1 013 579
inzerátov
Pridať inzerát

Audi A6 2.5 110kw afb - nespokojnosť s vykonom

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Audi fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
lubo.ficek
Založený: 20 október 2007
Príspevky: 84
Nabehané: 5 hod 1 min
Predmet: Audi A6 2.5 110kw afb - nespokojnosť s vykonom PríspevokZaslal: 20.10.2017 19:13   
Zdravím páni.mam problém stymto motorom stále je mizerný výkon priebeh motora je primeraný ale ide tarbavo do otaciek výkonu.problem je že som to kúpil s rozsypanu rozvodom.myslel som že zalizim rozvod a pôjde ale boli ohnuté tri ventile a zopár koníkov zlomených.hlava sa vyriešila tlaky sú rovnomerne. Ide na 6valcov ale steká po tryska ho keď je studený tak to chápem ale za tepla z voľnobehu do 1800ot.potom stíchne.skusal som cidla tlaku čerpadlo váhu a stále to samé de ako keby mal nalzene auto na vozíku za sebou a s tým sa rozbieham.cca zrýchlenie 15sekund.spicu mám od 3500ot.ma turbo plný záťah len z voľnobehu do 2000ot sa mu moc nechce potom sa ako tak berie.ten čo mi to predal tak spomínal že to dymil moc naviac mne skoro vôbec.na hodnotách tryska ho mi tri skáču +1,5 a tá strana čo bola naburana -3,5 na dvoch.hlavna tryska neviem štartovať to štartuje skúšal som -2 až +2 žiadna zmena.katalyzator je vybratý keď tam bol tak som bol na 20sekundovom zrýchlení každý valec reaguje na povolenú trúbku už má ide z toho *****.vacky sú ok bez tých rozvod som dva krát kontroloval je to akási zakliata dolina.dakujem vopred za rozumné rady.
Citovať
FUTURA 29
Povedomá tvár - Favorito (31)
Založený: 13 apríl 2009
Príspevky: 893
Nabehané: 12 dní 8 hod 10 min
Bydlisko: niekde na vychode
PríspevokZaslal: 21.10.2017 12:13   
A skusal si nastavovat cerpadlo myslim na tie nastavovacie skrutky ze mu bud pridas alebo uberies predzapal.Podla diag.sa to da dobre zistit.Vaha luftu funguje jak ma?Nefuci intercooler alebo na hadiciach?
_________________
Aktualna stojovna: skoda superb,na vikendove vyblaznenie jeep g.ch. a babika RRsport 3,6.
Citovať
FUTURA 29
Povedomá tvár - Favorito (31)
Založený: 13 apríl 2009
Príspevky: 893
Nabehané: 12 dní 8 hod 10 min
Bydlisko: niekde na vychode
PríspevokZaslal: 21.10.2017 12:17   
Tie tenke hadicky na podtlak nie su osuchane,derave?Mal som kedisy afdy 132kw a tiez to netelo tahat.Pomenil som hadicky pohral sa s cerpadlom a uz to tahalo,len potom zacalo papat a vela kolo 10.
_________________
Aktualna stojovna: skoda superb,na vikendove vyblaznenie jeep g.ch. a babika RRsport 3,6.
Citovať
FUTURA 29
Povedomá tvár - Favorito (31)
Založený: 13 apríl 2009
Príspevky: 893
Nabehané: 12 dní 8 hod 10 min
Bydlisko: niekde na vychode
PríspevokZaslal: 21.10.2017 12:20   
A uz ked vsetko slapalo ako malo strihlo my skrutku na pomocnej kladke na rozvode.Dal som ju do kopy s pevnym rozhosnutim ,ze viac audi nechem ani ciiiicit.Nie je to zla znacka dobre sa opravuje ,ale netem.
_________________
Aktualna stojovna: skoda superb,na vikendove vyblaznenie jeep g.ch. a babika RRsport 3,6.
Citovať
keyness
Nová tvár - Trabanto (13)
Založený: 23 máj 2011
Príspevky: 356
Nabehané: 9 dní 21 hod 10 min
PríspevokZaslal: 21.10.2017 15:42   
To musi byt skvost naburane prevodovka v ... motor v p... a este si zaplatil sorry ze ot
Citovať
Paradoxx
Založený: 22 september 2004
Príspevky: 37
Nabehané: 4 hod 42 min
PríspevokZaslal: 21.10.2017 16:00   
Mal som cca 15 rokov dozadu audi A6 2.5 tdi v6 110kw auto okrem toho že žralo nešlo nič ten motor mal som z toho auta pocit akoby to bol hladky diesel proste pri obehovani som si rozmyslel či obehovať alebo nie keby som to prirovnal Kw tak max 60kw to malo ked som sadol do b5.5 1.9tdi 96kw citil som sa ako v lietadle. Moc od toho necakaj tie motory nemaju ťah to ako ti to ide je normal.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1826)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17059
Nabehané: 2 mes 27 dní 19 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 21.10.2017 16:37   
Nič z toho čo si napísal neplatí.Ten motor vie ísť prenádherne ak je v solidnom stave,aj spotrebu dokáže ozaj krásnu,ale motor samotný je veľmi závislý na dobrom servise a vypomstí každé zanedbanie.Jednemu poláme vahadielka,druhému strihne skrutku na kladke,ale za všetkým stojí len neznalosť motora.Lebo skrutku strihne pre iné veci,na vine nie je samotná skrutka ani kladka,je to dôsledková chyba.
Servis motora sa musí tu možno ešte viac ako u PD riadiť kilometrami.A to je problém,lebo nikto na tých stočeniciach nevie pravdu.Proste a jasne,príde prebeh km kedy treba NUTNE niektoré veci robiť.Ibaže sa nerobia.Ak sa ten motor servisuje niekým kto pozná jeho potreby,je to motor na min milion km z vyškerenou papulov od uch k uchu.Ten motor pri pol milione nemá zmeratelné opotrebenie na hlavných dieloch,ale obslužné veci je nutné meniť,či sa páči a či nie,max 300 tis km a väčší servis motora padne cca 2000 e.- len tak fukne.ALE....ide sa stotisíce km ďalej a z úsmevom
Ak chcete pohladám foto z motora čo prišiel po svojich,a mal vylámané zuby na vačkách,dokonca na dutej vačke prasknutá obruč vačky,časť ventilov ani neotvárala lebo mala zlahnuté vahadielko,takže valec išiel ne jeden ventil.Ak toto jeden motor dokáže a ešte ísť akoby sa nič nedialo,to asi zlý moto ani nemôže byť.Je iba náročný na servis
Citovať
Paradoxx
Založený: 22 september 2004
Príspevky: 37
Nabehané: 4 hod 42 min
PríspevokZaslal: 21.10.2017 19:30   
nezabudni na cerpadlo vp44, vačky, stala olejnička na tom motore nevidim nič dobre aj na tych novych motoroch pokiaľ doň položiš 2000€ tak tiež sa buďeš nejaky čas voziť. 2.5 TDI V6 110kw je stašny šhit !!! pol melona km ti daj aj hocijaka čina čo tam chceš mať vybehane? Nato že to ma 110kw to nejde nič. Pri obiehani smrť v očiach...
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1826)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17059
Nabehané: 2 mes 27 dní 19 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 21.10.2017 20:36   
Tak vieš o motore vždy vedel najviac ten čo ho videl pri otvorenej kapote.To sú také škôlkárske reči o fifíkoch.Motor kde je k dispozícii 110 kW a 310 Nm lemra určite nie je,a len máloktorý motor zároveň ide za tak málo paliva ako vie tento motor.Ak má niekto zlú skúsenosť lebo vlastnil črep kde sedem ľudí kilometre vždy stočilo,kde každý z nich nikdy nebol ochotný dať do servisu auta takmer jeho cenu na trhu,to by sa nemalo vydávať za mienkotvornú ideu.Ten motor získal pečiatku postrach,ale postrachom je vďaka tomu že nikdy nebol určený do vlastníctva žrblíkov čo na jeho kúpu zoškrabú tri tisícky,ale na servis už niet ani halier,keď je zle -sa predá.
A že je pri 500 tis je aj čína ok,tak na toto si ešte veľa krát spomenieš pri svojich autách z dnešnej novej doby z nostalgiou po zlatých dobrých starých časoch.Tento motor je akurát závislý na peniazoch na servis (keď príde jeho čas) a ak nedostane to čo má,je zlý
Citovať
hjundai
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (143)
Založený: 21 marec 2010
Príspevky: 1202
Nabehané: 5 dní 16 hod 35 min
PríspevokZaslal: 21.10.2017 21:01   
Ono je to vsetko pekne..aky je to supermotor...ale ten pan hore ma problem ...ja mam sice problem s jeho stylistikou lebo niektorym vetam nerozumiem... Ale skuste mu dat radu aj ked jemu asi trebalo poradit pred kupou....aby to nekupoval... Ale je neskoro....
A tak od veci ja za skvelu vec povazujem nie najdrahsi vyzinac ale moju dobre naklepanu kosu. Chytim,pokosim,otriem,postavim do kolne..... Taky ma byt aj motor,myslim aby nepotreboval inziniera v dielni. Mam rad jednoduche veci.Cim som starsi tym viac.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1826)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17059
Nabehané: 2 mes 27 dní 19 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 21.10.2017 21:15   
Dávam ti za pravdu.Ale sedliak si kúpy kosu a je s ňou majster.Inžinier si kosu nekúpy,proste každému je určené niečo iné.Ak si chudobný kúpy auto z veľmi náročným a drahým servisom...je somár.
Na nosnú tému sa nedá odpovedať,je bez šance.Nedáva zmysel,nemá hlavu ani pätu,skúšal som to dekódovať ale to sa nedá.Či steká má byť šteká ?! nevyberieš ani z kontextu.Lúštil som....hlavna tryska neviem štartovať to štartuje skúšal som -2 až +2,no a si predstav že poznáš motor ako svoje vrecko a nevieš o čom je reč.Čo tam preboha poradiť ? ak som z toho nepochopil prakticky nič
Citovať
oco13
Legenda - Ford T (517)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 5040
Nabehané: 3 mes 2 dní 17 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 21.10.2017 22:20   
Paradoxx napísal:
Nato že to ma 110kw to nejde nič. Pri obiehani smrť v očiach...

Každé ráno o pol šiestej pred NR ma v súvislej kolone predbiehajú takíto demmenti na Awdinkách a Baworákoch. Uvedom si NEMÁŠ čo obiehať ak na to nie sú podmienky. Moja Felda má 2 mesiace do smrti , takže niektorý z majitelov týchto super károv má velmi blízko ku kanadskému bodyčku.
Toto je výstraha pre pretekárov - krotte sa aspoň na trase Šurany -NR Lebo len raz mi rupnú nervy.

Pre Hjundai - tento je jednoduchý a pekný
Dúfam že mi ho nepredajú,kým sa rozkývem.
_________________
Spotreba? kolko nalejem tolko zožerie
Citovať
easyridersvk
Nová tvár - Trabanto (13)
Založený: 15 júl 2011
Príspevky: 312
Nabehané: 2 dní 16 hod 19 min
PríspevokZaslal: 21.10.2017 23:51   
ked bolo narazene kludne aj v prevodovke moze nieco pekne zadierat a brzdit motor...len strielam od pasu
Citovať
Paradoxx
Založený: 22 september 2004
Príspevky: 37
Nabehané: 4 hod 42 min
PríspevokZaslal: 22.10.2017 19:58   
oco13 napísal:
Paradoxx napísal:
Nato že to ma 110kw to nejde nič. Pri obiehani smrť v očiach...

Každé ráno o pol šiestej pred NR ma v súvislej kolone predbiehajú takíto demmenti na Awdinkách a Baworákoch. Uvedom si NEMÁŠ čo obiehať ak na to nie sú podmienky. Moja Felda má 2 mesiace do smrti , takže niektorý z majitelov týchto super károv má velmi blízko ku kanadskému bodyčku.
Toto je výstraha pre pretekárov - krotte sa aspoň na trase Šurany -NR Lebo len raz mi rupnú nervy.

Pre Hjundai - tento je jednoduchý a pekný
Dúfam že mi ho nepredajú,kým sa rozkývem.


Nepisal som o sebe že som pretekar, ale ty asi v živote si nikdy neobehol auto pred sebou čo? Ja som to auto mal pred 15 rokmi nalo vtedy 3 roky nebol to stary zhuntovany vrak ale kupil som to vtedy jazdene za 550 000 sk mam vlastny servis aj teraz mam tam jednu 2.5 TDI ktora z nicoho nic nejde nastartovat chyba je vo vp 44 repas ze das stare daju ti nove 1200€ pisal som 110kw to ma na papieri ale ked sadnes za volant a este nedajboze ked to ma tiptronik tak je to leniva lemra s drahou udrzbou jedine v com je vyhoda je ze je to klasicke TDI a u nas sa nemusis bať dať do toho ukrajinsku naftu ze ti odijdu vstreky ako na tych dnešnych novych činskych autach s plechami tenkymi ako žiletka. Pišem posledne dobre auto passat b5 1.8T alebo b5.5 1.9TDI 96kw tieto motory sa nedaju porovnať dynamikou s 2.5TDI 110kw a aj zbytocne nakladne rozvody, vp44, Vacky, olejnička, polamane vahadla odlomene hydroventily, vybite podložky na ventiloch ten motor by som osobne už nikdy nekupil. Pre všetkych ktory si myslia ze kecam radim nech skusia sa na tom previesť konkretne na motore 2.5TDI V6 s 110kw rocnik okolo 1999 a uvidi sam čo je skutočna pravda.
Citovať
marko2
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (109)
Založený: 28 november 2014
Príspevky: 1319
Nabehané: 12 dní 1 hod 48 min
PríspevokZaslal: 22.10.2017 20:14   
tie afdinky su sroty.aspon ja nepoznam taku co nema vyhrkanu napravu a olej tecie s každej .a ozaj to nejde nic.na tie kw by to malo ist nad zemu.ale ved co by clovek chcel od nemeckej kvality.a za dalsie..tie auta maju už nieco za sebou takže je to chodiaci problem.jedno urobis a poondie sa druhe.a za vsetko sa kešuje...a zadavatelovi temy myslim že nikto na dialku neporadi.je to len typovanie.
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Audi fórum