Audi A6 avant C7 3.0tdi Biturbo 320ps

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pocakos
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 07.10.2009 14:29
Zdieľať na Facebook

Audi A6 avant C7 3.0tdi Biturbo 320ps

Príspevok od používateľa pocakos »

Ahojte,
nezvyknem sem pisat, pretoze mam dobreho automechanika.
Ale teraz sa mi vyskytol jeden neznamy problem.

Mam Audi A6 Avant 3.0 tdi biturbo 320 ps rv 2016.

Popis problemu: auto startuje bez problemov. Motor ma vyrovnane otacky aj v "P" aj v "N" ..
Ale ked po studenom starte (parkovaci dom cca 18 stupnov) asi nejakych 5 sekund (max 7 sekund) zacne kolisanie otacok po rozjazde. Otacky sa pohybuju medzi 700-1200 rpm - auto sa trosku trasie.

Mate s tym nejaku skusenost? VCDS nepise nic, nie su to vstrekovace (hodnoty su dobre, okolo 0,19-0,22), ani prevodovka nepise ziadnu vadu.

Podla mojho nazoru su bud zhavice, rj zhavenia alebo Hydromenic prevodovky ZF8?

Dakujem za odpovede.

Pekny den prajem
vsevetko
Príspevky: 967
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

Daj aspoň najazdené kilometre aby sme mohli hútať, či už je po životnosti voz.
pocakos
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 07.10.2009 14:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pocakos »

160 tisic km
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

1. Korekcie vstrekov z diagnostiky v urcitom rozmedzi neznamenaju, ze tie vstreky su dobre. To posudi odborny servis po ich vytiahnuti a otestovani.
2. Citanie chyb neprinesie nic. Treba pozerat aktualne hodnoty a hladat pricinu kolisania. Tym padom treba poznat kompletny algoritmus cinnosti.
3. Vela stastia. :)
pocakos
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 07.10.2009 14:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pocakos »

Dakujem Vam za odpoved.

Len treba zistit, ze preco to robi len v D a nie v N a P.
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A6 avant C7 3.0tdi Biturbo 320ps

Príspevok od používateľa ivko1 »

pocakos napísal:Podla mojho nazoru su bud zhavice, rj zhavenia alebo Hydromenic prevodovky ZF8?

Dakujem za odpovede.

Pekny den prajem
No žhaviče či RJ žhavenia s tým rozhodne nič nebude mať
malymirko
Príspevky: 99
Dátum registrácie: 08.09.2019 13:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa malymirko »

pocakos napísal:Dakujem Vam za odpoved.

Len treba zistit, ze preco to robi len v D a nie v N a P.
Lebo je to vadny hydromenic.
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A6 avant C7 3.0tdi Biturbo 320ps

Príspevok od používateľa tonoaaa »

ivko1 napísal:
pocakos napísal:Podla mojho nazoru su bud zhavice, rj zhavenia alebo Hydromenic prevodovky ZF8?

Dakujem za odpovede.

Pekny den prajem
No žhaviče či RJ žhavenia s tým rozhodne nič nebude mať
Kedze mu otacky zacnu kolisat az po rozjazde a len na D, tak veru nie. Inak tie motory aj po starte dozhavuju, takze kolisave otacky studeneho motora po starte moze kludne sposobovat problem v zhaveni.

Pocakas, ked das prevodovku po rozbehu pocas kolisania otacok do N, tak sa otacky ustalia na volnobeznych?
pocakos
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 07.10.2009 14:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pocakos »

Ano. Problem je ked to pri kolisani otacok dam naspat do N tak vsetko je zrazu OK. Otacky sa ustalia ihned.

Tak nazor asi je, ze bude to hydromenic?
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

A na hodnotach nevidno kolisanie, rozdiel otacok na vstupe, vystupe prevodovky, vnutorne otacky prevodovky a podobne.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Prevodovky majú v hodnotách udávané všetky otáčky hriadelí,mal to Multitronik,má to každá prevodovka riadená počítačom.Je to označené ako otáčky vstupného (výstupného) hriadela a Multitronik mpozná aj tzv synchronizáciu,u tejto neviem,ale skôr to tiež bude nutne mať.
Takže zistitelné otáčky sú,ale len log ukáže v grafe že je tam nejaká amplitúda (kolísanie).Len predpokladám že kto sa opravám automatu venuje bude aj v týchto veciach určiť predpoklad na menič.
Jednu krátku dobu som sa Multitroniku venoval,a ešte si celkom dobre pamätám to neskutočné kvantum parametrov všetkého čo sa v skrini deje až do konkrétnych údajov o zaťažení prúdu do jednotlivých komponentov,vztahové prúd/tlak oleja atd. len to vedieť čítať
pocakos
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 07.10.2009 14:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pocakos »

Dakujem vsetkym za odpovede.
Na zaklade informacie od dlhorocneho odbornika, bude prvy krok aktualizacia software, nasledne kontrola hladiny oleja v prevodovke. Potom aj kontrola vstrekov za studena a nasledne sa uvidi. Auto to nerobi kazdy den, preto je velmi tazke zistit vadu.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

pocakos-zase aktualizacia softveru.Pre pana Jana naco?Stotisic km auto islo normalne s povodnym softom a zrazu sa pokakal?No nie!!!!Kontrola vstrekov za studena.Ako????Na stolici?Primo v aute?
vsevetko
Príspevky: 967
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

pocakos napísal:od dlhorocneho odbornika
Odkiaľ je ten odborník ?
mirootom
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 04.05.2017 08:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirootom »

Heh ako tak vidim, tak odbornik sa nezaprie :)

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: milok a 14 neregistrovaných