon LEN vyhody oproti nedotacavemu smykajucemu predohrabu.
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1222
- Dátum registrácie: 04.11.2008 20:33
- Bydlisko: BA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 198
- Dátum registrácie: 12.05.2007 13:41 Zdieľať na Facebook
jergusko napísal:Je to jeden z najhorších motorov, aké sa kedy BMW podarilo vyrobiť. Vo firme sme mali 4 kusy, všetko od novoty. Okolo 200 000 km sa to začalo srať. Turbíny, ložiská, reťaze. Na jednom sa roztrhla reťaz, musel ísť nový motor, lebo pri tom odlomila kus bloku. Na druhom odišla turbína, po jej výmene sa rozsypali ložiská, takže zasa výmena motora. Na treťom sa roztrhla reťaz, tentokrát bez nutnosti výmeny motora, a tiež sa menila turbína.
No a štvrté sme stihli predať ešte kým to chodilo, ale už tiež turbína pískala.
Je to katastrofa, vyhni sa tomu. Nepodarok od Peugeotu s turbínou Mitsubishi, lebo keby dali Garett, nekazila by sa.
Mimochodom, tieto turbíny s elektronikou repasuje len jediná firma v republike, sídlia v KE, cena 308 eur. Nová je za 1400.
Ja viem, "ale tá spotreba"
Ak to silou mocou chceš, kúp to s málo kilometrami a NAJNESKOR pri 170 000 km sa toho zbav. Ak to so 170 000 km kúpiš, koleduješ si o veľa drahých problémov.
Odkedy BMW pouziva diesel od Peugeotu ??
Pokial viem, Peugeot 2,0HDi ma a mal rozvodovy remen vzdy a nie retaz. A 2,0HDi je co sa tyka spolahlivosti myslim hodne lepsi priemer. Mal som a mam tuto motorizaciu vo viacerych autach, vykonove varianty od 66 do 120kW so slusnymi najazdami a problem nebol nikdy s motorom ziadny...
-
- Príspevky: 779
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 174
- Dátum registrácie: 16.10.2011 08:51 Zdieľať na Facebook
Prispejem aj ja trošku k téme, kedže mám možnosť testovať a stretávať sa s najrôznejšími vozidlami.
Motor 2.0d (1995ccm) v rade F je v celku vydarený, no má svoje muchy. JE to BMW motor, nie žiadne PSA.
Tak ako všetky nové vozidla trpí na "longLife" olejový interval, preto už pri 200000km začina problém s rozvodom. Ak vymeniší rozvod pri 200000km, predlžiš život radikálne tomu motoru, vymena oleja po 15000km maximalne.
Taktiež ako všetky filtre, zdoraznil by som aj palivový filter, kedže toto vozidlo používa CR systém s obrovským vstrekovacím tlakom, preto je háklivý na kvalitu nafty, najmä na tu slovenskú. Preto by som také auto zo slovenska nechcel, kedže je tu na hovno nafta a môže byť chytené čerpadlo, ktoré ti urobí piliny a pojdu aj vstreky papa!
V rade F 16d,18d je uplne identické motory, len SW priškrtené. 20d má väčšie turbo aj DPF.
Píšeš že chceš xDrive, na ten trošku pozor. BMW predpisuje každé 2 roky robiť geometriu a ja odporúčam vymenu oleja v xDrive, lebo sa zvykne rozsipať.
Ak si to zhrniem, toto vozidlo nemá také muchy ako nemaju moderné kačiare. Čiže by som do toho išiel s tým, že pri 200000km výmena rozvodu, kontrola palivového čerpadla, výmena olej v xdrive atd... a dá sa povedať, že ak všetko bude v poriadku 100000km urobíš.
Sorry za gramatiku, nieje to moja silná stránku
Motor 2.0d (1995ccm) v rade F je v celku vydarený, no má svoje muchy. JE to BMW motor, nie žiadne PSA.
Tak ako všetky nové vozidla trpí na "longLife" olejový interval, preto už pri 200000km začina problém s rozvodom. Ak vymeniší rozvod pri 200000km, predlžiš život radikálne tomu motoru, vymena oleja po 15000km maximalne.
Taktiež ako všetky filtre, zdoraznil by som aj palivový filter, kedže toto vozidlo používa CR systém s obrovským vstrekovacím tlakom, preto je háklivý na kvalitu nafty, najmä na tu slovenskú. Preto by som také auto zo slovenska nechcel, kedže je tu na hovno nafta a môže byť chytené čerpadlo, ktoré ti urobí piliny a pojdu aj vstreky papa!
V rade F 16d,18d je uplne identické motory, len SW priškrtené. 20d má väčšie turbo aj DPF.
Píšeš že chceš xDrive, na ten trošku pozor. BMW predpisuje každé 2 roky robiť geometriu a ja odporúčam vymenu oleja v xDrive, lebo sa zvykne rozsipať.
Ak si to zhrniem, toto vozidlo nemá také muchy ako nemaju moderné kačiare. Čiže by som do toho išiel s tým, že pri 200000km výmena rozvodu, kontrola palivového čerpadla, výmena olej v xdrive atd... a dá sa povedať, že ak všetko bude v poriadku 100000km urobíš.
Sorry za gramatiku, nieje to moja silná stránku
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 50 neregistrovaných