Audi A7
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 14.07.2013 14:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
Re: Audi A7
BMW je odost slabsie? ajajajaj a kdeze chces lietat po tychto nasich cestach? a ci sa xDrive vyrovna alebo nie quatrru to tiez pochybujem ci zistis a je to diskutabilne. Ja by som tiez siel do A7 lebo bayer som uz ten model mal a dost ma to taha vyskusat A7 lebo sa mi paci viac ale sa bojim toho automatu ked sa toho tolko pise o nom ze sa kazi.radusko351 napísal:Môj názor je naklonený k Audi A7, dôvod mal som to šťastie skúsiť oboje.dominikhuska napísal:Ahojte,
poradte mi ci mam ist do Audi A7 3,0 liter diesel BiTurbo. Rocnik 2012 pocet km cca 48 000 alebo radsej BMW rad530d Xdrive s rovnakym poctom km.
Dakujem
BMW je podľa mňa odost slabie oproti audi a ani xDrive sa nevyrovná quatrru a ostatok ako interiér exteriér je už len vec vkusu.
-
- Príspevky: 484
- Dátum registrácie: 07.05.2012 21:32
- Bydlisko: Nove Zamky Zdieľať na Facebook
Konkrétne na tej A7 čo som mal možnosť jazdiť mala kúsok pred 300 000 km a prevodovka orig.
Podľa mňa to dosť závisí aj od kusu, kde a ako sa stym jazdi a od servisu.
Ja som nedávno kúpil A4 3.0tdi automat čo ma už 290 000km na motore nenájdem slzu oleja, prevodovka pôvodná, nápravy pôvodne, rozvod po výmene ale to iba koli istote.
Podľa mňa to dosť závisí aj od kusu, kde a ako sa stym jazdi a od servisu.
Ja som nedávno kúpil A4 3.0tdi automat čo ma už 290 000km na motore nenájdem slzu oleja, prevodovka pôvodná, nápravy pôvodne, rozvod po výmene ale to iba koli istote.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tam ani presak alebo mastnota nebola,pozerali sme ho spolu.Dostáva nové DPF,ale tak všetka česť čo vydržalo.Netreba zase počkať až bude problém každú chvílu.Stav popolčeka na hranici možného.Škoda že ceny nemajú tak priatelské ako Peugeot,ale tak zase zrovna lacný servis to nemá,to treba prijať zarovno z kúpou auta že to nie je societé
Beží tu práve v inej téme o stočení km,nuž napr toto auto je po každej stránke ako stvorené na "úpravu" odometra a nikto by necekol že stav auta a stav odometra nekorešpondujú,stav je tak pekný že by to kopec ľudí urobilo okamžite
Beží tu práve v inej téme o stočení km,nuž napr toto auto je po každej stránke ako stvorené na "úpravu" odometra a nikto by necekol že stav auta a stav odometra nekorešpondujú,stav je tak pekný že by to kopec ľudí urobilo okamžite
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
Ze ako kazdy sa kazi hned automaticky automat ked je A7?Kazdy kus je podla mna iny a ide o to kde sa s autom jazdi ci dialnice alebo mesto a ci vela km a sposob jazdy a ci sa mu casto naklada za studena. U nas na firemnej A7 3.0 tdi 2013 automat sa porucal az po 300tis. km a to sa auto vobec nesetrilo takze tak.
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
Ahojte, kamarát si chce splniť sen a kúpiť poriadne auto. Páči sa mu A7. Jazdi 5km do prace / 5 km naspäť domov v meste. Raz ročne dovolenka 2000km.
Rozpočet má 20 000eur, vrátane počiatočného servisu.
Vybral si najhorši motor na jeho nájazd - 3.0 TDI. Ked som mu začal vyhovárať diesel v meste, tak navrhol benzín do A7.
Preto poraďte prosím najviac spoľahlivý TFSI v A7. Berme do úvahy, že na servis, poistky má peniaze, no čomu sa chce vyhnúť je totálny benzínový nepodarok. Aby nemusel meniť celý agregat počas vlastníctva vozidla.
Ročník chce 2011 a novšie, to, že to bude jazdenka s nájazdom okolo 200tis počíta.
Ďakujem za rady a názory.
Rozpočet má 20 000eur, vrátane počiatočného servisu.
Vybral si najhorši motor na jeho nájazd - 3.0 TDI. Ked som mu začal vyhovárať diesel v meste, tak navrhol benzín do A7.
Preto poraďte prosím najviac spoľahlivý TFSI v A7. Berme do úvahy, že na servis, poistky má peniaze, no čomu sa chce vyhnúť je totálny benzínový nepodarok. Aby nemusel meniť celý agregat počas vlastníctva vozidla.
Ročník chce 2011 a novšie, to, že to bude jazdenka s nájazdom okolo 200tis počíta.
Ďakujem za rady a názory.
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
Ceny pekneho a kvalitneho benzinaku boli vzdy kusok vyssie ako naftakov. Kto je fajnsmeker a ma na to tak kupuje benzin. Ostatne hrde premiove zhanaju skor naftove lebo ved chcem hrde faro aby vsetci videli ze na to mam tak naskrabem na mininalnu akontaciu a aby bolo na splatky tak musim zobrat diesel aby to zralo 5.324litra predsa
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
este doplnim, po dalsej debate s kamaratom som sa dozvedel:
- najazd ma rocne cca. 15 000 km
- ma este Fabiu HTP, ktoru si chce nechat ako auto na pracu okolo domu (tu sme sa zhodli, ze Fabiu bude pouzivat na kratke trasy a na dlhsie trasy si necha A7 a ten diesel to hadam prezije. No potom sa sam pytal, ze naco kupuje A7, ked na nej bude jazdit par krat mesacne :D )
- ked ho trosku zneistim tym, ze diesel (a 3.0 TDI je sakra strojovna na kolesach) sa potrebuje zahriat v zime aj 20-30 km jazdou, aby sa spustila regeneracia DPFka, tak sa ma pyta na tie nestastne TFSI, teda priznava, ze benzin bude menej trapit tymi mestskymi jazdami
- auto si chce nechat co najdlhsie, mozno aj 10 rokov (ako ho poznam, je to u neho velmi pravdepodobne), cize debata o tom, ci skor preda diesel, alebo benzin, je bezpredmetna
- velmi sa nevyzna v autach, ale vie, co sa mu paci. Nema ponatia, ako funguju servisy na Audi, kedze uvazoval aj o autorizovanom servise Spomenul som mu situacie Milana Hlavateho, ked hovoril o tom, ze Audi si nepusti do garaze. Je to pochopitelne.
- najazd ma rocne cca. 15 000 km
- ma este Fabiu HTP, ktoru si chce nechat ako auto na pracu okolo domu (tu sme sa zhodli, ze Fabiu bude pouzivat na kratke trasy a na dlhsie trasy si necha A7 a ten diesel to hadam prezije. No potom sa sam pytal, ze naco kupuje A7, ked na nej bude jazdit par krat mesacne :D )
- ked ho trosku zneistim tym, ze diesel (a 3.0 TDI je sakra strojovna na kolesach) sa potrebuje zahriat v zime aj 20-30 km jazdou, aby sa spustila regeneracia DPFka, tak sa ma pyta na tie nestastne TFSI, teda priznava, ze benzin bude menej trapit tymi mestskymi jazdami
- auto si chce nechat co najdlhsie, mozno aj 10 rokov (ako ho poznam, je to u neho velmi pravdepodobne), cize debata o tom, ci skor preda diesel, alebo benzin, je bezpredmetna
- velmi sa nevyzna v autach, ale vie, co sa mu paci. Nema ponatia, ako funguju servisy na Audi, kedze uvazoval aj o autorizovanom servise Spomenul som mu situacie Milana Hlavateho, ked hovoril o tom, ze Audi si nepusti do garaze. Je to pochopitelne.
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných