Audi A6 avant C7 3.0tdi Biturbo 320ps
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 07.10.2009 14:29 Zdieľať na Facebook
Audi A6 avant C7 3.0tdi Biturbo 320ps
Ahojte,
nezvyknem sem pisat, pretoze mam dobreho automechanika.
Ale teraz sa mi vyskytol jeden neznamy problem.
Mam Audi A6 Avant 3.0 tdi biturbo 320 ps rv 2016.
Popis problemu: auto startuje bez problemov. Motor ma vyrovnane otacky aj v "P" aj v "N" ..
Ale ked po studenom starte (parkovaci dom cca 18 stupnov) asi nejakych 5 sekund (max 7 sekund) zacne kolisanie otacok po rozjazde. Otacky sa pohybuju medzi 700-1200 rpm - auto sa trosku trasie.
Mate s tym nejaku skusenost? VCDS nepise nic, nie su to vstrekovace (hodnoty su dobre, okolo 0,19-0,22), ani prevodovka nepise ziadnu vadu.
Podla mojho nazoru su bud zhavice, rj zhavenia alebo Hydromenic prevodovky ZF8?
Dakujem za odpovede.
Pekny den prajem
nezvyknem sem pisat, pretoze mam dobreho automechanika.
Ale teraz sa mi vyskytol jeden neznamy problem.
Mam Audi A6 Avant 3.0 tdi biturbo 320 ps rv 2016.
Popis problemu: auto startuje bez problemov. Motor ma vyrovnane otacky aj v "P" aj v "N" ..
Ale ked po studenom starte (parkovaci dom cca 18 stupnov) asi nejakych 5 sekund (max 7 sekund) zacne kolisanie otacok po rozjazde. Otacky sa pohybuju medzi 700-1200 rpm - auto sa trosku trasie.
Mate s tym nejaku skusenost? VCDS nepise nic, nie su to vstrekovace (hodnoty su dobre, okolo 0,19-0,22), ani prevodovka nepise ziadnu vadu.
Podla mojho nazoru su bud zhavice, rj zhavenia alebo Hydromenic prevodovky ZF8?
Dakujem za odpovede.
Pekny den prajem
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
1. Korekcie vstrekov z diagnostiky v urcitom rozmedzi neznamenaju, ze tie vstreky su dobre. To posudi odborny servis po ich vytiahnuti a otestovani.
2. Citanie chyb neprinesie nic. Treba pozerat aktualne hodnoty a hladat pricinu kolisania. Tym padom treba poznat kompletny algoritmus cinnosti.
3. Vela stastia.
2. Citanie chyb neprinesie nic. Treba pozerat aktualne hodnoty a hladat pricinu kolisania. Tym padom treba poznat kompletny algoritmus cinnosti.
3. Vela stastia.
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 07.10.2009 14:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Re: Audi A6 avant C7 3.0tdi Biturbo 320ps
No žhaviče či RJ žhavenia s tým rozhodne nič nebude maťpocakos napísal:Podla mojho nazoru su bud zhavice, rj zhavenia alebo Hydromenic prevodovky ZF8?
Dakujem za odpovede.
Pekny den prajem
-
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 08.09.2019 13:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
Re: Audi A6 avant C7 3.0tdi Biturbo 320ps
Kedze mu otacky zacnu kolisat az po rozjazde a len na D, tak veru nie. Inak tie motory aj po starte dozhavuju, takze kolisave otacky studeneho motora po starte moze kludne sposobovat problem v zhaveni.ivko1 napísal:No žhaviče či RJ žhavenia s tým rozhodne nič nebude maťpocakos napísal:Podla mojho nazoru su bud zhavice, rj zhavenia alebo Hydromenic prevodovky ZF8?
Dakujem za odpovede.
Pekny den prajem
Pocakas, ked das prevodovku po rozbehu pocas kolisania otacok do N, tak sa otacky ustalia na volnobeznych?
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 07.10.2009 14:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Prevodovky majú v hodnotách udávané všetky otáčky hriadelí,mal to Multitronik,má to každá prevodovka riadená počítačom.Je to označené ako otáčky vstupného (výstupného) hriadela a Multitronik mpozná aj tzv synchronizáciu,u tejto neviem,ale skôr to tiež bude nutne mať.
Takže zistitelné otáčky sú,ale len log ukáže v grafe že je tam nejaká amplitúda (kolísanie).Len predpokladám že kto sa opravám automatu venuje bude aj v týchto veciach určiť predpoklad na menič.
Jednu krátku dobu som sa Multitroniku venoval,a ešte si celkom dobre pamätám to neskutočné kvantum parametrov všetkého čo sa v skrini deje až do konkrétnych údajov o zaťažení prúdu do jednotlivých komponentov,vztahové prúd/tlak oleja atd. len to vedieť čítať
Takže zistitelné otáčky sú,ale len log ukáže v grafe že je tam nejaká amplitúda (kolísanie).Len predpokladám že kto sa opravám automatu venuje bude aj v týchto veciach určiť predpoklad na menič.
Jednu krátku dobu som sa Multitroniku venoval,a ešte si celkom dobre pamätám to neskutočné kvantum parametrov všetkého čo sa v skrini deje až do konkrétnych údajov o zaťažení prúdu do jednotlivých komponentov,vztahové prúd/tlak oleja atd. len to vedieť čítať
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 07.10.2009 14:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 04.05.2017 08:52 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných