Audi Q5 - chladiaca kvapalina
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 13.01.2020 23:21 Zdieľať na Facebook
Audi Q5 - chladiaca kvapalina
Caute mam Q5 2014 130kw... robil som cestu z ca do ba a spat, po ceste spat na zamarovciach Trenčín som pozeral chladiacu kvapalinu bola nad min čo bolo aj pred odchodom z domu... po príchode do ca mi vyskočilo varovanie na chladič, otvorím kapotu chladiaca úplne skoro naspodu, pomaly som to otvoril cez spiatočku Dolialo tesne pod minimum, auto kúri aj chladí, neprehrieva sa drží 90c... čo to môže byt ????? Termostat minuly rok v zime menený
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 27.05.2008 21:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 13.01.2020 23:21 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Rozvody menene pri 100 000 km?
Preco, ked interval je 210 000km.
Pred cestou (500 km) a este aj pocas cesty kontrolovat stav/vysku chladiacej kvapaliny?
U 6 rocneho auta co ma najazdene 160 000km?
Co k tomu cloveka vedie?
Ved ak je podozrenie na problem, tak do servisu s tym, kde vedia urobit test na CO2 v chl. kvapaline a tiez otlakovat.
Preco, ked interval je 210 000km.
Pred cestou (500 km) a este aj pocas cesty kontrolovat stav/vysku chladiacej kvapaliny?
U 6 rocneho auta co ma najazdene 160 000km?
Co k tomu cloveka vedie?
Ved ak je podozrenie na problem, tak do servisu s tym, kde vedia urobit test na CO2 v chl. kvapaline a tiez otlakovat.
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 13.01.2020 23:21 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3692
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Pred mesiacom si tu mal tému na chlasdiacu kvapalinu, potom na nejaký fľak od zaschnutej kvapaliny na motore, teraz zase chladiaca kvapalina.
Mám dojem že už v prvej téme ti bolo poradené, ak si to nebol schopný prečítať s porozumením a zdá sa že si laik a teda si to asi sám neopravíš, takže ako ti už napísal mastik, buď zájdi do audi servisu alebo ak máš nejakého iného servisáka, nech vykoná štichpróby že či nie je nejaký problém a podľa toho sa zariaď.
Je kludne možné že máš drobný únik kvapaliny, možno vodné čerpadlo, ale môže byť aj niekde inde, ale to ti tu ťažko niekto zodpovedne poradí.
Mám dojem že už v prvej téme ti bolo poradené, ak si to nebol schopný prečítať s porozumením a zdá sa že si laik a teda si to asi sám neopravíš, takže ako ti už napísal mastik, buď zájdi do audi servisu alebo ak máš nejakého iného servisáka, nech vykoná štichpróby že či nie je nejaký problém a podľa toho sa zariaď.
Je kludne možné že máš drobný únik kvapaliny, možno vodné čerpadlo, ale môže byť aj niekde inde, ale to ti tu ťažko niekto zodpovedne poradí.
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 13.01.2020 23:21 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3801
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 13.01.2020 23:21 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3801
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 13.01.2020 23:21 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 13.01.2020 23:21 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 01.04.2010 10:27 Zdieľať na Facebook
Ja som to teraz riesil na Passate b8 2,0tdi 110kw.
Vymenil som chladic egr.potom sanie z intercoolerom samozrejme rozvody z org.vodnou pumpou a voda stale mizla tak ako tebe.
Nakoniec isla dole hlava a bolo vidiet na tesneni ako medzi 2-3 valcom voda pretekala. Mimochodom bola od vyroby dotiahnuta velmi slabo. Od opravy je to bez problemov!
Proste tie nove VW GROUP motory nestoja za vela.
Vymenil som chladic egr.potom sanie z intercoolerom samozrejme rozvody z org.vodnou pumpou a voda stale mizla tak ako tebe.
Nakoniec isla dole hlava a bolo vidiet na tesneni ako medzi 2-3 valcom voda pretekala. Mimochodom bola od vyroby dotiahnuta velmi slabo. Od opravy je to bez problemov!
Proste tie nove VW GROUP motory nestoja za vela.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Rovno to napíšem ako to vnímam...polopravdy až blbosti.Jednak postup opravy mimoriadne zlý.Ak by sa dodržal aspoň predpísaný spôsob hladania netesnosti,tak sa nevymení ani EGR chladič,ani IC chladič ani vodné čerpadlo.O prepúštaní medzi 2-3 valcom je vyslovene nutné pochybovať ..vid snímok tesnenia. O slabom dotiahnutí z fabriky...úplná kravina.
[img]https://i.postimg.cc/BjP0hsbP/a.jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/BjP0hsbP/a.jpg[/img]
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných