Auto ide biedne , VAG naslo jednu chybu popis v obsahu

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

legendask
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 24.05.2019 23:41
Zdieľať na Facebook

Auto ide biedne , VAG naslo jednu chybu popis v obsahu

Príspevok od používateľa legendask »

Dobry den jedna sa o seat leon 81kw diesel 1M1 2001
ide o to ze auto straca vykon ono ako keby aj vytocit slo ale citit ze nema tlaky viem ze to nieje ziadna raketa ale proste ma ist inak
napojil som to na diagnostiku a pise mi ze mam vadny : magneticky ventil plniaceho tlaku n75
skusal som test turba cez Vag a hodilo mi taketo hodnoty http://prntscr.com/nszuyw
rozdiel je tam skoro o 1bar na vystupe z turba
viete mi niekto poradit co by to mohlo byt ? lebo vacsinou som nasiel na internete pravy opak pozadovany tlak riadiacej jednotky mensi ako vystupe z turba a tu je to presne opacne riadiaca si ziada ale z turba je to slabota
za kazdy typ a radu vopred dakujem.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Hlavne neurob žiaden LOG, ešte by ti mohol niekto poradiť!
legendask
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 24.05.2019 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa legendask »

Však fotka z logu je v tom linku
http://prntscr.com/nszuyw
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ako overiť N75 som odpovedal v ss.Ale pozerajúc log si uvedujem že rozpor je tak brutálne veľký že to nebude N75,resp. nie iba N75
Tá turbína prakticky nejde,pretože pri 3400 ot je variabilita dávno odstavená z činnosti,čo znamená že N75 už tam ani nemusí byť aj z celou variabilitou dokopy a tlak turba by bol aj tak plný.Tá turbína sa slabo točiť musí pretože inak by turbínka nenatlačila ani ten smiešny maličký tlak,ale bude buď poškodená alebo iný problém,rozopnutá hadica preplňovania,veľká prasklina a pod
legendask
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 24.05.2019 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa legendask »

Dakujem za opoved pan mhlavaty pisal som vam prvo ss ale ukazalo mi to medzi nedorucenymi spravami tak som zalozil temu.
cize odporucate prekontrolovat turbo + vedenie k intercooleru ? nahodou to nemoze byt len to cidlo alebo senzor plniaceho tlaka ktory je umiestneny na intercooleri ?
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

SS je v nedoručených kým si ju adresát neprečíta!
legendask
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 24.05.2019 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa legendask »

ospravedlnujem sa pan cicmanec cital som pravidla ale toto som v tom dneskajsom strese prehliadol
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

legendask napísal:Dakujem za opoved pan mhlavaty pisal som vam prvo ss ale ukazalo mi to medzi nedorucenymi spravami tak som zalozil temu.
cize odporucate prekontrolovat turbo + vedenie k intercooleru ? nahodou to nemoze byt len to cidlo alebo senzor plniaceho tlaka ktory je umiestneny na intercooleri ?
Ak by to bolo vyslovene turbínou alebo hadicou a pod. tak v tom prípade je čidlo tlaku zrejme v poriadku a ukazuje správne.
Ak ale je čidlo tlaku problémové,z max.pravdepodobnostou by bolo v chybovom hlásení.Treba aspoň tolko pozrieť,či iba na zapalovaní ukazuje tú istú hodnotu tlaku ako je atmosferická kedže sú súhlasné.
legendask
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 24.05.2019 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa legendask »

cize nemam pozriet za jazdy hodnoty ale ked stojim ? cize hodnota tlaku co chce riadiaca jednotka a skutocny vystup z turba by tam mali byt rovnake ?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nie.bez naštartovania treba pozrieť (kanál 010) hodnotu atmosferického tlaku (010/2) a hodnotu preplńovania (010/3)
tie dve hodnoty musia mať min rozdiel pretože oba snímače v danom stave snímajú iba atmosferický tlak.
Až následne sa sleduje ako sa veci vyvíjajú za jazdy,ale to už je najlepšie nechať ukladať do logu,tým sa vodič neoberá o pozornosť a až dodatočne si všetko nahraté poprezerá.V takom prípade sa loguje podobne ako sa loguje záťaž.
Správne sa časť hodnôt pozerá ešte pred štartom,napr aj súlad týchto tlakov.ale tiež teploty.Až potom sa odsleduje volnobeh kde už sa skontrolujú prietoky na váhe a funkcia EGR,korekcie,synchronizácia...tretí raz sa všetko skontroluje v plnej teplote,a štvrtý sa ide von na jazdu,vtedy je ale lepšie logovať,hlavne ak je premávka,vôbec to nevadí,hodnoty sa neskôr v pohode vyhodnotia.
legendask
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 24.05.2019 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa legendask »

V poriadku zajtra okolo 17:00 skoncim v praci a napichnem teda diagnostiku co nam kanal 010 ukaze . a dam vediet zatial velmi pekne dakujem za vas cas a ochotu mi pomoct v tomto probleme .
legendask
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 24.05.2019 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa legendask »

Zdravím čiže pozeral som auticko len sa mi nedalo skor odpisat lebo som isiel na tyzdnovku. cize skontroloval som tie atmosfericke tlaky obidva boli totozne cize som zacal hladat pricinu okolo N75 a kontroloval vsetkya hadice vysledok bol taky ze jedna podtlakova hadicka bol tak dokrutena ( zalomena ) na dvoch miestach ze bolo nerealne aby fungovala spravne . a druhu vec co som nasiel spojka medzi hadicami bola povytiahnuta lebo tam bola zošikma zalozena spona ktora to poriadne nepritlacala . Cize vysledok je taky ze auticko tlaci 2bari respektive ide tak ako ma citit zatah ako sa pri
1.9tdi ocakava . nasledne napojenie na diagnostiku uz nenaslo absolutne ziadnu chybu. Dakujem pánovi mhlavatemu za pomoc velmi si to vazim.
Napísať odpoveď

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných