Audi A4 2,0tdi 103kw kod motoru BRE

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

peterhor
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 27.03.2009 09:00
Zdieľať na Facebook

Audi A4 2,0tdi 103kw kod motoru BRE

Príspevok od používateľa peterhor »

poraďte kontakt na nejakého odborníka co sa fakt rozumie do tých motorov. Mám problem pri rozbehu to trhá pri 2500 az 3000 otáčkach. A každý len háda čo to može byť. Nechcem meniť kus po kuse. Váha vzduchu ok meneni senzor tlaku turba.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

z ktoreho si okresu ?
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
peterhor
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 27.03.2009 09:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peterhor »

Michalovce
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24973
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tak to je zabité,v okolí NZ by som Ti pomohol
Ale inak si pokojme viem predstaviť aj viaznúcu páčku variability ktorá prekonáva v časti dráhy odpor.Na odhalenie treba iba vacu pumpička z presným manometrom a tri sekundy
skyline33
Príspevky: 110
Dátum registrácie: 17.10.2007 12:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa skyline33 »

robit to moze viacej veci.neboli nahodou menene rozvody? lebo potom treba este urobit korekcie cez diagnostiku a pochybujem ze daky garazmajster to robi,nebodaj vie ze to treba robit.
martincichy
Príspevky: 5442
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

môžeš sa u mňa zastaviť, mhlavaty mi dávnejšie poradil vákuovú pumpičku a bol som somár, že som ju nekúpil skôr. bohovo dobrá vec, už mi pár krát pomohla, možno pomôže aj Tebe.

kontakt máš v ss
gippo
Príspevky: 227
Dátum registrácie: 06.02.2010 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gippo »

Turbom to asi nebude,turbo by Ti trhlo len raz a bolo by po nom,vieš si predstaviť že by sa menili otáčky turba z 180 tis. na 100 tis. a znovu na 180 tis. takou frekvenciou ako trhá Tvoj motor?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24973
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Dobre že si použil slovo asi,o frekvencii trhania nebolo ani slovíčko.Turbo pracuje spätnoväzobne takže tu nie je v hre iba zlý tlak ale aj jeho odozva a samozrejme reakcia RJ na vzniknutú momentálnu situáciu.
gippo
Príspevky: 227
Dátum registrácie: 06.02.2010 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gippo »

Frekvenciu trhania nevieme,ale ak je zlý tlak turba v potrubí,riadiaca jednotka reaguje do 10sec.a pokiaľ je zlý tlak tak prepne sa do núdzového režimu a a v pamäti RJ je vypísaná závada.
lubomt
Príspevky: 1147
Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
Bydlisko: Martin
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubomt »

tato kombinacia motora mi chodi casto s potiazami "akoze" aut.prevodovky a byva to casto motorom. Z Michaloviec tento rok uz asi 5 ludia, co mali vadny motor...
Naposledy upravil/-a lubomt v 05.10.2011 00:27, upravené celkom 1 krát.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

jasna vec.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
dzaba4
Príspevky: 139
Dátum registrácie: 04.12.2008 11:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dzaba4 »

Nikde nevidim napisane aku mas prevodovku. Automat alebo manual?
Videl som passat 85kw PD manual, ktory robil podobne veci ako pises. Pod zatazou(pri rozbehu,pedal na podlahu) okolo 3000 rpm trhalo az sekalo motorom. V logoch nic nebolo, ani v grafe. Na motore bolo vymenene hadam vsetko: turbo, vaha, cerpadlo, vstreky...A nic.
Nakoniec to bol nacaty dvojhmotny zotrvacnik.
lubomt
Príspevky: 1147
Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
Bydlisko: Martin
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubomt »

Ak je tam automat, tak vyhradne sa tam dava multitronic. Ten ma takisto dvojhmotu, ale tu sa takto neprejavuje. No kedze nepisal ze automat, tak ma manual
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24973
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

dzaba4........poviem to takto,a točím sa okolo toho dosť dlho.Niejako sa mi to nezdá,pod záťažou by nemal dvojhmoťák ani ceknúť,konieckoncom to vyplýva aj z jeho konštrukcie.Ja Ti nevím Karle či je to možné,mám tvrdé pochyby. Teda za podmienok ktoré píšeš,pedál podlaha,3000 RPM
dzaba4
Príspevky: 139
Dátum registrácie: 04.12.2008 11:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dzaba4 »

Bol to kamaratov passat, je sam automechanik a dlhsiu dobu si s tym nevedel poradit. Sam som to auto skusal hore kopcom pod plynym plynom, spravalo sa to ako som pisal. Uz si to presne nepametam ale pri pomalom pridavani plynu sa tusim nic nedialo. Viem ako pracuje dvojhmota a preto to nikoho ani len nenapadlo. Na motore sa menilo vsetko pokus-omyl za nove. Nakoniec zacal podozrievat dvojhmotu a po vymene to prestalo.
Presnu pricinu mi nepovedal. Ked s nim najblizsie budem, spytam sa ho co s tym zotrvacnikom bolo.

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných