Audi TT 1.8 T 165 kW, 224 PS, Quattro čo vy nato?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 17.12.2006 16:28
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Audi TT 1.8 T 165 kW, 224 PS, Quattro čo vy nato?
Caute, caute ,,,
chcem sa spytat co si myslite o tomto aute a hlavne o motore
co sa tyka zivotnosti, spotreby a tak dalej
,,,, mam na ruke v Nemecku takto auto moznost kupy za celkom slusnu cenu,
je to od pana Ing. architekta 58 rocneho, tak trosku vysinuteho (tie roky a to auto ) )
je to sused mojej sestry, takze ziadna vrtenica od tureckych autohandlerov
auto ma na budiku 178.000 km, a vyzera ako noveee, no proste CUKOR
bez nehody, po zvolavacej servisnej akcií Audi ,,,,
dik moc
chcem sa spytat co si myslite o tomto aute a hlavne o motore
co sa tyka zivotnosti, spotreby a tak dalej
,,,, mam na ruke v Nemecku takto auto moznost kupy za celkom slusnu cenu,
je to od pana Ing. architekta 58 rocneho, tak trosku vysinuteho (tie roky a to auto ) )
je to sused mojej sestry, takze ziadna vrtenica od tureckych autohandlerov
auto ma na budiku 178.000 km, a vyzera ako noveee, no proste CUKOR
bez nehody, po zvolavacej servisnej akcií Audi ,,,,
dik moc
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 17.12.2006 16:28
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 17.12.2006 16:28
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
len neviem, bojim sa tej turbiny :roll:
auto je pred velkou servisnou prehliadkou
rozvody, kladky, vodna pumpa, olej, filtre ,,,, kotuče tak good minus
urcite taka 30-cka pojde do toho ,,,, lenze co neurobis pre tvoj sen
je to fakt zachovaly kus, 70% dialnica Nurnberg - Frankfurt am Main
myslim, ze tie km na ten motor ,,,, haldex reaguje v zatačkách OK, brutalne zrychlenie, koža pekna nevysedena, nezošúchaná na boku (pri vystupovani/nastupovani) 4x kľúče, servisbuklet aj so zákazkovými listami ,,,,, myslite že 18-tka s turbinou od Audi je pri 180.000 odkázaná na dôchodok? ,,,,,, co ja viem, ale tak zas nejedna sa o nijaku korejsku hyienu
auto je pred velkou servisnou prehliadkou
rozvody, kladky, vodna pumpa, olej, filtre ,,,, kotuče tak good minus
urcite taka 30-cka pojde do toho ,,,, lenze co neurobis pre tvoj sen
je to fakt zachovaly kus, 70% dialnica Nurnberg - Frankfurt am Main
myslim, ze tie km na ten motor ,,,, haldex reaguje v zatačkách OK, brutalne zrychlenie, koža pekna nevysedena, nezošúchaná na boku (pri vystupovani/nastupovani) 4x kľúče, servisbuklet aj so zákazkovými listami ,,,,, myslite že 18-tka s turbinou od Audi je pri 180.000 odkázaná na dôchodok? ,,,,,, co ja viem, ale tak zas nejedna sa o nijaku korejsku hyienu
Naposledy upravil/-a milan5555 v 08.09.2008 11:57, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 30.05.2008 07:07 Zdieľať na Facebook
nooo, je to hlavne o tom ako ten človek s tým autom jazdil,lebo práve na dialnici dostáva turbo najväčší záhul...a diely na audinku,nebudú zrovna za pár drobných.A veľká servisná prehliadka,kotúče,rozvody,kladky,oleje,filtre,kukol by som aj výfuk a platničky,tiež nebude za pár korún.Každopádne by som si v nemecku ak bolo servisované u Audi,dal vytlačiť históriu vozidla,od kúpy až po dnes...
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 17.12.2006 16:28
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
ved to je jasne ,,,,, znami vo vw-group predajni vytiahol servisnu historiu, to som urobil ako prve, vsetko sedi ako v servisknihe, dokonca aj kod handlera a zakazky ,,,, nejakych stačaných kilometrov sa nebojim, lebo jedna sa o seriozny predaj a nie zavazanie tureckych ojeb.avacou, ktorich je v D ako húb po daždi ,,,, stavim ak by to pan Ing dal do vykupu spominaným predajcom 80.000-100.000 je dole a Export do východných krajín EU jak vyšitý :P
a spotreba real?
kombinovana: 9
mesto: 12 (je to Quattro)
mimo: 8
trafil som sa dobre?
a spotreba real?
kombinovana: 9
mesto: 12 (je to Quattro)
mimo: 8
trafil som sa dobre?
-
- Príspevky: 160
- Dátum registrácie: 08.09.2008 14:53 Zdieľať na Facebook
ak je pravda co tvrdis kludne do toho chod
auto co ma nalietanych hoc aj 200tis na nemeckych dialniciach je lepsie zabehnute ako u nas po 100 tisicoch
motora sa neboj chod kludne do toho - sam mam 20V turbo 150k (150tis. km.) a chodi ako hodinky len uz to neupravuj..myslim ze ten vykon je taka ta horna hranica moznosti toho motora (za beznych okolnosti)
hlavne davaj na vsetky kolesa rovnake gumy inak s tym budes mat len patalie - haldex je na toto haklivy prejavuje sa to pnutim v systeme
inak po mechanickej stranke standartna koncernova zalezitost
po velkej servisnej ti bude este dlho sluzit
auto co ma nalietanych hoc aj 200tis na nemeckych dialniciach je lepsie zabehnute ako u nas po 100 tisicoch
motora sa neboj chod kludne do toho - sam mam 20V turbo 150k (150tis. km.) a chodi ako hodinky len uz to neupravuj..myslim ze ten vykon je taka ta horna hranica moznosti toho motora (za beznych okolnosti)
hlavne davaj na vsetky kolesa rovnake gumy inak s tym budes mat len patalie - haldex je na toto haklivy prejavuje sa to pnutim v systeme
inak po mechanickej stranke standartna koncernova zalezitost
po velkej servisnej ti bude este dlho sluzit
-
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 30.05.2008 07:07 Zdieľať na Facebook
200 000km je nič? vydrží ešte najmenej + 300 00km??? si optimista :D TT čko nie je auto postavené na zdolanie pol milóna km.Je to víkendové auto,hobby,miláčik,leštenka,letná zábava alebo čokoľvek iné,ale nie taxík s nábehom pol mega...nesranduj.Minimálne turbo má už svoje najlepšie kilometre za sebou.Nezabudni že tam tlačí 224 PS to nie je soft turbo o výkone 150 koníkov v oktávke,aj tam už pri 200 000km fúka väčšinou z posledných síl...
-
- Príspevky: 550
- Dátum registrácie: 27.11.2006 11:45 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných