Audi A6 C7 3,0 TDI 7.st Stro. quatt-vibrácie pri akcelerácií

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

achada
Príspevky: 1055
Dátum registrácie: 30.03.2016 12:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa achada »

Ja len ze za neodstranenie problemu si vysolil 2300 a za odstranenie si ochotny dat az dve stovky. Ak sa ti na tom nezda nic divne tak v pohode, chyba bude asi v mojom prijimaci.
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

A čo teraz? za tých 2300 eur sa pomenili veci, ktoré vydržia dalších 150 000 km pri normálnej jazde/dvojhmota, komplet všetky ramená na podvozku, silenty motora a diferáku, závažie kardanu/..je rozdiel vymeniť komponent pri ktorom platíš diel a prácu a je rozdiel zistiť čo to chveje..ked možno popájsruje nápravu, alebo ked sa už dotyčný mechanik s niečím takým stretol tak povie čo to je..a za to by som akože mu mal zaplatiť 1000 eur :40bd:
Tak ked ty takto ochotne solíš prachy z vačku a niekomu dáš za zistenie chyby 1000 eur tak kludne hocikoho podpor..
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

herin napísal:a prečo by mala..ty ideš do servisu s autom a povieš že ti niečo vibruje pri akcelerácií a dáš mu 1000 eur? servis nie značkový robí za 20-25 eur na hodinu..tak to mi chceš povedať že bude niekto 40-50 hodín zisťovať čo tomu je..

Celý problém je v tom že sa to hravo môže stať ak je to vrchovate naložený menežment.Ak práve mimoriadne nepraje štastie tak pátracia akcia môže priniesť úspech ku koncu,pretože sa ide od logických a pravdepodobných vecí a pokračuje k menej obvyklým a drahým.A riziko že sa závada neobjaví v prvých 20 hodinách sa rýchlo naplní a tam už každý mechanik vie že začínajú problémy.Chybu stále nemáme,hodín už padlo statočne a koľko času ešte treba je nejasné.Kým nepadne posledný úkon ktorý chybu odhalí už ide všetko zlým smerom.Mechanici (mimo autorizák) dobre poznajú okamih od ktorého sa už robí zadarmo.Ukončiť to je problém ako vysvetliť že x hodín treba zapaltiť a nemáme chybu.Logika hovorí ísť ďalej,ale to už teraz je pri sume ktorá sa páčiť nebude a každou hodinou sa zhoršuje. Prípad ktorý som spomenul ten 8v motor išlo asi hodín viac.A tu je problém.Keby ten pán robil napr za tisícku ako prvý,bolo by to na kopec ušetrených peňazí aj pre gazdu.Ale to v čase keď len platí jedného a druhého zbytočne to nevie.Teraz ten posledný je vo veľmi nedobrej pozícii hoci vie na 100% že to nakoniec nájde.
Klúč je v prvej vete...ideš do servisu a povieš že vibruje.Tu je koniec vety a začína zákazka ktorá má skončiť zdarnou opravou bez ohľadu či to ozaj bude/nebude 50 hod a súčiastka za desinu,alebo mnoho peňazí aj jedno aj druhé.Tu vie každý kto nie je hlúpy (myslím servis) že lezie z velkou pravdepodobnostou do problému.Kdesi je chyba.Auto opustilo prvú aj druhú dielňu bez reportu o tom,čo preverili a je na 1000% v poriadku.Tu sa dá ešte stále prijať ak servis povie,je v tom už toľkoto hodín hľadania,do konca je ďaleko,máme pokračovať ? Už teraz tu je takáto cena.Lenže to sa nestalo.ani to sa nestalo,že servis si gazdu posadil a vysvetlil.Ak máme prísť na chybu,musíme toto a toto a toto.Ak nič ideme ešte toto a toto...ale to už sme pri takýchto hodinách pane.Ideme to hľadať ?! My dopredu odpoveď nepoznáme.
Takže...ano sú prípady kedy pokojne nájdenie chyby príde na tisícku.A život hovorí,to nie je ten najhorší prípad,môže to byť ďaleko horšie,stačí aby to bol emisný systém a troj aj štvornásobok iba tak praskne.Ak je to taká mašinka z horného regálu

Drobná ale podstatná vec...prečo ja nerobím výlučne diagnostiku ?!
Lebo to je práve systém keď múdry nezarobí a sprostý vrchovate.Lebo je to v tom...ešte stovku by som dal ...
Takže múdry za stovku či dve,blbec za tisíce.
Dôležité je opraviť,nie diagnostikovať.Keď múdry povie kde je chyba,môže nastúpiť aj armáda sprostých.
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

p.Hlavatý múdro napísané...
Napríklad všetci dobre vieme, ako to funguje v značkovom servise..
Zákazník príde položí klúče a povie vibruje mi auto ja neviem čo je s tým..tak prijmu auto do servisu a musia zisťovať problém..na príjimací lajster sa napíše odhadovaná suma a ked sa má prekročiť tak sa volá...
Niekto si snád myslí, že nejaký manažerik v bielej košielke čo sa venuje IT pre IBM bude chápať nejaké komponenty podvozku?Ten na to vykašle a servis na tráp sa..a ešte v tom značkovom servise budú pokakaní z toho či to nie je mystery človek..teda herec, aby preveril kvalitu servisu a oprávnenosť licencie..
Moja sestra robila v BA v značkovom servise a za jednu "neopraviteľnú" Audi A8 im hrozilo odobratie licencie na servis Audi..samozrejme zákazník nastrčený týpek prišiel s úmyselne pokazenou Audi A8 preveriť servis...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Myslím že značkový aj neznačkový by mal za svoju prirodzenú povinnosť považovať zákazníkovi vysvetliť maximum možného a pravdepodobného,veď servis to vie čo asi teraz príde a s tým aké okolnosti sa vytvoria. Že sa zákazníkovi kadí naprostred hlavy vedie k týmto nedorozumeniam a sklamaniam.Silne pochybujem že sa nájde majiteľ ktorý by nepochopil že auto priniesol nie k jasnovidcovi ktorý pozrie do krištálovej gule.A úkonov kým sa preveria aspoň predpokladané okruhy je xy a to sa odhadovať dá aj časove ak je známa technika auta.Nemyslím že majiteľ nevie pochopiť.Problém bude že sa s ním nebavia.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pri X násobne jednoduchších veciach platí že z majiteľa je NUTNÉ vyžiadať maximum vecí ktoré iný vedieť nemôže.Nesmierne to vie napomôcť ak poskytne informácie z histórie opráv,a ani nehovorím ak je pozorný a vie super dobre opísať čo a ako a kedy sa deje.Ale...ak sa s ním nebudete rozprávať...všetko budete overovať,teda aj veci ktoré ste si mohli ušetriť.a jemu peniaze.A ako inak sa dozviete že pred vami stádo kujonov vo všetkom šprtalo a teda vás čaká všetko čo už dávno nemá žiadnu logiku.A máte šancu ešte povedať - sorry...vrátte sa tam kde ste vyplatili toľké peniaze,nech to auto aj opravia
Misox27
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 07.04.2011 11:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Misox27 »

herin napísal:Tak ja mám skôr problém ked to zosliapnem na podlahu..vtedy to zavibruje..alebo ked sa auto dostane "do záberu" napríklad nejaký strmší kopec, kde treba viac pridať..ked pridám pomaly, resp. idem normálnou jazdou, tak auto nič nerobí...
Alebo idem nejaku zákrutu napríklad 50 tak sa nič nedeje..ked ju prejdem 35 tak mierne vibruje...ale akonáhle vyrovnám volant tak nič..alebo ked cúvam a vytočím naplno kolesá do niektorej strany, tak vibruje celé auto..v rýchlosti trebárs 5 km..ked vyrovnám tak nič...
Ono najhoršie je že to je quatro..čiže 2x problém...predné poloosi som vymenil a nepomohlo..aj ked tie pôvodné boli podla mna na šrot..som chytil tú tyč a zatriasol, tak sa klby na koncoch hýbali do strán ako huspenina ako keby boli na strunkách z pera :)
Ja neviem čo s tým dalej..auto jazdí, ale iba občas, tak to nejako ani neriešim..našťastie mám druhé a to je bez chyby..

Ano ja mam presne toto iste ako popisujes.. A nechcem veru vysolit tolko co ty, nastastie som na zaciatku patrania ???? uz len otazka kto mi na to pride
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

A koľko km si ochotný zobrať auto k šikovnému ? Nie,nie ku mne,ale napr. 200 km,lebo potom sa dá baviť a poradiť konkrétneho človeka.
Pretože to takto funguje.Ku mne idú pokojne stovky km ak je to o veciach ktorými sa zaoberám,čiže nič nezvyklé to nie je,len či je ochota minúť 10 lt paliva a ísť domov napr vlakom.
Moonshine
Príspevky: 528
Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Moonshine »

[/quote]Ano ja mam presne toto iste ako popisujes.. A nechcem veru vysolit tolko co ty, nastastie som na zaciatku patrania ???? uz len otazka kto mi na to pride[/quote]

Ja len podotknem, že to auto nové stálo kolko 60 000€ ++?
Taký adekvátne drahý asi bude aj servis, že?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Auto ktoré stojí 60 tis nebude nič holé bosé.Samozrejme že inak bude vyzerať hladanie problému tam kde je to jednoduchučká technika a inak kde je na sebe sedem poschodí techniky navyše trocha inej kategórie vyžadujúcej iné vybavenie a iné vedomosti.Prvý majiteľ s tým zväčša nemá problém,ďalší už väčšinou áno pretože kúpil auto za zlomok ceny a predpokladá že aj údržba a opravy zľacńujú.A oni naopak zdražujú lebo sa množia každým km
Misox27
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 07.04.2011 11:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Misox27 »

mhlavaty napísal:A koľko km si ochotný zobrať auto k šikovnému ? Nie,nie ku mne,ale napr. 200 km,lebo potom sa dá baviť a poradiť konkrétneho človeka.
Pretože to takto funguje.Ku mne idú pokojne stovky km ak je to o veciach ktorými sa zaoberám,čiže nič nezvyklé to nie je,len či je ochota minúť 10 lt paliva a ísť domov napr vlakom.

Som z nitry, kedy mozem prist? Dajte mi kontakt, dakujem.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V ss dávam kontakt na neho
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

Misox27 napísal:
herin napísal:Tak ja mám skôr problém ked to zosliapnem na podlahu..vtedy to zavibruje..alebo ked sa auto dostane "do záberu" napríklad nejaký strmší kopec, kde treba viac pridať..ked pridám pomaly, resp. idem normálnou jazdou, tak auto nič nerobí...
Alebo idem nejaku zákrutu napríklad 50 tak sa nič nedeje..ked ju prejdem 35 tak mierne vibruje...ale akonáhle vyrovnám volant tak nič..alebo ked cúvam a vytočím naplno kolesá do niektorej strany, tak vibruje celé auto..v rýchlosti trebárs 5 km..ked vyrovnám tak nič...
Ono najhoršie je že to je quatro..čiže 2x problém...predné poloosi som vymenil a nepomohlo..aj ked tie pôvodné boli podla mna na šrot..som chytil tú tyč a zatriasol, tak sa klby na koncoch hýbali do strán ako huspenina ako keby boli na strunkách z pera :)
Ja neviem čo s tým dalej..auto jazdí, ale iba občas, tak to nejako ani neriešim..našťastie mám druhé a to je bez chyby..

Ano ja mam presne toto iste ako popisujes.. A nechcem veru vysolit tolko co ty, nastastie som na zaciatku patrania ???? uz len otazka kto mi na to pride
Fúúha no kámo asi tie autá maju po čase ten istý problém..
Predpokladám, že to bude niečo čo odchádza pri +/- tých istých km kolko máš nabehané?
Škoda že si nereagoval minulý týžden, keby ano tak som prechádzal Nitrou ked som bol v BB..ja som z BA..mohli sme to porovnať..
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

mhlavaty napísal:V ss dávam kontakt na neho
p.Hlavatý ak sa môžem spýtať tak prečo už Vy neopravujete autá?
človek s takými znalosťami je škoda, aby s tým skončil...
Inak ja som z BA nedalo by sa poslať ten kontakt aj mne na toho človeka ktorý by to vedel pozrieť a nie len mudrovať ? :d :D
Misox27
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 07.04.2011 11:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Misox27 »

herin napísal:
Misox27 napísal:
herin napísal:Tak ja mám skôr problém ked to zosliapnem na podlahu..vtedy to zavibruje..alebo ked sa auto dostane "do záberu" napríklad nejaký strmší kopec, kde treba viac pridať..ked pridám pomaly, resp. idem normálnou jazdou, tak auto nič nerobí...
Alebo idem nejaku zákrutu napríklad 50 tak sa nič nedeje..ked ju prejdem 35 tak mierne vibruje...ale akonáhle vyrovnám volant tak nič..alebo ked cúvam a vytočím naplno kolesá do niektorej strany, tak vibruje celé auto..v rýchlosti trebárs 5 km..ked vyrovnám tak nič...
Ono najhoršie je že to je quatro..čiže 2x problém...predné poloosi som vymenil a nepomohlo..aj ked tie pôvodné boli podla mna na šrot..som chytil tú tyč a zatriasol, tak sa klby na koncoch hýbali do strán ako huspenina ako keby boli na strunkách z pera :)
Ja neviem čo s tým dalej..auto jazdí, ale iba občas, tak to nejako ani neriešim..našťastie mám druhé a to je bez chyby..

Ano ja mam presne toto iste ako popisujes.. A nechcem veru vysolit tolko co ty, nastastie som na zaciatku patrania ???? uz len otazka kto mi na to pride
Fúúha no kámo asi tie autá maju po čase ten istý problém..
Predpokladám, že to bude niečo čo odchádza pri +/- tých istých km kolko máš nabehané?
Škoda že si nereagoval minulý týžden, keby ano tak som prechádzal Nitrou ked som bol v BB..ja som z BA..mohli sme to porovnať..
.



270 tis.. No to sme mohli ale je to presne to co popisujes len keby sa sem vyjadri niekto, kto na to prisiel a mal rovnaku zavadu..

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných