Autobusová legenda
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 9941
- Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Bez stresu...no asi pre tých,čo si urobili svoju prácu a nestrkali nos do ničoho,nevystrkovali rožky a nepolitizovali a držali sa ďaleko od politických všivákov.Dalo sa to,vtedy bol život velmi pokojný,povedal by som neskutočne pokojný.A potom,my sme mali v rukách všetku moc,boli sme robotníci a teda vládli sme.Vlastnili sme všetko,fabriky,hute,bane,všetko nám patrilo.Samozrejme že sme nepoznali stres.
Druhá vec že ak sme "šahli" na toto spoločné bohatstvo hoci iba v hodnote dnešných 3,30 eura,bola to defraudácia a basa.Bože zlaté časy
Druhá vec že ak sme "šahli" na toto spoločné bohatstvo hoci iba v hodnote dnešných 3,30 eura,bola to defraudácia a basa.Bože zlaté časy
-
- Príspevky: 1721
- Dátum registrácie: 28.11.2010 20:11 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2733
- Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1721
- Dátum registrácie: 28.11.2010 20:11 Zdieľať na Facebook
Ja to vidím tak,že Štb-áci potrebovali nežnú revolúciu viac ako ľudia.Pretože dnes sú z nich véééľkí podnikateľia.To že generál Lorenc šéf celej ŠTB v ČSSR robí seniormanagera v Pente je jeden z milióna výsmechov a pľutia do ksichtu obyčajným ľuďom.P.S Obyčajnými ľudmi som myslel fakt obyčajných nie tých čo obyčajným ľuďom kradnú ešte aj označenie.
-
- Príspevky: 2733
- Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ešte chvílu sme sa hrabali,kto si to pamätáte...Bucegi a Carpatia ani neviem či som to dobre napísal.Benziňáky s V8 motorom a nekonečnou spotrebou. A jasne že Garant z benzínom aj naftou,to som mal rád.maličký čiperný nákladiačik.Chvílu ešte išli velké Škoda R z obrovským dlhým nosom,a kormidlom ako koleso bycikla. T 111,no nádhera. A bolo by zaujímavé vedieť,či sa z tohoto dedičstva našich otcov niečo uchovalo.Doba nepraje aby sa čokolvek "zabudlo" kdesi v šope a potom našlo o pol storočia.Našich 150 dementom v parlamente sa postaralo.Nikto nemá aby platil poistné a STK na odloženom nejazdiacom aute.Alebo platil pokuty že ich nemá,len preto aby plynuli do kasičky peniažky práve týmto zlodejom,sa uchylujú k takýmto idiotizmom.
-
- Príspevky: 2733
- Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54 Zdieľať na Facebook
MIlan bola to Škoda RN A RND ľudovo eReNa. Potom prišli Avie ako licencia Saviem z Francúz. A akosi nik nespomenul Tatru 138 - budovaeľku pokroku a socializmu.
Do hotho obdobia patrila aj Škoda RTO akopredchodkyňa LIAZu.
InáčGarant bol sviňa autiak, S5T mi prišla na tú dobu ako lepšie vozidlo aj nosnosťou aj spoľahlivosťou. Je pravda, že ako brigádnik som v pekárňach cez prázdniny dostával squosty Garant a Ifu-nemecké pomsty.
Do hotho obdobia patrila aj Škoda RTO akopredchodkyňa LIAZu.
InáčGarant bol sviňa autiak, S5T mi prišla na tú dobu ako lepšie vozidlo aj nosnosťou aj spoľahlivosťou. Je pravda, že ako brigádnik som v pekárňach cez prázdniny dostával squosty Garant a Ifu-nemecké pomsty.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
To som zle skrátil a malo to byť RT (RTO ?)a nie Praga RN,RND
to boli prdúse,tá Škoda bola celkom velká
No 138 som ešte na chvílu zažil,to bol neskutočný krok dopredu v porovnaní z T111, hlavne poludštila prácu vodiča.Inak sa úplne fantasticky opravovala,motor von bola max hodina.Prešla detskými chybami,trhala unášače poloosí,často sa vyberali dupla dvojčatá diferákov,praskali predné torzné tyče pruženia
IFUW50L som pár rokov vlastnil a zamestnával na zvoz zelininy,bola spolahlivá,minimálne nároky udržby,len hlučná a triasla sa,teda až do času kým mala štvorvalec.Nemám na ňu zlé spomienky.
to boli prdúse,tá Škoda bola celkom velká
No 138 som ešte na chvílu zažil,to bol neskutočný krok dopredu v porovnaní z T111, hlavne poludštila prácu vodiča.Inak sa úplne fantasticky opravovala,motor von bola max hodina.Prešla detskými chybami,trhala unášače poloosí,často sa vyberali dupla dvojčatá diferákov,praskali predné torzné tyče pruženia
IFUW50L som pár rokov vlastnil a zamestnával na zvoz zelininy,bola spolahlivá,minimálne nároky udržby,len hlučná a triasla sa,teda až do času kým mala štvorvalec.Nemám na ňu zlé spomienky.
-
- Príspevky: 2733
- Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54 Zdieľať na Facebook
raz som zažil aj toto na koľjniciach Waršava-70 roky
[img]http://blog.sme.sk/blog/6114/151896/drezina.jpg[/img]
najväčší zážitok som mal ale s parnej lokomotívy-nebolo ani vidieť, otom ma fascinoval zvuk T111 ale ťahač
[img]http://www.oblibene.biz/userdata/shopim ... e/T141.jpg[/img]
[img]http://blog.sme.sk/blog/6114/151896/drezina.jpg[/img]
najväčší zážitok som mal ale s parnej lokomotívy-nebolo ani vidieť, otom ma fascinoval zvuk T111 ale ťahač
[img]http://www.oblibene.biz/userdata/shopim ... e/T141.jpg[/img]
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 11338
- Dátum registrácie: 28.07.2008 20:32
- Bydlisko: East Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 11338
- Dátum registrácie: 28.07.2008 20:32
- Bydlisko: East Zdieľať na Facebook
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 11338
- Dátum registrácie: 28.07.2008 20:32
- Bydlisko: East Zdieľať na Facebook
Škoda RTO Dumpling: Legendárny autobus inšpiroval dizajnéra
http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/32 ... dizajnera/
[img]http://i60.tinypic.com/24gmx3d.jpg[/img]
http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/32 ... dizajnera/
[img]http://i60.tinypic.com/24gmx3d.jpg[/img]
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných