BMW 318d touring 2014
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ste na tenkom ľade,lebo pravda sa takto vyhádať nedá.Kvantá motorov sú pre jedných prekliate,pre druhého požehnanie.Dokonca niektoré z tých ktoré sú vysloveným postrachom sú v správnych rukách vynikajúce a dokonca spoľahlivé.Problém je v maličkosti..treba vedieť kedy a vedieť čo urobiť. Ak to gazda nevie (u nových aut nikdy) tak ide od poruchy k poruche.Ale to je najblbší spôsob,aj keď môže niekto namietať že prečo by mal on byť odborníkom atd atd bla bla.Ok ja mu dávam za pravdu,nemusí.Ale v tom prípade musí mať servisáka kde sa tieto veci dozvie,kde jeho auto má (chorobopis) a vždy sa dozvie kedy je to "nabudúce" čo sa bude robiť pri x km. Auto sa udržuje,nie opravuje.Že to tu tak nefunguje by sme tu zbytočne riešili.Väčšina (90% min) "mojich" auto rieši práve takto.
To isté auto môže preto jeden chváliť po nebesia,druhý nevie prísť na meno.Objektivita ani okolo neišla,recenzie ľudí čo nikdy nemali olejové ruky sú na dve veci.
To isté auto môže preto jeden chváliť po nebesia,druhý nevie prísť na meno.Objektivita ani okolo neišla,recenzie ľudí čo nikdy nemali olejové ruky sú na dve veci.
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
tiez sa na to takto pozeram, ved maximum krasy bavorakov je v kvalitnej strojovni a ta urcite nie je v podobnych zaskrtenych dvojlitroch...myslim si, ze sa kupuje, lebo bmw a na inom nezalezi...ale ked uz idem do bmw a viem, ze servis nie je za hubicku, tak preco nie s primeranym prebytkom vykonu???...
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
- je to všetko vec pohľadu co si predstavujete pod pojmem "spolehlivost" vojíne Kefalíne.... niekde ste raz popisovali čo je všetko treba meniť na nejakom nemeckom wagene myslím že PD motor ale možno sa mýlim... ak by servisný plán tak ako je postavený na overených skúsenostiach z praxe bol napísaný čierne na bielom v knižke od auta asi by si to nikto normálny nekúpil. Vymeniť x vnútorností auta pravidelne čo x desiatok tisíc km... ja si teda spoľahlivosť predstavujem inak... a to že je táto skúsenosť vykúpená škrípaním zubov nejedného chudáka než sa tie vedomosti nazhromaždili že... toš je to vec pohľadu ako píšem ale žeby bolo potešujúce mať na hlave že v 100 000 vymeň vačky, rozvody... v 200 000 vačky, zdvihátka, vstreky.... v 300 000km vymeň ..... no tak to môj prededo mal po garáži jedného ďalšieho spartaka v dieloch a podobne to priebežne menil.mhlavaty napísal:Ste na tenkom ľade,lebo pravda sa takto vyhádať nedá.Kvantá motorov sú pre jedných prekliate,pre druhého požehnanie.Dokonca niektoré z tých ktoré sú vysloveným postrachom sú v správnych rukách vynikajúce a dokonca spoľahlivé.Problém je v maličkosti..treba vedieť kedy a vedieť čo urobiť. Ak to gazda nevie (u nových aut nikdy) tak ide od poruchy k poruche.Ale to je najblbší spôsob,aj keď môže niekto namietať že prečo by mal on byť odborníkom atd atd bla bla.Ok ja mu dávam za pravdu,nemusí.Ale v tom prípade musí mať servisáka kde sa tieto veci dozvie,kde jeho auto má (chorobopis) a vždy sa dozvie kedy je to "nabudúce" čo sa bude robiť pri x km. Auto sa udržuje,nie opravuje.Že to tu tak nefunguje by sme tu zbytočne riešili.Väčšina (90% min) "mojich" auto rieši práve takto.
To isté auto môže preto jeden chváliť po nebesia,druhý nevie prísť na meno.Objektivita ani okolo neišla,recenzie ľudí čo nikdy nemali olejové ruky sú na dve veci.
-
- Príspevky: 127
- Dátum registrácie: 27.11.2008 20:43
- Bydlisko: HE + KE Zdieľať na Facebook
Povedz koľko km na tých 10 BMW ste s kolegami najazdili ? Ja som tiež veľmi spokojný s mojím Golfom 1.4 fsi - zainteresovaní vedia čo je to za požehnanie ten motor.cibo226 napísal:tiez tym recenziam moc nechapem, keby boli take zle ako pisu, respektive ako hovori ten cechacek vo videu, tak by sa nekupovali ako teple rozky, u nas v robote ich mame zo 10 a vsetci spokojni a auta maju aj 200 000+. A rozvody nemenil este nikto. Ja osobne vsetko povodne okrem oleja a filtrov samozrejme
-
- Príspevky: 152
- Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48 Zdieľať na Facebook
Povedz koľko km na tých 10 BMW ste s kolegami najazdili ?
takmer vsetky niektori ho maju od nova a ini ho kupili ako Jahreswagen (rozumej rocne auto do cca 50 000km)
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
hjundai....Uvažujem čo si napísal.Skúsme si predstaviť že už v servisnej knihe ešte pred kúpou by jeden čítal že
Pri 100 tis km.....rozvody (+ niečo)
pri 200 tis km rozvody + niečo
300 rozvody + niečo atd atd až kdesi do...
Rovno si napíšme že je to ozaj nereálne.Z jednoduchého dôvodu.Aby niekto taký zoznam úkonov vôbec vytvoril,musí xy rokov sledovať velmi pozorne čo sa deje z motorom pri akom nájazde aby získal prehlad ktorý je už prakticky istotou že ta veci tak tak vyvíjajú.Pozorovať veľmi veľa motorov,robiť si velmi dobrú databázu meraní atd atd Nie je dielom dvoch ani troch rokov kým niečo je tak dobre prečítané a reálne overené ..že to platí ako zákon toho motora.Nie je problém to vytvoriť za x rokov,problém je že to nie nie je k dispozícii vtedy keď sa servisné knihy začínajú tlačiť.
Takže čistá hypotéza...bolo by to určite prijaté,ale..muselo by mať inú formu.Vo forme že pri 300 tis musíš rozvody,ale aj x+y+z dielov meniť,to je pre väčšinu strašná predstava.
Ale ak by videli to isté vo forme kde by ako samozrejmosť ktorej sa nik nevie vyhnúť (rozvody) bola spomenutá že náklady "navyše" sú pri 100 tis km + 20.-e pri 200 tis + 180e.- pri 300 tis km + 100 e.- to by asi už taký strach nebudilo.
Debata na túto tému ale začne byť reálne dobre prijímaná až po 8-10 a pod rokoch,keď gazda zistuje že ten jeho tátoš sakra pri 300 tis je ešte stále fajn,ale...čo teraz.Vie že sú tu km keď čochvíla spokojnosť môže skončiť a čo teraz.Investovať do svojho ? Investovať do nového ? Ale do čoho ? a či bude to nové nabombované elektronikou tiež tak slúžiť. Toto je zásadná križovatka...ale poradiť si musí každý sám a prijať rozhodnutie ktoré bude tešiť či bolieť.Nie celkom rozumiem,prečo voľbu chcú ľudia hodiť na krk iným,navyše platia to oni.Nevieme byť zodpovedný za vlastné rozhodnutia ? Je múdra doba internetu...kde je chyba ?
Pri 100 tis km.....rozvody (+ niečo)
pri 200 tis km rozvody + niečo
300 rozvody + niečo atd atd až kdesi do...
Rovno si napíšme že je to ozaj nereálne.Z jednoduchého dôvodu.Aby niekto taký zoznam úkonov vôbec vytvoril,musí xy rokov sledovať velmi pozorne čo sa deje z motorom pri akom nájazde aby získal prehlad ktorý je už prakticky istotou že ta veci tak tak vyvíjajú.Pozorovať veľmi veľa motorov,robiť si velmi dobrú databázu meraní atd atd Nie je dielom dvoch ani troch rokov kým niečo je tak dobre prečítané a reálne overené ..že to platí ako zákon toho motora.Nie je problém to vytvoriť za x rokov,problém je že to nie nie je k dispozícii vtedy keď sa servisné knihy začínajú tlačiť.
Takže čistá hypotéza...bolo by to určite prijaté,ale..muselo by mať inú formu.Vo forme že pri 300 tis musíš rozvody,ale aj x+y+z dielov meniť,to je pre väčšinu strašná predstava.
Ale ak by videli to isté vo forme kde by ako samozrejmosť ktorej sa nik nevie vyhnúť (rozvody) bola spomenutá že náklady "navyše" sú pri 100 tis km + 20.-e pri 200 tis + 180e.- pri 300 tis km + 100 e.- to by asi už taký strach nebudilo.
Debata na túto tému ale začne byť reálne dobre prijímaná až po 8-10 a pod rokoch,keď gazda zistuje že ten jeho tátoš sakra pri 300 tis je ešte stále fajn,ale...čo teraz.Vie že sú tu km keď čochvíla spokojnosť môže skončiť a čo teraz.Investovať do svojho ? Investovať do nového ? Ale do čoho ? a či bude to nové nabombované elektronikou tiež tak slúžiť. Toto je zásadná križovatka...ale poradiť si musí každý sám a prijať rozhodnutie ktoré bude tešiť či bolieť.Nie celkom rozumiem,prečo voľbu chcú ľudia hodiť na krk iným,navyše platia to oni.Nevieme byť zodpovedný za vlastné rozhodnutia ? Je múdra doba internetu...kde je chyba ?
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Skúsim odpovedať ja ako inak zase z pohladu opozície.
