Audi a6 c6 3.0tdi 171kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 12.11.2020 23:53 Zdieľať na Facebook
Audi a6 c6 3.0tdi 171kw
Sws Chalani mam takíto problem na VCDS píše regulator tlaku paliva nedosažen chyba 1063
Pri hladkani plinu to beží keď mu pridám viac plynu zasviety zavenie a blika hádže do nudzaku
Vstreky su ok
čerpadlo ok
regulator tlaku na lište commonrail vymenený
Pri hladkani plinu to beží keď mu pridám viac plynu zasviety zavenie a blika hádže do nudzaku
Vstreky su ok
čerpadlo ok
regulator tlaku na lište commonrail vymenený
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
nieco tam bude haprovat ; pozeraj zive data. V motorovej jednotke je to "measuring blocks" cize funkcia 08, kanaly tusim 140, 141, a nejaky vysoky okolo 230 alebo tak nejak. Najdes tam
- fuel rail pressure, actual (cize aktualny namerany/reportovany tlak v railiku)
- fuel rail pressure specified (cize specifikovany = taky aky ocakava riadiaca jednotka)
nieco tam budes mat dogabane. Neviem ako si dosiel na to ze cerpadlo a vstrekovace su v poriadku, to nepises. Ked sa hentie hodnoty budu LISIT O VIAC NEZ 5%, dojde k nudzovemu stavu co uz poznas. Samozrejme v absolutnom poriadku musi byt tesnost systemu a doprava paliva na nizkotlakovej vetvi.
- fuel rail pressure, actual (cize aktualny namerany/reportovany tlak v railiku)
- fuel rail pressure specified (cize specifikovany = taky aky ocakava riadiaca jednotka)
nieco tam budes mat dogabane. Neviem ako si dosiel na to ze cerpadlo a vstrekovace su v poriadku, to nepises. Ked sa hentie hodnoty budu LISIT O VIAC NEZ 5%, dojde k nudzovemu stavu co uz poznas. Samozrejme v absolutnom poriadku musi byt tesnost systemu a doprava paliva na nizkotlakovej vetvi.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Neriešiš motor do kosačky aby stačli skratky typu ..je ok. Čo je to ok ? A že je niečo vymenené doslova neznamená nič. Ešte menej ako nič.Týmto spôsobom to na tomto fóre niet šance poriešiť,na diagnostickom by ťa vyhodili okamžite bez príslušného popisu, informácií,meraní a hodnôt.Tie informácie ktoré si poskytol by nestačili ani na opravu uvolnenej rúčky v metle.Buď to doplň úmerne tomu akú zložitú vec riešiš,alebo nerieš a daj to rovno do rúk človeka čo tomu rozumie a vybodni sa na pozeranie do diagnostiky ktorej nerozumieš ani základy.
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
vsetko je ok ok ok, len to nehra spolu, ako tu napisali nadomnou, na SK nic neznamena, ze je vymenene a ok a repasovane - aj tak je to dogabane... ved to mas sam doma... riesis silny, kvalitny motor, ktory si vyzaduje financie na udrzbu a rozne preventivne zasahy, aj ked dokaze od nova bez vymeny retaze dat aj 250tis., ale len pri dobrej opatere...to tvoj motor nemal...vyzaduje dobru diagnostiku cloveka, ktory jej aj rozumie... a tomuto motoru nestaci len nafta, treba aj suhru s turbom, vzduchom a pod. ...
-
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: 13.09.2012 20:01 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných