Audi Q5, 2.0, 140 kW, 2014 - problém s AdBlue + chyba motora
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 30.11.2022 09:01 Zdieľať na Facebook
Audi Q5, 2.0, 140 kW, 2014 - problém s AdBlue + chyba motora
Ahojte, mám problém s Audi Q5, 2.0 Diesel, 140 kW, 2014. Z ničoho nič sa mi rozsvietila kontrolka motora. Jazdil som ešte niekoľko km a pribudla aj kontrolka nízkej hladiny Adblue a dojazd 1000 km. Známy mi napojil diagnostiku a odstránil chyby, ja som dotankoval AdBlue. Previezol som sa, nič nesvietilo, až na diaľnici po cca 20-30 km od odstránenia chýb mi tentokrát najprv vyskočila kontrolka/oznámenie o nízkej hladine AdBlue s dojazdom 1000 km, a chvíľa na to sa znova rozsvietila aj kontrolka motora. Napojili sme teda znova diagnostiku, chyby ktoré našlo sú P21C700 a P21CA00. Dali sme ich znova vymazať, ale vymazalo iba chybu P21C700, chyba P21C700 ostala. Kontrolka motora zhasla, hlásenie o AdBlue nezmizlo. Ostáva mi dojazd cca 550 km. Auto však celý čas funguje normálne, nepostrehol som žiadnu chybu alebo zmenu. Jediné čo sa mi zdá, že mám v poslednej dobe vyššiu spotrebu, ale to môže byť naozaj len môj nesprávny pocit. Stretol sa už s tým niekto? Viete mi niečo poradiť?
Ďakujem
Ďakujem
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q5, 2.0, 140 kW, 2014 - problém s AdBlue + chyba motora
davas plnu nadrzku adblue?ja mam 2015 A4 2.0 tdi adblue aj v knihe od auta pise ze oblbnut sa to da tak min 5 x a potom ides po servisoch.v audi to nema plavak sleduje len nizky stav hladiny a kazde tankovanie povazuje ze sa doliala plna.akonahle si auto zisti ze nieje plna je tam hlaska.
auto vie jazdit aj bez ad blue da sa to u audi aj normalne vypnut diagnostikou bez nejakych blokacii ale auto bude mat vyzsiu spotrebu.
je to na serveri audi vsetke info ohladom poruch a opravy auta ak mas online diagnostiku.
kabel ma stal pred 3 rokmi 400 euro a poplatok za server bolo nieco cez 20 ecok mesacne.
auto vie jazdit aj bez ad blue da sa to u audi aj normalne vypnut diagnostikou bez nejakych blokacii ale auto bude mat vyzsiu spotrebu.
je to na serveri audi vsetke info ohladom poruch a opravy auta ak mas online diagnostiku.
kabel ma stal pred 3 rokmi 400 euro a poplatok za server bolo nieco cez 20 ecok mesacne.
-
- Príspevky: 116
- Dátum registrácie: 31.10.2007 20:48 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q5, 2.0, 140 kW, 2014 - problém s AdBlue + chyba motora
pravdepodobne sa pokazil snímač hladiny adblue, mení sa celá nádoba komplet so všetkým - cena 900e +práca alebo sa to dá aj softwarovo vypnúť
po odjazdení tých 550 km ktoré ti vypisuje už viac nenaštartuješ auto
po odjazdení tých 550 km ktoré ti vypisuje už viac nenaštartuješ auto
-
- Príspevky: 1261
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q5, 2.0, 140 kW, 2014 - problém s AdBlue + chyba motora
Ja mám v passate B8 tiež AdBlue a neviem ako tebe, ale mne to začne hlásiť na displeji a oznamovať "gongom" pri každom vypnutí motora a naštartovaní, že dojazd na Adblue čo je v nadržke je na 2000 km a treba ho dotankovať...Inak reálne je dojazd vždy vyšší-teda neubúda z Adblue ako ukazuje presne tak ako pribudaju najazdene kilometre..pri plnej nadržke je to 15 000 km a vydrží to kludne aj cez 20 000 km...
-
- Príspevky: 310
- Dátum registrácie: 02.08.2009 11:21 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q5, 2.0, 140 kW, 2014 - problém s AdBlue + chyba motora
kabel ma stal pred 3 rokmi 400 euro a poplatok za server bolo nieco cez 20 ecok mesacne.
[/quote]
prosim ta o aký kábel a server sa jedná ?
[/quote]
prosim ta o aký kábel a server sa jedná ?
- jaroslavelektro
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
- Bydlisko: východ Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q5, 2.0, 140 kW, 2014 - problém s AdBlue + chyba motora
Čítač provozních hodin bezchybného systému reduk. prostředk
Snímač NOx před katalyzátorem SCR: emise NOx ppm
Diagnostika dráhy ZVVP: silně zvýšené emise NOx kg/h
Modelová hodnota emisí NOx před redukčním katalyzátorem ppm
Čerpadlo redukčního prostředku: otáčky/min
Čerpadlo redukčního prostředku: buzení
Zbývající ujetá dráha do nedostatku redukčního prostředku
Spotřebovaný redukční prostředek od posledního servisu
Snímač NOx před katalyzátorem SCR: emise NOx ppm
Diagnostika dráhy ZVVP: silně zvýšené emise NOx kg/h
Modelová hodnota emisí NOx před redukčním katalyzátorem ppm
Čerpadlo redukčního prostředku: otáčky/min
Čerpadlo redukčního prostředku: buzení
Zbývající ujetá dráha do nedostatku redukčního prostředku
Spotřebovaný redukční prostředek od posledního servisu
Diagnostika-OBD,Paralelna-OSCILO,Datova CAN-BUS & LIN
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných