Audi Q7 3.0tdi 2008 176kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Lukymac
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 27.10.2019 08:56
Zdieľať na Facebook

Audi Q7 3.0tdi 2008 176kw

Príspevok od používateľa Lukymac »

Dobrý deň chcel by som sa opýtať aká chyba môže byť autu keď normalne idem a idem do kopcov a pri 2500 otáčok mi začne blikat žhavenie a musím zastať a vypnúť motor a zas naštartovať a dneska mi to spravila pri kľudnej jazde na 20km 8krát. A neviem čo môže byť na chybe, trysky neviem či to môžu byť lebo auto ani nezadymi, DPF filter bol pred týždňom čistení aj snimač vymeneni pri filtry aj turbo vymenene aj čerpadlo druhé tak neviem čo to mu môže byť ak ste mali podobný problem daj te vedieť aký problem to bol vopred ďakujem ??
Naposledy upravil/-a Lukymac v 01.11.2019 13:11, upravené celkom 2 krát.
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Už len vymeniť mechanika .... sorry ale takto sa dnes auto nedá opravovať. Jeden Ti sem napíše že jemu to robila váha vzduchu iný zas že vymenil trysky a tretí že jemu blbla RJ, tak pojdeš zas meniť doradu všetko čo Ti sem kto napíše?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pri tom aute to nebola lacná oprava a je predpoklad že ak k tým výmenám prišlo,boli zdôvodnené.Na zdôvodnenie sa robí diagnostika a záver (podozrenia) sa potvrdzujú logovaním,tj nahrávaním hodnôt z premávky za podmienok kedy ku chybe prichádza.Tj zámerne sa v tom režime jazdí aby sa zaznamenali chyby.Ak to doteraz bolo,prečo sa tým spôsobom nepokračuje.
Ak to týmto spôsobom nebolo,nemalo sa nič robiť.Ak logy existujú tak sem s nimi.
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Re: Audi Q7 3.0tdi 2008 176kw

Príspevok od používateľa tonoaaa »

Lukymac napísal:Dobrý deň chcel by som sa opýtať aká chyba môže byť autu keď normalne idem a idem do kopcov a pri 2500 otáčok mi začne blikat žhavenie a musím zastať a vypnúť motor a zas naštartovať a dneska mi to spravila pri kľudnej jazde na 20km 8krát. A neviem čo môže byť na chybe, trysky neviem či to môžu byť lebo auto ani nezadymi, DPF filter bol pred týždňom čistení aj snimač vymeneni pri filtry aj turbo vymenene aj čerpadlo druhé tak neviem čo to mu môže byť ak ste mali podobný problem daj te vedieť aký problem to bol vopred ďakujem ????
Ak sa chyba zacala vyskytovat po vymenach dielov, ktore opisujes, tak problem hladaj tam. Tie diely sa nemenia len tak pre nic za nic, takze tipujem rozsiahlejsie problemy, ktore si sem lenivy napisat. Nic to ale nemeni na fakte, ze cez forum ti chybu nikto neidentifikuje a neodstrani. Podla toho aky rozsah veci si menil bude tvoj zakladny problem velmi zly mechanik. Takze riesenie hladaj v mechanikovi, ktory vie pracovat s diagnostikou, rozumie ako funguje ten motor a vie co si vyzaduje vymena takych komplexnych dielov. Vela zo sucasti toho motora nie je Plug'n'play.
wikyxxx
Príspevky: 1142
Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
Bydlisko: Okres Malacky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wikyxxx »

Vymen mechanika ... ak blika zhavenie musi byt zapisana chyba ... pekne nalogovat priebeh a sadnut za to prezret hodnoty.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Ved nech sa vrati tam, kde mu ten motor robili. Iba on a oni vedia, preco sa tam robili zasahy, ake boli problemy, co a hlavne ako sa menilo a za ake, v akom stave sa menilo, tak nech to dotiahnu do zadarneho konca.
Niekedy sa proste setrenie nevyplaca. Iba zadavatel temy vie, ake boli problemy, ake boli navrhnute riesenia, co akceptoval a co zaplatil.
Darmo obvinovat mechanika za nejaku neschopnost, ak zakaznik trva na nejakom lacnom, pofidernom rieseni, hoc i za cenu zlej funkcie. A taktiez mozno darmo obvinovat zadavatela temy, ak bol ochotny zaplatit hoc aj original nove diely s nalezitou pracou a proste natrafil na slendriana mechanika. Tie vztahy tu nik nepozna, tak nech si vstupi do svedomia a podla toho sa zariadi…
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To má mnoho možností.Ak zákazník žiada riešenia typu "len" a mechanik nie je ani mechom praštený ani sviňa,tak proste vysvetlí,prečo také riešenie je nedostatočné a zrejme aj skončí zle.Ak napriek tomu zákazník trvá na svojom,nie je čo riešiť ale ani nemožno vyslovene viniť mechanika.Mal by to odmietnuť aj v takomto prípade,ale to je už vec charakteru.Aj prijať prácu na ktorú nemám vedomosti znalosti alebo výbavu je chrapúnstvo ktoré sa denne produkuje.Tu je situácia obdobná ako u žien.Z kilometra vidia pokrčený golier ale debila nevidia ani z 30 cm.Chlapi sú takto z mechanikmi
Lukymac
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 27.10.2019 08:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Lukymac »

Všetko boli originál diely žiadne lacné napodobeniny.. A bol som už vo viacerých servisov a nevedia prísť na chybu... a tu chybu ukazuje len a len v kopcoch na rovine to nespravi... Ale zas veľká chyba tomu nemôže byť keď len do kopca hadže... možno len nejaký snímač ale zas nevedia prísť nato...
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Každý kto aspoň týždeň číta toto fórum vie, že treba nalogovať údaje za jazdy a nikto z hentých „mechanikov” to nevie?! :::
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Nerobí to 90% mechanikov - lebo - "šak načo", vymeníme...... :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Mas problem s vykonom a ta svi.a diagnostika ta dovedie k tomu, ze ma problem regulacia turbiny a ta regulacia turbiny elektronicka napr. moze mat celu radu pricin preco ma problem az ta privedie k tomu, ze mas skontrolovat ako je na tom teplota okolo motora, ci funguju zaluzie na chladici a veci okolo, odvod tepla, ze ta regulacia vyzera nato, ze sa vlastne prehrieva a preto ma problem. To len ako priklad.
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

oco13 napísal:Nerobí to 90% mechanikov - lebo - "šak načo", vymeníme...... :40bd:
To je to ako vie každý opraviť koncern...

Každý vie aký tu mám na to názor, ludia v mojom okolí sa ma aj na názor spýtajú, ale sú nepoučitelný.

Mnou spomínaný kamoš čo kúpil Touran s haprujúcou DSG za dobrú cenu, už nasypal do repasu DSG 3500€, sa teraz poondial na ceste do CH, neviem ako to zatial dopadlo, bol nutný odťah

Druhý nevyliečitelný čo sa zbavil Octavie II 1.6i do Ačiek kúpil Passat 2007 2.0TDI DSG - prvá vada čo zistil že xenoný voči halogenom v bývalej OII nesvietia ani p<>u - klasika vypálené paraboly, zatial neriešil.
Auto dal do servisu aby dal urobiť aspon výmenu náplní - zo servisu prišla informácia že treba vymeniť dvojhmotu v DSG...
A aby toho nebolo na začiatok málo tak z ničoho nič baterka vybitá na šrot a to má auto ledva tri týždne...

Tu autorovi sa čudujem že má ešte na to auto nervy, jediné v čo môžem dúfať že ho to vylieči z koncernu
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

No a zase koncern. Poznám chlapíka, čo má Octaviu 2,0 tdi 103 kW s DSG. Najhorší motor, najhoršia prevodovka. Ma 450 tis. km, a teraz menil prvý krát dvojhmotu a doteraz oleje a filtre. DSG jak za mladi a to to auto chodilo čo to dalo, čo cestách aj poliach, kde ani s SUV už nechceli chodiť.

Ja si myslím, že veľa robí mať dobrého mechanika, ktorý sa do auta nepustí ak nemá byť tak ako povie. Nepripusti, aby robil veci polovičato. Tak by išiel inde, ale po 3 pokusoch o opravu by sa vrátil späť k nemu s veľkou hlavou a prázdnou peňaženkou a prosbou o opravu aká má byť ....
Je kopec ľudí, ktorí sú ochotní si priplatiť za kvalitnú prácu. Problém je, že si aj priplatia ale práca je na prd. Páči sa mi prístup mechanika, ktorý povie, že ja Vám viem pomôcť s motorom, ale na vzduchotechniku autá je macher ten a ten v druhej dielni .... To sa mi stalo len raz za život, že som stretol mechanika ktorý sa netváril ako majster sveta na všetky veci a všetky značky. Jednoducho by malo byť, že jeden sa venuje koncernu, druhý PSA s tým, že pozná typické choroby týchto svojich značiek ...

Sorry za príspevok mimo témy ... Ale nedalo mi ....
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Dllllho si nič neprispel...

Ten tvoj kamoš to mal asi fungláča, či?
Tu ale 90% kupuje dovezené, vydojené, stočené kýble...

Odcitujem sám seba
ivko1 napísal:Včera som mal diskusiu čo vybrať. Kamoš čo som ho tu spomínal sa ide zbaviť Octavie II 1.6i 75kW - prvý motor žral olej, prišla jeho deštrukcia, výmena ho vyšla na vyše 1000€ a aj ked plánoval že si auto nechá, tak aj tento druhý motor žerie olej takže sa rozhodol zbaviť sa toho. Kúpil cukrík za 7000€, 1000€ šlo do keketín, dalších 1000€ za druhý motor a teraz ju predáva za 6200€ a dnes má cestu do Áčiek, že vraj mu môžu dať 5500€

Teraz k tomu výberu... Rozmýšla či Octaviu II 1.8TSI (prípadne RS), Passat, Golf Variant, Superb, A4... Tiež zvažuje či nezobrať niečo zo spomenutých s 2.0TDI všetko ročníky kde je práve ten prúserový 2.0TDI čo nikto nechce

Nejak mu neviem vysvetliť že či mu nestačí jedna skúsenosť zo šlapnutím do h-o-v-n-a že či potrebuje dalšiu, lebo 1.8 TSI vie tiež pekne hltať olej

Ako bolo spomenuté niekolko možností na výber a ludia jak slepý, to sa mu nepáči z vonku, to sa mu nepáči z vnútra...
Tým že som mu otvoril oči s tým 1.8TSI, tak kúpil Passatíka 2.0TDI, DSG ...

A historia sa hned opakuje. Presne ako som mu povedal, že či mu jedno šlapnutie do hovna nestačilo...

Ja neviem ani čo mám k tomu povedať, či to je len smola, alebo totálna oslepenosť, nerozvážnosť...

Mladý 18 ročný sused o pár domov vedla chcel auto, našla sa nabúraná Corolla 1.4i 2007 za 1000€, dohodli sme ju za 900€ a po dvoch týždnoch jazdí a celé aj s prepisom + PZP ho to nestálo 1500€ a to má PZP on saaaaaaakra drahé.
A zrovna ten vyššie spomenutý sa mu smial, že kúpil na-je-bané auto a že to už v živote nedáme dokopy. Som mu vtedy povedal že či on má istotu u svojho čerstvo kúpeného auta že nebolo búrané, že čo si myslí že sa deje s havarovanými autami, že či si myslí že všetky končia v šrote...

Ako susedovi som prácu urobil ZADARMO, lebo študent čo nezarába a všetky prachy má len z brigády, ale má a FUNGUJE a to som to namýkal iba gurtnou o unimobunku... Diely sa kúpili vo farbe, kupodivu kufrové dvere z PL doslova bez škrabanca
Obrázok
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Ivko prepáč , že ti musím odpovedať, ale nepomôžem si.
Ja by som chlapca susedovie zobral za uši, zavliekol do Topolčian a kúpil mu Passata 1,8 s plynom za 650 evri
https://auto.bazos.sk/inzerat/103529307 ... n-66kw.php
Práve preto , že ten Passatík je z 92 roku - vtedy ešte ani fašisti neodrbávali a robili solidne autá.
No a študentík by dlho nemusel ani len otvoriť kapotu a tankoval by liter za 50 centi. lol
Tož tak , za mňa :4012:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 7 neregistrovaných