Audi A6 , 3.0 TFSI - rozvody
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 14.12.2021 19:59 Zdieľať na Facebook
Audi A6 , 3.0 TFSI - rozvody
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať ak niekto náhodou viete približnú cenu výmeny rozvodov na Audi A6 C6 2009 3.0 TFSI 213Kw. Ďakujem.
-
- Príspevky: 1624
- Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45 Zdieľať na Facebook
Re: 3.0 TFSI Rozvody
2000 - 4000 EUR.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: 3.0 TFSI Rozvody
2 litre tu písali ludia ešte pred inflaciou, teraz to bude zrejme skor tie 4 . Je to vedomosť získaná len z tohto fora, takže možno zadavatelovi ich niekto spraví za 300a lízatko k tomu.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 1624
- Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45 Zdieľať na Facebook
Re: Audi A6 , 3.0 TFSI - rozvody
Ak sa taky motor rozobera, tak ma uz toho dost za sebou. Tam sa oprava moze vystveraj aj na 6000. To nikto dopredu nevie.
Ta oprava nema logicky vyznam, lebo cena opravy je niekde na cene auta.
Ta oprava nema logicky vyznam, lebo cena opravy je niekde na cene auta.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Audi A6 , 3.0 TFSI - rozvody
on sa nepýta na opravu, ale na výmenu spotrebáku.
A pozri si ceny A6 3,0 tfsi na bazoši - tam 5 - 6 litrov je bežná a primeraná suma voči 35 - 45 t ceny jazdenky
https://auto.bazos.sk/inzerat/158506446 ... 250-kw.php
https://auto.bazos.sk/inzerat/158091115 ... 23000k.php
A pozri si ceny A6 3,0 tfsi na bazoši - tam 5 - 6 litrov je bežná a primeraná suma voči 35 - 45 t ceny jazdenky
https://auto.bazos.sk/inzerat/158506446 ... 250-kw.php
https://auto.bazos.sk/inzerat/158091115 ... 23000k.php
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 1624
- Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45 Zdieľať na Facebook
Re: Audi A6 , 3.0 TFSI - rozvody
Iba 10 rokov hore dole.
Ale cena opravy je na 2009 a na 2018 plus minus rovnaka.
Ale cena opravy je na 2009 a na 2018 plus minus rovnaka.
-
- Príspevky: 922
- Dátum registrácie: 28.01.2019 16:58 Zdieľať na Facebook
Re: Audi A6 , 3.0 TFSI - rozvody
Presne tak, V6ky s retazovym rozvodom u Audi maju vsetky rozvody vzadu, nie z prednej casti motora. Tym padom je prakticky nemozne vymenit rozvodove retaze bez vybratia motora. Ja mam povodnu retaz a najazdene 370 000 km, to sa me o sebe hovori o kvalite nemeckych povodnych motorov. Ked som sa bavil s mechanikom, tiez povedal, ze ked bude raz treba menit rozvody a motor bude vonku, treba pozriet 2x vackovy hriadel, 24 hydrostelov atd. atd. Je to presne jak pisal Zubaty, cena zacina na cca 2 litroch, ale keby trebalo robit malu GO tak 4 az 5 litrov padne jak nic.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Audi A6 , 3.0 TFSI - rozvody
Dosť dobre si neviem predstaviť výmenu na dvojku.Pokiaľ niekto chce aspoň predstavu čo to obnáša nech si pozrie videjko https://www.youtube.com/watch?v=Lh3UoxWgXDs&t=2359s
Je to síce Tdi 3.0 ale v podstate rovnaké rozsahom a typom práce.
Pri podobných prácach sa vymieňa veľa plne funkčných vecí len a len preto,lebo sa dá v danom rozobratí.Asi by majiteľ ťažko prežíval ak by po 5 tis km znova išiel von pre blbinu ktorá doznala koniec životnosti.Kým sa na niečo nesiaha,má šancu ešte dlho držať,po otvorení alebo demontáži už často nie.To sú tesnenia,O krúžky,termostat,je toho dosť ...všetko ide nové.
U rozvodov sa preto rieši napr 4 x vačkovica aj 24 zdvihátok,24 mostíkov a pod. lebo od nich hrozí (stačí jedno) veľké nebezpečie.a ešte to navonok bude vyzerať že pochybil ten čo robil rozvody,preitom klaknuté rozvody pre zlomený mostík sú dôsledok.Každý rozumný mechanik toto nebezpečie pozná a výmenu všetkého dá ako podmienku.Ak nie nie,preč a inde.Drahé auto nikdy nebude mať lacný servis,môže ho mať starnutím už len drahší.
Je to síce Tdi 3.0 ale v podstate rovnaké rozsahom a typom práce.
Pri podobných prácach sa vymieňa veľa plne funkčných vecí len a len preto,lebo sa dá v danom rozobratí.Asi by majiteľ ťažko prežíval ak by po 5 tis km znova išiel von pre blbinu ktorá doznala koniec životnosti.Kým sa na niečo nesiaha,má šancu ešte dlho držať,po otvorení alebo demontáži už často nie.To sú tesnenia,O krúžky,termostat,je toho dosť ...všetko ide nové.
U rozvodov sa preto rieši napr 4 x vačkovica aj 24 zdvihátok,24 mostíkov a pod. lebo od nich hrozí (stačí jedno) veľké nebezpečie.a ešte to navonok bude vyzerať že pochybil ten čo robil rozvody,preitom klaknuté rozvody pre zlomený mostík sú dôsledok.Každý rozumný mechanik toto nebezpečie pozná a výmenu všetkého dá ako podmienku.Ak nie nie,preč a inde.Drahé auto nikdy nebude mať lacný servis,môže ho mať starnutím už len drahší.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 47 neregistrovaných