Auto pre obchodného zástupcu

Neviete si rady aké auto kúpiť, ktoré bude pre Vás najvhodnejšie ? Diskusia o konkrétnych značkách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

juhele
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 22.04.2009 14:34
Zdieľať na Facebook

Auto pre obchodného zástupcu

Príspevok od používateľa juhele »

Ahojte,
trošku potrebujem poradiť/usmerniť.

Pracujem ako obch.zástupca a autá si riešime sami. Momentálne jazdím na Fabii 1.2 tsi 63 Kw, ktorú som kúpil od firmy za veľmi výhodných podmienok. Auto má najazdené 182000km a zvažujem, čo s ním. Najazdím ročne cca 20000km. Zvažujem, či investovať do servisu a auto si nechám, alebo ho predám, pokiaľ má ešte nejakú hodnotu.

Nové auto kupovať nechcem a diesel sa na krátke trasy veľmi nehodí.

Pozeral som po klasických 1,6 benzínových autách bez turba + namontovať LPG.

Takže si mám nechať fabiu s takým nájazdom alebo vymeniť, kým sa dá?
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Je mi čudné,prečo ako obchodný zastupca , ktorý všetky vydavky na PHL + srvisné nklady dáva "do nákladov"
resp. Ti ich preplácajú,
Z akeho DOVODU uvažuješ o LPG ???
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

Asi preto ze aj na to palivo musi zarobit...
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

lebo podla papierov ma spotrebu ktoru nikdy neda a mozno vsetko nad plati z vlastneho....
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

laco1871 napísal: ... ktorý všetky vydavky na PHL + srvisné nklady dáva "do nákladov"

No veď zaplatiť ich musí sám v plnej výške a len sa mu o ich hodnotu zníži základ dane, t.j. usporí len 1/5 z vynaložených nákladov, no a ešte aj to nemusí byť vždy v plnej výške, ako píše predo mnou.