Kúpim si auto a viem že mám 100t km na zariadenie si života tak aby ďalších 100t (a ten výdaj) prišiel za povedzme dvojnásobok rokov. Tým ako roky utekajú snažím sa šetriť , ale nie len auto, ale hlavne seba. Všetci tu viete velmi dobre ako trpia hydroštely, kolko vydržia platničky a kedy treba meniť vstreky. Lenže bacha chlapci na vlastnom tele vymeníte možno tak zuby a tam končíte. Kto z vás vie ako ublížil svojim očiam, krížom, šlachám a celému telu za tie státisíce km. Že sa inak nedá - ja sám som názorným príkladom. Za dcérou som šlahal 1200km pár krát do roka až som si povedal dosť . Aha šak z Blavy ide Rýchlik až do Zurichu. Za 8 hodín som tam (Sargans) a vyspatý , prečítaného pol internetu a už šoférujem len 80km.
Do australie letí lietadlo,do Krakowa ide zase vlak. Len si kludne točte kilometre ale je to na úkor vášho zdravia.
A Milan sa pýta kde je chyba??? Chyba nás všetkých je , že si nevážime svojich predkov, že sa nesnažíme pokračovať v ich sposobe života , ale ženieme sa ...... Za čím sa vlastne stále naháňame? za domami ktoré nevydržia ani polovicu toho čo tie volakedajšie, za spotrebným tovarom, ktorý je odpad už keď ho vyrábame?? Za chorobami??? Za rozvodmi?????
Skúste si sami doma odpovedať na otázky , ktoré vám kladie vaše zlé svedomie.
Kúpim si auto a viem že mám 100t km na zariadenie si života tak aby ďalších 100t (a ten výdaj) prišiel za povedzme dvojnásobok rokov. Tým ako roky utekajú snažím sa šetriť , ale nie len auto, ale hlavne seba. Všetci tu viete velmi dobre ako trpia hydroštely, kolko vydržia platničky a kedy treba meniť vstreky. Lenže bacha chlapci na vlastnom tele vymeníte možno tak zuby a tam končíte. Kto z vás vie ako ublížil svojim očiam, krížom, šlachám a celému telu za tie státisíce km. Že sa inak nedá - ja sám som názorným príkladom. Za dcérou som šlahal 1200km pár krát do roka až som si povedal dosť . Aha šak z Blavy ide Rýchlik až do Zurichu. Za 8 hodín som tam (Sargans) a vyspatý , prečítaného pol internetu a už šoférujem len 80km.
Do australie letí lietadlo,do Krakowa ide zase vlak. Len si kludne točte kilometre ale je to na úkor vášho zdravia.
A Milan sa pýta kde je chyba??? Chyba nás všetkých je , že si nevážime svojich predkov, že sa nesnažíme pokračovať v ich sposobe života , ale ženieme sa ...... Za čím sa vlastne stále naháňame? za domami ktoré nevydržia ani polovicu toho čo tie volakedajšie, za spotrebným tovarom, ktorý je odpad už keď ho vyrábame?? Za chorobami??? Za rozvodmi?????
Skúste si sami doma odpovedať na otázky , ktoré vám kladie vaše zlé svedomie.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 25.06.2013 15:49 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 12.10.2011 19:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 152
- Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48 Zdieľať na Facebook
Oco: s tými krížami a zničením zdravím z veľa šoférovania je to vec pohľadu... Keď tie kilometre najazdis na dakej felde, kde po hodine som zrelý na Ibalgin tak to áno... Keď tých 1000km pôjdeš v niečom pohodlnom, trebárs aj v tejto trojke (samozrejme nie so základnými sedačkami) tak budeš vystupovať z auta úplne v pohode maximálne tak udriemany.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Cibo - v tvojej odpovedi je niekolko nepresností
Nebavíme sa o tisíc km ale rádovo státisíce, nie každý má na bavoráka s príplatkovými sedačkami, a jazdenie kilometrov v milionových cifrách vôbec nie je len o sedačkách v tvojom aute.
Raz sa zastav otvor si oči a dobre sa pozri čo sa okolo teba na cestách deje.
Pred pol hodinou správy - na východe traja chlapci v stlpe - jeden mrtvý , v tom istom čase baba spadla s autom na kolaje - 2 promile. V BA (a to je víkend) asi 8 lokálnyych nehôd.
O tomto všetkom bola reč.
Nebavíme sa o tisíc km ale rádovo státisíce, nie každý má na bavoráka s príplatkovými sedačkami, a jazdenie kilometrov v milionových cifrách vôbec nie je len o sedačkách v tvojom aute.
Raz sa zastav otvor si oči a dobre sa pozri čo sa okolo teba na cestách deje.
Pred pol hodinou správy - na východe traja chlapci v stlpe - jeden mrtvý , v tom istom čase baba spadla s autom na kolaje - 2 promile. V BA (a to je víkend) asi 8 lokálnyych nehôd.
O tomto všetkom bola reč.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 152
- Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných