Auto s obrovskym priestorom na zadnych sedadlach
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 03.09.2017 13:37 Zdieľať na Facebook
Auto s obrovskym priestorom na zadnych sedadlach
Zdravim kazdeho. Kupujem auto,ojazdene,benzin a najlepsie co najlacnejsie ale inak najlepsie do6000e. Spotreba ma nezaujima.Chcem sa poradit co vlastne kupit...nepotrebujem velky kufor len velky priestor na zadnych sedadlach a priestor na nohy pre 2 osoby.
Rozmyslam Audi A8L D2 prip.D3(ale ten asi tazko zozeniem do 6k E, tak ostava D2), BMW7 v L , Mercedes S samozrejme starsi kus, ale neviem ako su tieto starsie auta so spolahlivostou...
Dalej rozmyslam nad Chrysler Voyager...ine auta nepoznam velmi...viete prosim Vas poradit co kupit?Kludne aj dalsie auta...dakujem.
PS rocnik po 2000, este raz velka vdaka. Nemusi to byt uplne tip top auto,samozrejme bude to starsie a pouzite...a budem ho potrebovat na max10mesiacov a na max5000km.
Pekny den prajem.
Rozmyslam Audi A8L D2 prip.D3(ale ten asi tazko zozeniem do 6k E, tak ostava D2), BMW7 v L , Mercedes S samozrejme starsi kus, ale neviem ako su tieto starsie auta so spolahlivostou...
Dalej rozmyslam nad Chrysler Voyager...ine auta nepoznam velmi...viete prosim Vas poradit co kupit?Kludne aj dalsie auta...dakujem.
PS rocnik po 2000, este raz velka vdaka. Nemusi to byt uplne tip top auto,samozrejme bude to starsie a pouzite...a budem ho potrebovat na max10mesiacov a na max5000km.
Pekny den prajem.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 03.09.2017 13:37 Zdieľať na Facebook
Dakujem za promptnu odpoved. Je tam naozaj vela miesta? Daju sa vybrat pri 7m aute stredne sedacky,aby sa dali pouzit zadne,aby bol dostatok priestoru na nohy? Potrebujem prevazat 2 osoby s velmi nadstandardnou vyskou. Proste potrebujem obrovsky priestor na zadnych sedackach,nieco ako maju A8L,BMW7L a Mercedes S v L verziach. Dakujem.
-
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 31.10.2007 20:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
VW Routan, Chrysler Voyager, Lancia Voyager, Dodge Grand Caravan, vsetko takmer rovnake, rozdiely len minimalne vo vyzore.
Usporiadanie sedenia 2+2+3, takze troska nestandardne, zadne sedadla rovnake. 2m vodic po prisposobeni sedadla si sadne do strednej rady este s rezervou na kolena a zrovna tak do tretej rady.
Na ytb su recenzie, poliak ma velmi dobry (Lancia Voyager) test co sa tyka priestoru a variability interieru.
Usporiadanie sedenia 2+2+3, takze troska nestandardne, zadne sedadla rovnake. 2m vodic po prisposobeni sedadla si sadne do strednej rady este s rezervou na kolena a zrovna tak do tretej rady.
Na ytb su recenzie, poliak ma velmi dobry (Lancia Voyager) test co sa tyka priestoru a variability interieru.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Preco prave diesel? Troska sa zaujimam o to auto, a nadobudol som dojem, ze asi naj je 3.6 Pentastar, ktora oproti tomu dieslu nema o vela vyssiu spotrebu a ako celok spolahliva jednotka (zo zaciatku produkcie boli iste problemy, avsak to vyriesili).mhlavaty napísal:Jediná rozumná voľba je Voyager a aj na pár mesiacov by som zobral iba diesel
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1240
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Za mna S-klasse W220 po facelifte, toto auto ma už aj v štandardnej dĺžke miesta vzadu dosť, ale ak chceš viac, ber verziu Long. Čo sa pohodlia týka, konkurencia nemá šancu.
Tí čo mu radite Voyager a podobne dodavky, mu rovno napíšte nech si kúpi Vito alebo Sprinter, alebo rovno autobus...
Tí čo mu radite Voyager a podobne dodavky, mu rovno napíšte nech si kúpi Vito alebo Sprinter, alebo rovno autobus...
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Rozmyslam Audi A8L D2
ani nerozmyslaj. Z hladiska priestoru je to HANBA. Ano, long verzia. O kratkej verzii ani nebudeme pismenka minat, Audi A6 je totaltragedia za tu cenu nech si majitelia myslia co chcu.
>> Daju sa vybrat pri 7m aute stredne sedacky,aby sa dali pouzit zadne,aby bol dostatok priestoru na nohy?
kde mas 7 metrove auto ? Voyager co zaznel ? 5.09m v generacii na ktoru mas peniaze v predlzenej verzii (4.8m v kratkej, teda bez Granda), 5.19m/5.21m v novych rocnikoch 2008+ na ktore dukaty nemas.
Ano, sedacky sa daju vybrat stredne a zozadu mozes mat plne natiahnute nohy a este bude pred tebou meter a pol priestoru.
SEDEM metrove auto tu nezaznelo ani jedno a ani tak skoro nezaznie.
>> Potrebujem prevazat 2 osoby s velmi nadstandardnou vyskou.
takze potrebujes nielen priestor na nohy ale HLAVNE na hlavu. Okamzite zabudnut na Mercededés S, BMVV 760iL, Ojdi A8L a podobne SRACKY. Tam si ma problem sadnut clovek co ma 180cm.
>> Jediná rozumná voľba je Voyager a aj na pár mesiacov by som zobral iba diesel
Pan Hlavaty dobre hovori, kazde ale ma svoje ale. Chces to na 5.000km a par mesiacov, akekolvek auto si kupis a nebude vydojena hnusoba desat minut pred smrtou ta musi povozit 5000km.
Z Voyagerov by som rozhodne pozeral po 2.5crd verzii :
- jedine 2.5liter bol manual, vsetko ine su automaty (naklady, pokazenie, spotreba)
- rozhodne Grand verziu, bez debaty
>> Preco prave diesel? Troska sa zaujimam o to auto, a nadobudol som dojem, ze asi naj je 3.6 Pentastar
>> ktora oproti tomu dieslu nema o vela vyssiu spotrebu a ako celok spolahliva jednotka
Pentastar 3.6 je totalne mimo tvojho rozpoctu - robia sa od roku 2012, pises ze mas 6.000 eur takze ti jednicka na zaciatku chyba. Koniec diskusie. Ano, je to fenomenalny motorcek, totalne naskrz spolahlivy, bez priamovstreku, bez turba, LPG zerie tak ako ja Nutelu. Akurat na neho nemas prachy.
>> Zrovna tam ten diesel neni az tak usporny, spotreba okolo 10l, benzin o cca 2l viac
>> avsak netykaju sa ho problemy klasickeho moderneho diesla, nanajvys lambdy a mozno katalizator/y.
Lambda a katalyzator sa ta netyka na aute ktore je styri roky stare a ma menej nez 600.000km. 2.5crd jazdi v meste za priblizne 8.5 litra, mimo mesta spravis pod sest ale musis ist kludnou jazdou okolo 105km/h.
>> Tí čo mu radite Voyager a podobne dodavky, mu rovno napíšte
>> nech si kúpi Vito alebo Sprinter, alebo rovno autobus...
ziadne osobne auto nema tolko miesta ako voziky na miesto urcene. Renault Espace, Ford Sharan, VW Alhambra, Seat Galaxy, Chrysler Voyager. Nie su to dodavky, to je dodavka akurat pre teba co si ju nikdy nemal, pre inych ludi je to totalne normalny family car pripadne people carrier. Zamerne som vynechal Mercedes Viano pretoze na neho nemas peniaze a GMC Savana ktoreho standartna velkost je 5.5m a predlzena verzia ma 6.5 metra pretoze je ich 20 v celej Europe a zase na ne nemas peniaze.
Variabilita sedaciek v tychto "people carrieroch" je neprekonatelna. Ziadne osobne auticko, ani tie "ubervelke" Mercedesy S/L, sa na toto nechytaju. Bez najmensej sance.
PS : akykolvek benzin prerobeny na LPG, napriklad Renault Espace 3.0i, Chrysler Voyager 3.3i/3.8i/3.6i, jazdi ukrutne ukrutne ukrutne lacnejsie nez diesle v tychto autach. Spominany Pentastar 3.6i zerie pri 100km/h osem litrov LPG, co je v prepocte styri litre nafty a teraz sa mozu majitelia A6 3.0tdi zasnivat ze ake by to bolo. V Bratislave 3.6ka Pentastar vypyta podla tras a zapch okolo 14 az 17 litrov, na naftu preratane 7 az 8 litrov. V mensom meste bez tolkych semaforov uplne v pohode 11 az 15 litrov, cize ekvivalent 5 az 7 litrov nafty.
Bavime sa o 211kW motore ; bohuzial na neho nemas. Ja si tiez brusim zuby ale 18litrov v Eurach za neho nepolozim, az tak mi ho netreba. Pockam kym pojdu tesne nad desinu, cize este dva roky, a idem do neho bez milosti.
PS: znale oko zbadalo ze som nejako nakloneny Voyagerom a ze co-to o nich viem. Bude to sposobene tym ze v rodine mame len tri, dva z nich 9 rokov, treti sedem. Spolahlivost ? Absolutne nepriestrelna, mame uhrnom skoro milion kilometrov (232k km, 300k km, 340k km), tak primitivnu techniku uz nikdy nikde nestretnes. Aj capy to ma na naprave samostatne menitelne (29eur obidva predne), nie ako tie nemecke "premie" kde musis menit cele zasrane ramena...
ani nerozmyslaj. Z hladiska priestoru je to HANBA. Ano, long verzia. O kratkej verzii ani nebudeme pismenka minat, Audi A6 je totaltragedia za tu cenu nech si majitelia myslia co chcu.
>> Daju sa vybrat pri 7m aute stredne sedacky,aby sa dali pouzit zadne,aby bol dostatok priestoru na nohy?
kde mas 7 metrove auto ? Voyager co zaznel ? 5.09m v generacii na ktoru mas peniaze v predlzenej verzii (4.8m v kratkej, teda bez Granda), 5.19m/5.21m v novych rocnikoch 2008+ na ktore dukaty nemas.
Ano, sedacky sa daju vybrat stredne a zozadu mozes mat plne natiahnute nohy a este bude pred tebou meter a pol priestoru.
SEDEM metrove auto tu nezaznelo ani jedno a ani tak skoro nezaznie.
>> Potrebujem prevazat 2 osoby s velmi nadstandardnou vyskou.
takze potrebujes nielen priestor na nohy ale HLAVNE na hlavu. Okamzite zabudnut na Mercededés S, BMVV 760iL, Ojdi A8L a podobne SRACKY. Tam si ma problem sadnut clovek co ma 180cm.
>> Jediná rozumná voľba je Voyager a aj na pár mesiacov by som zobral iba diesel
Pan Hlavaty dobre hovori, kazde ale ma svoje ale. Chces to na 5.000km a par mesiacov, akekolvek auto si kupis a nebude vydojena hnusoba desat minut pred smrtou ta musi povozit 5000km.
Z Voyagerov by som rozhodne pozeral po 2.5crd verzii :
- jedine 2.5liter bol manual, vsetko ine su automaty (naklady, pokazenie, spotreba)
- rozhodne Grand verziu, bez debaty
>> Preco prave diesel? Troska sa zaujimam o to auto, a nadobudol som dojem, ze asi naj je 3.6 Pentastar
>> ktora oproti tomu dieslu nema o vela vyssiu spotrebu a ako celok spolahliva jednotka
Pentastar 3.6 je totalne mimo tvojho rozpoctu - robia sa od roku 2012, pises ze mas 6.000 eur takze ti jednicka na zaciatku chyba. Koniec diskusie. Ano, je to fenomenalny motorcek, totalne naskrz spolahlivy, bez priamovstreku, bez turba, LPG zerie tak ako ja Nutelu. Akurat na neho nemas prachy.
>> Zrovna tam ten diesel neni az tak usporny, spotreba okolo 10l, benzin o cca 2l viac
>> avsak netykaju sa ho problemy klasickeho moderneho diesla, nanajvys lambdy a mozno katalizator/y.
Lambda a katalyzator sa ta netyka na aute ktore je styri roky stare a ma menej nez 600.000km. 2.5crd jazdi v meste za priblizne 8.5 litra, mimo mesta spravis pod sest ale musis ist kludnou jazdou okolo 105km/h.
>> Tí čo mu radite Voyager a podobne dodavky, mu rovno napíšte
>> nech si kúpi Vito alebo Sprinter, alebo rovno autobus...
ziadne osobne auto nema tolko miesta ako voziky na miesto urcene. Renault Espace, Ford Sharan, VW Alhambra, Seat Galaxy, Chrysler Voyager. Nie su to dodavky, to je dodavka akurat pre teba co si ju nikdy nemal, pre inych ludi je to totalne normalny family car pripadne people carrier. Zamerne som vynechal Mercedes Viano pretoze na neho nemas peniaze a GMC Savana ktoreho standartna velkost je 5.5m a predlzena verzia ma 6.5 metra pretoze je ich 20 v celej Europe a zase na ne nemas peniaze.
Variabilita sedaciek v tychto "people carrieroch" je neprekonatelna. Ziadne osobne auticko, ani tie "ubervelke" Mercedesy S/L, sa na toto nechytaju. Bez najmensej sance.
PS : akykolvek benzin prerobeny na LPG, napriklad Renault Espace 3.0i, Chrysler Voyager 3.3i/3.8i/3.6i, jazdi ukrutne ukrutne ukrutne lacnejsie nez diesle v tychto autach. Spominany Pentastar 3.6i zerie pri 100km/h osem litrov LPG, co je v prepocte styri litre nafty a teraz sa mozu majitelia A6 3.0tdi zasnivat ze ake by to bolo. V Bratislave 3.6ka Pentastar vypyta podla tras a zapch okolo 14 az 17 litrov, na naftu preratane 7 az 8 litrov. V mensom meste bez tolkych semaforov uplne v pohode 11 az 15 litrov, cize ekvivalent 5 az 7 litrov nafty.
Bavime sa o 211kW motore ; bohuzial na neho nemas. Ja si tiez brusim zuby ale 18litrov v Eurach za neho nepolozim, az tak mi ho netreba. Pockam kym pojdu tesne nad desinu, cize este dva roky, a idem do neho bez milosti.
PS: znale oko zbadalo ze som nejako nakloneny Voyagerom a ze co-to o nich viem. Bude to sposobene tym ze v rodine mame len tri, dva z nich 9 rokov, treti sedem. Spolahlivost ? Absolutne nepriestrelna, mame uhrnom skoro milion kilometrov (232k km, 300k km, 340k km), tak primitivnu techniku uz nikdy nikde nestretnes. Aj capy to ma na naprave samostatne menitelne (29eur obidva predne), nie ako tie nemecke "premie" kde musis menit cele zasrane ramena...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: fzubaty, PROCHY603 a 64 neregistrovaných