Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3433
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Neviem, podla mňa sú prosto hdi vydarené motory.
Aj ked sa trosku obávam, že predkomôrky boli ešte lepšie, keďže boli jednoduchšie a max co odišlo, bolo čerpadlo, ktoré vedeli nastaviť takmer všade.
Čím jednoduchšie, tým lepšie.
Aj ked sa trosku obávam, že predkomôrky boli ešte lepšie, keďže boli jednoduchšie a max co odišlo, bolo čerpadlo, ktoré vedeli nastaviť takmer všade.
Čím jednoduchšie, tým lepšie.
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 10.01.2007 09:07 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Riešil som rovnaký problém na MB 200 cdi, pri predbiehaní zhasol motor a v noci aj automatické svetlá, skoro som sa zabil. Problém vyriešili v mercedes Prešov, netesnil jeden vstrek, pretesnili ho, vyfrezovali púzdro, závit... a odvtedy všetko OK, cena 160 eur, žiadne piliny, žiadne vady na diagnostike okrem zmeny tlaku v systéme, odchýlka bola minimálna
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
=žiadne piliny, žiadne vady na diagnostike okrem zmeny tlaku v systéme, odchýlka bola minimálna
Kua ako môže technika byť nadriadená šoférovi - na aute z pred 50 rokov by lietali črevá z motora, ale to predbiehanie by dokončil.pri predbiehaní zhasol motor a v noci aj automatické svetlá, skoro som sa zabil
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Zaujimave je pre mna to preco pri chvilkovej zatazi t.j. predbiehaci manever vtedy odisla elektricka cast vstreku,co to sposobi?Nemoze to bit nejaka anomalia v jednotke kde casom pri poziadavke na 100% vykonu chybne vyhodnoti situaciu a spravy nejake to predpetie a to tzv.spali cievky na vstrekoch.Lebo naraz odist 4 kusy my pride ako sakra nahoda.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Lubos...Piezzo sú slepá vetva vývoja.
Myslím že opak bude pravda.A bude mať jednoduchý dôvod.Solenoid z hladiska elektrických dejov "nestíha" ale schopnosti pieza sú úplne inde.Urobiť v jednom cykle (jeden nástrek) množstvo malých vstreknutí,potom hlavnú dávku a ešte dostreky.A ešte presnosť a ešte pri otáčkách,to vyžaduje pre krátkosť času počas malého uhla otočenia kluky brutálne nároky.Piezo dokáže na jeden "vstrek" až deväť krát otvoriť a zatvoriť vstrekovač tak,aby k otvoreniu ihly nedošlo,tj nulová dávka,celé slúži iba na zníženie tlaku v raily kedže nemá regulátor,robí to takto.Ludia nemajú ani len hmlistú predstavu čo musí byť v dnešných systémoch riešené,ešte byť aj spoľahlivé.Nebavme sa či a čo žiadajú enviromentalisti skrze množstvo zákonov a noriem,sú to idioti do techniky s názormi bolševika - poručíme větru a dešti ! Hlupák nikdy nemôže vytvoriť normálny zákon.Bočné ciele a záujmy to ešte komplikujú.
Čiste technicky je dnešná technika malý vesmírny program,preto ja sa pred konštruktérmi hlboko a pokorne skláňam.Že sa na to nabalí desať ďalších záujmov kormidelníkov by som tiež neriešil,isté je že veľa skazia.Technika vyžaduje obrovskú pokoru,ale to aby pochopili aj netechnický ľudia by chcelo prácu ktorú nik nezabezpečuje pretože je to jednak pohodlnejšie,jednak nevedomosť je zdroj príjmu.A nie hocaký.
Myslím že opak bude pravda.A bude mať jednoduchý dôvod.Solenoid z hladiska elektrických dejov "nestíha" ale schopnosti pieza sú úplne inde.Urobiť v jednom cykle (jeden nástrek) množstvo malých vstreknutí,potom hlavnú dávku a ešte dostreky.A ešte presnosť a ešte pri otáčkách,to vyžaduje pre krátkosť času počas malého uhla otočenia kluky brutálne nároky.Piezo dokáže na jeden "vstrek" až deväť krát otvoriť a zatvoriť vstrekovač tak,aby k otvoreniu ihly nedošlo,tj nulová dávka,celé slúži iba na zníženie tlaku v raily kedže nemá regulátor,robí to takto.Ludia nemajú ani len hmlistú predstavu čo musí byť v dnešných systémoch riešené,ešte byť aj spoľahlivé.Nebavme sa či a čo žiadajú enviromentalisti skrze množstvo zákonov a noriem,sú to idioti do techniky s názormi bolševika - poručíme větru a dešti ! Hlupák nikdy nemôže vytvoriť normálny zákon.Bočné ciele a záujmy to ešte komplikujú.
Čiste technicky je dnešná technika malý vesmírny program,preto ja sa pred konštruktérmi hlboko a pokorne skláňam.Že sa na to nabalí desať ďalších záujmov kormidelníkov by som tiež neriešil,isté je že veľa skazia.Technika vyžaduje obrovskú pokoru,ale to aby pochopili aj netechnický ľudia by chcelo prácu ktorú nik nezabezpečuje pretože je to jednak pohodlnejšie,jednak nevedomosť je zdroj príjmu.A nie hocaký.
-
- Príspevky: 3433
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Už aj Mercedes opúšťa piezzo.
Prosto, nie je na to nafta. Možno na papieri to funguje geniálne. V praxi by však nikto normálny, kto čo len trochu jazdí a zaujíma sa o techniku, si piezzo nekúpi.
Prosto, nie je na to nafta. Možno na papieri to funguje geniálne. V praxi by však nikto normálny, kto čo len trochu jazdí a zaujíma sa o techniku, si piezzo nekúpi.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 09.10.2019 10:30 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Este mi tie vstreky nevybral ,tak neviem čo sa stalo. No vo filtri piliny nemám
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 10.01.2007 09:07 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Pri troche šťastia to bude iba netesnost jedného vstteku. Treba pozerať mastnotu, alebo čierne odymenie okolo vstrekov. Stačí to riešiť lokálne. Netreba zbytočne preplácať servis... Zabudol som napísať, že mi to najprv riešili v bežnom servise, potom zas a stále problémy... potom som šiel do autorizovaneho servisu a už to bolo OK. Pri audi by mal byť menší problém, keďže VW group robí každý kto má do prdele dieru...
-
- Príspevky: 1624
- Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
A preto hlasi chybu elektrickeho obvodu. OMG.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
no to mas 170 000km od vymeny.este 30 000km ostava.vifkom sa neda najazdit pol miliona na motoroch ktore umieraju pri 250 000km.kirke25 napísal: ↑03.01.2023 15:18 VIF som používal osobne na TDi 1.6 cayc, od cca 70.000 do 200 000. Po 200 tis km sa porúčali rovno dva všetky naraz. Ale keďže som mal servisnú históriu, tak škoda to urobila “zadarmo”…. Výmena komplet palivového systému. Do 370 tis.km zatiaľ všetko OK. Tankujem na 99% Slovnaft.
Takže môj názor VIF je somarina.
a ako pisal oco13 kazde auto ma udanu svoju zivotnost od automobilky
bezne je to pomer 7000 motohodin = 220 000km. tolko vydrzi bez oprav a investicii 80 percent aut pri normalnom uzivani a tankovani nepancovanej nafty.
to ze stare octavie tdi drzali cez 500 000km bol len zazrak techniky tej doby.ak niekomu dnesna 1.6tdi nagula 500 000km len tankovanim nafty,vymeny filtrov naplni tak je to len jeho plus a stastie.
mam doma jedno rizikove auto ford 2.2tdci delphi vstrekovanie auto z roku 2006.458000km odkrmene na lacnych cerpackach slovnaft tesco orlen agip atd.+ vzdy vifko.2x za zivot tam bola premiova nafta.
v servise na geometrii sa ma mechanici pytali ze kolko som do toho dal ze to doteraz jazdi a kolko krat striekane ze nekoroduje.majitel servisu im povedal ze do motora nic a karoseria pravidelna vypln dutin voskom
mlady mechanici nechapali ze turbo cerpadlo a vstrekovace su povodne.a dalsie veci tiez.a donekonecna sa tocili okolo turba.ze to skratka tolko nemoze vydrzat a este u forda stareho prasiveho.vraveli mi ze to u koncernu menia bezne od 220000 - 250000km.
to auto neni drziak len skratka stastny kus ako nove na sk kupene.
-
- Príspevky: 280
- Dátum registrácie: 21.04.2009 19:51 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
stastny kus ktory vo fabrike nevyparkovaval mental... ktory nenakladal dalsi mental... pri prevoze sa neposkodilo a stastne doslo az k dealerovi a potom na nom jazdil uvedomely majitel, ktory mu mohol sliapat po krku ale az ked to bolo fyzikalne prijatelne a adekvatne k tomu menil olej s filtrami Takych aut vela neni.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Veľmi presne si to pomenoval.Každý proces niečo spúšťa,motor prejde kadečím a majiteľ ani ten úplne prvý nevie.Potom príde peklo počiatočného zábehu,čo zase len hlúpej hlave nejde vysvetliť že chodiť predpisovo na garančky je tak akurát na tri veci,dve sú jasné a tretia je ohľad na záruku.Krásny začiatok.Ak už je to prekupované auto (každý sa vzorne staral) ktoré vždy dostalo všetko potrebné tak je už iba na samotných nebesiach.Potom sa ma pán pýta že prečo každú chvílu niečo nové pokecá keď má iba 230 tis km..HDi majú v diagnostike niečo ako denník a žiaden truhlík evidentne nemal celú diagnostiku preštudovanú lebo tam boli všetky zápisy a km bolo viac než dvojnásobok.Tu pokojne ide chlap kupovať doslova akúkoľvek mašinu totálne bez podpory nejakého diagnostika ktorý mu 95% min možných problémov vie povedať.Toto je ukrutne bohatý národ aj keď v kuse plače
-
- Príspevky: 638
- Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Milan aj keď auto skontrolujú ako hovoríš tak nechápem prečo známemu zomrela RS 4 a musel do nej nasypať 11000 eur pri 80 000km ? Auto kupoval jeho brat ako nové , takže od nova v rodine a nikdy to netocil do výšin , dával si na to pozor poznám oboch sú to kolegovia o.auto sa viac starajú ako ja o deti a tá šunka zdochne
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Bez znalosti čo sa stalo nemám šancu k veci čokoľvek povedať. Synovi kľakla spojka (C4 GR Picasso) pri 60 tis km.Aj na veľmi drahých autách a prémiových autách nie je mimoriadne nič ak majú závažnejšiu chybu už pod 100 t km.A ako u nových,opravy dosahujú cenu celého auta nižšej triedy.Je ťažké si vôbec predstaviť že niekto kto vyvalil 80 tis bude po večeroch študovať nejakú prevenciu. Nuž ale....peniaze sú v obehu,na prospech aj ďalších ľudí,dôležité veci nebehajú po 4 kolesách
-
- Príspevky: 1624
- Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Rs4 je auto pre cloveka, co si chce uzit vykonne auto a ma velmi hrubu penazenku na opravy.miroslav114 napísal: ↑07.01.2023 08:38 Milan aj keď auto skontrolujú ako hovoríš tak nechápem prečo známemu zomrela RS 4 a musel do nej nasypať 11000 eur pri 80 000km ? Auto kupoval jeho brat ako nové , takže od nova v rodine a nikdy to netocil do výšin , dával si na to pozor poznám oboch sú to kolegovia o.auto sa viac starajú ako ja o deti a tá šunka zdochne
Predpokladam, ze mu menili rozvody, pcv a vahadielka. Tam uz si na 11000 ako nic…
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 67 neregistrovaných