Audi A6 - vibracie pri volnobehu, nad 2000 otacok dymivost
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 24.06.2015 19:33 Zdieľať na Facebook
Audi A6 - vibracie pri volnobehu, nad 2000 otacok dymivost
Audi a6 4F 3.0 TDI 165 KW BMK Quattro automat 2004 uprava od ABT na 199KW
zdravicko ... mam taky problem auticko mi pocas statia na krizovatke zacalo vybrovat motor mal zvuk ako keby chcel uz uz zdochnut, akonahle som sa pohol z miesta cca 2000otacok tak vybracie boli prec motor bezal v pohode az na to ze zamnou bol mrak dymu ako z lokomotivy, den pred tim my vimienali olej vsetky filtre a bateriu. za kazdu radu vopred dakujem.
zdravicko ... mam taky problem auticko mi pocas statia na krizovatke zacalo vybrovat motor mal zvuk ako keby chcel uz uz zdochnut, akonahle som sa pohol z miesta cca 2000otacok tak vybracie boli prec motor bezal v pohode az na to ze zamnou bol mrak dymu ako z lokomotivy, den pred tim my vimienali olej vsetky filtre a bateriu. za kazdu radu vopred dakujem.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Pravdepodobnosť súvisu z predchádzajúcim servisom,vzhladom na to čo sa robila by mala byť nulová,ale to je teória,sú ľudia čo dokážu hravo aj nemožné.Ale skúsme to predpokladať.
Na úvahu v čom problém je pramálo toho z čoho vychádzať.Základný predpoklad - problém palivovej sústavy.Ale to úplne zbytočná úvaha,lebo to čo sa stalo vie urobiť kopec vecí a nie iba problém paliva.Ani len úvažovať sa nedá,doslova ani začať.Km ? Km po čipovaní. Čipovanie za akých podmienok,z likvidáciou DPF ? Nie je jasné či sa proces vždy zopakuje,znova volnobeh,znova to isté správanie.Sú min. tri základné farby dymu. Z akým odstupom od návštevy dielne problém nastal ? Vysvietilo kontrolku ? Veď tu sa natíska tisíc otázok,všetko samá hmla.
V podstate jediné riešenie je začať,a to začína diagnostikou a to nie čítaním chýb,ale komplexnou.Tú sprevádza úplné jasno vo veciach na ktoré som poukazoval.Tam až sú prvé známe hodnoty sa dá celkom slušne hovoriť o tom ako pokračovať.
Na úvahu v čom problém je pramálo toho z čoho vychádzať.Základný predpoklad - problém palivovej sústavy.Ale to úplne zbytočná úvaha,lebo to čo sa stalo vie urobiť kopec vecí a nie iba problém paliva.Ani len úvažovať sa nedá,doslova ani začať.Km ? Km po čipovaní. Čipovanie za akých podmienok,z likvidáciou DPF ? Nie je jasné či sa proces vždy zopakuje,znova volnobeh,znova to isté správanie.Sú min. tri základné farby dymu. Z akým odstupom od návštevy dielne problém nastal ? Vysvietilo kontrolku ? Veď tu sa natíska tisíc otázok,všetko samá hmla.
V podstate jediné riešenie je začať,a to začína diagnostikou a to nie čítaním chýb,ale komplexnou.Tú sprevádza úplné jasno vo veciach na ktoré som poukazoval.Tam až sú prvé známe hodnoty sa dá celkom slušne hovoriť o tom ako pokračovať.
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 24.06.2015 19:33 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 24.06.2015 19:33 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Veľmi ale veľmi od podobného postupu odrádzam.Aj keby sme dali nastúpiť celé slovensko z autami ktoré mali zhruba podobný problém,každý z nich bol v niečom alebo celkom iný.Veci sa vetvia,ak by to bolo napr.v palive tak sa už delí na vysoko a nízkotlak,a každé z nich má desať variant.Ale za tým chyba mechanická možností je obrovské množstvo,ak preplňovanie zase velké množstvo,ak sací systém zase...tadiaľ jednoducho cesta nevedia.Teda vedie,k zlým krokom za ktoré sa platí.A problém pretrvá naďalej. Dokonca veľa aut skončí človeku pod rukou a boli riešené po dielňach,ani ne že majiteľ.A každé jedno rozbabranie ktoré neprinieslo úspech je krok značne dozadu.Znamená že pribudol ďalší (možný) problém.Naozaj varujem ísť takou cestou,už ju prešlapalo tisíce iných
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tieto informácie chýbajú.Ale poznajúc menežment A6 o tom silne pochybujem aby čokolvek na motore ostalo odpojené a okamžite o tom nevedeli už mechanici.Celé by to neutajila lepšie ani SiS,takto sa nedajú veci riešiť že ani tieto základné informácie nie sú.Urobené boli iba základné úkony,po takomto niečom je v tom momente zákazník späť v servise ak to predtým nemal.Pri tých úkonoch nemali čo dobabrať (teoreticky).Ani nehovorím že tam musela byť záverom zapojená diagnostika už aj pre ol.servis takže tam nie je o čom
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1441
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1264
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
2004ka a 200 tis. kilometrov?tomu ani sám nemôžeš veriť
a tvojom mieste by som našiel niekoho s čo sa tým autám rozumie a vie robiť s diagnostikou...to že ju niekto má, tak neznamená že s ňou vie aj robiť..dnes je takých čo sa v tom ozaj vyznajú ako šafranu..zato kadejakých pologarážových mudrcov je kopec..raz som bol u jedného poloblba, kedže mi hádzalo auto do núdzaku pri prudšej akcelerácií a po trišvrte hodine z neho vyšlo, že mi odišlo turbo )sranda bola že auto ani trošku nedýmilo..išiel som k inému fachmanovi a ten za 30 sekund zistil že je vadný aktuátor turba, ktorého cena oproti kompletnému turbu bola asi 1/6...keby som počúval majstra turbára, tak prídem o ine prachy..
a tvojom mieste by som našiel niekoho s čo sa tým autám rozumie a vie robiť s diagnostikou...to že ju niekto má, tak neznamená že s ňou vie aj robiť..dnes je takých čo sa v tom ozaj vyznajú ako šafranu..zato kadejakých pologarážových mudrcov je kopec..raz som bol u jedného poloblba, kedže mi hádzalo auto do núdzaku pri prudšej akcelerácií a po trišvrte hodine z neho vyšlo, že mi odišlo turbo )sranda bola že auto ani trošku nedýmilo..išiel som k inému fachmanovi a ten za 30 sekund zistil že je vadný aktuátor turba, ktorého cena oproti kompletnému turbu bola asi 1/6...keby som počúval majstra turbára, tak prídem o ine prachy..
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Odchádzame od témy,ale ona riešenie tak či tak nemá a mať nemôže.Mne prišiel pán ktorému autorizák mal meniť turbínu za cca 700 e.- (padanie do núdzaku) len mali plno že musí počkať.Niekto ho poslal...celý problém 20 e.- palivový filter (t-čko) mu zavšnušnoval palivovú sústavu.Do očí byla sódovka v priesvitnej hadičke prívodu...oni - turbo. Tak prečo nezarobiť ak sa dá.
Gól ale je,že pána volám za dve hodiny nech si príde pre auto.Prišiel vyplatil,nemastný neslaný,v očiach niečo asi - práve ma okefovali ! Pol roka ani cvrnk,potom prišiel ale z Yarisom ženy lebo nešlo radiť.Tak sa ho pýtam čo Octávka,a že super. Takže tak,uštríš mu 680 e.- a nie je schopný povedať bé do telefonu. Aurisa rozoberiem prevodovku,ohnutý jeden kolík ktorý potom bránil kulise...zase platil málo,zase pozeral ako hrom do bane.To si treba na SVK zvyknúť...divný národ,lebo automaticky sa čaká že ťa každý ojekabáti a čo nie je drahé ani nemôže byť dobré.
Gól ale je,že pána volám za dve hodiny nech si príde pre auto.Prišiel vyplatil,nemastný neslaný,v očiach niečo asi - práve ma okefovali ! Pol roka ani cvrnk,potom prišiel ale z Yarisom ženy lebo nešlo radiť.Tak sa ho pýtam čo Octávka,a že super. Takže tak,uštríš mu 680 e.- a nie je schopný povedať bé do telefonu. Aurisa rozoberiem prevodovku,ohnutý jeden kolík ktorý potom bránil kulise...zase platil málo,zase pozeral ako hrom do bane.To si treba na SVK zvyknúť...divný národ,lebo automaticky sa čaká že ťa každý ojekabáti a čo nie je drahé ani nemôže byť dobré.
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 12 neregistrovaných