Audi A4 2.0tdi , 130kw 2013 - teplota motora

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ujko
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 06.12.2019 19:38
Zdieľať na Facebook

Audi A4 2.0tdi , 130kw 2013 - teplota motora

Príspevok od používateľa ujko »

Zdravím mám Audi A4 130kw 2013 quattro. Mám taký problém že mi padá teplota motora .. pri kľudne jazde .. hore kopcom alebo pri rýchlejšej jazde drží na 90. Za každú radu ďakujem.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

zeby termostat , najpravdepodobnejsia pricina
bmw163
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 26.02.2015 18:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bmw163 »

Mám podobný problém s klesaním teploty pri jazde dole kopcom a po rovine (pri zaťaží sa motor zohreje na 90). Oba termostaty výmené a problém stále pretrváva. Nemá niekto nejaké skúsenosti čo by to mohlo ešte byť? Pripadne môžu byť nové termostaty zlé? Ďakujem za každú radu
ujko
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 06.12.2019 19:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ujko »

braga napísal:zeby termostat , najpravdepodobnejsia pricina
to je síce pekne .. hľadal som kade tade aj tu .. našiel som jednu zložku .. kde píšu že termostat ani jeden ani druhý nepomôže vymeniť .. ale narazil som ešte na jeden asi termostat ktorý je na hadici . A to naozaj pomohlo , lenže problém je ten že neviem kde ten termostat na hadici hľadať .. po internete som hľadal nenašiel som nič ..

https://imgur.com/a/3HR5m
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ja sa sem do témy už nevrátim nebaví ma robiť policajta....ak niekto zadáva tému má to červeným napísané,ale slovák nič čo by mal v živote robiť nebude
Aj ten kto chce pomôcť potrebuje základné údaje...rok,typ,KÓD motora,najlepšie aj prevodovky pretože sa tým odlišujú aj vodné systémy (napr)
komu niet rady tomu niet pomoci
čítajte po sebe
ak ste nenašli nič,načo tam je obrázok ? (bez vysvetlenia)
ujko
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 06.12.2019 19:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ujko »

@mhlavaty Číslo motora je CGL ostatne som napísal .. a obrázok je ten termostat .. ale po internete sa neviem dopátrať kde a na akých hadiciach sa nachádza .. a nemusíte sa rozčuľovať ja som pekne napísal .. moja chyba ale prskat nemusíte.. ego si honte inde ..
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nehoním nič,pomoc potrebujete vy,nie ja,tak trocha premýšlajte či ste tomu dali šancu,nič viac.Lenivosť a nedôslednosť sa málokedy vyplatí..o ničom inom to nie je.Asi nechcete aby vám radili ľudia čo nevedia o čom je reč.Ale tí čo vedia majú aj inú robotu než ťahať údaje z ľudí ako policajt aby im mohli pomôcť.Ego nechajte u politikov,pri technike je na ho...o
ujko
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 06.12.2019 19:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ujko »

Napísal som že je to moja chyba .. ak mi viete poradit budem rad a ak nie ajtak ďakujem.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

https://ibb.co/fC1LtbP
https://ibb.co/VJnCvnR
Asi taketo nieco…
Lenze problem je, ze priestor pod kapotou sa zmensuje, uz len koli vahe, aby nebola pred prednou napravou a zaroven sa tam rapidne navysuje veskera technika, cim sa to stava bezne nepristupne, nedostupne, kde koli blbosti za drobne € treba stravit na dielni dlhe hodiny, navyse, dielna musi byt adekvatne vybavena naradim, pripravkami, pripravkami.
Tu sa teda cena servisu musi priblizit cene autorizovaneho, inak je to nerentabilna prevadzka. Lenze majitelia, ktori maju tie auta z druhej ruky casto x nedokazu akceptovat, pochopit, ze povacsinou prave u nich zacinaju problemy a budu musiet svoju “ dokonalu“ techniku tvrdo zaplatit.
Alebo budu behat od dveri k dveram, s deravym vreckom. Nie, nikoho nechcem sudit, avsak pravda je taka. Technika maximalne komplikovana, nahustena do maleho priestoru a z casti aj nechut mechanikov sa v tom hrabat, kedze radsej urobi na 5tich autach brzdy, vyfuk, olej, pneu, nez sa pustat do takej samovrazdy a este k tomu, s neistym vysledkom, kedze informacii je hrozne malo.
Len taka otazka… Preco neskusis autorizovany servis Audi. Je to jejich technika, skoleni mechanici, vybavena dielna, maju dostupne informacie (podporu)???
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

S tým sa dá iba súhlasiť,je to daň za zložitosť.Zložitosť znamená sedem poschodí na sebe vecí a samozrejme čas robí svoje,veci sú krehké,hadice napečené,prístup k nim minimálny.Množí to hodiny strávené nad každou blbostou,ešte aj vtedy keď je dielňa výborne vybavená.Stierajú sa rozdiely (u tejto techniky) medzi cenou práce autorizovaného a neautorizovaného jednoducho preto,lebo autorizovaný sa z kvantom vecí nepára,proste dá nový celok a nerieši.Kedže neautorizovaný sa zväčša správa "šanovlivejšie" aby nemusel každú zničenú blbinu objednávať(čas) takže celkovo to vychádza priaznivejšie aj keby mali rovnakú hodinu.
Ten termostatík treba hladať v trase kúrenárskej trubky...je na pozícii č.4
[img]https://i.postimg.cc/HVjhw9ZK/a.jpg [/img]
ujko
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 06.12.2019 19:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ujko »

Mhlavaty .. ďakujem za odpoved .. netvrdím že to nieje tak ako píše kolega hore vyššie ale má pravdu na polovicu .. ako si písal ty prečo mám dávať auto do autorizovaného kde by to bolo predražené .. vymenili by to komplet .. teraz nechápem za to že som kúpil Audi tak mám dávať peniaze “do luftu,, ? A ak by som tá mohol poprosiť o radu skadial je tam najlepši prístup alebo kde začať ? Ďakujem :)
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

Ty to asi nechces pochopit. To nie su peniaze do luftu. To proste vsade tak stoji, ci mas Toyotu, ci VW, ci Audi, ci Renault ked sa jedna o takpovediac NOVE auto. Proste tie auta za 20 rokov presli milove kroky co sa tyka nahustenia a takmer jediny kto sa tomu aj prisposobil su autorizaky. Maju polopatisticke postupy na rozdiel od vacsiny garazovych akokolvek dobrych majstrov. Vsetci chcu 2000 mesacne, tak ked to je robota na cely den, tak vratane rezie samotna vymena stat 30€ nebude, ale 200 a viac. Uz je prec doba, ze pri panelaku nad kanalom clovek vypustil 10l fridexu z MBcky a vymenil za hodinu termostat za 20kcs. Ta A4 stoji jazdena 15k€, nova stala snad 40-50. Clovek, ktoreho prekvapi 500€ vydavok na servis musi byt blazon aby si take auto kupil. Potom to nie je technika primerana jeho financnym moznostiam a zvysovanie jeho pseudostatusu ho prave dobehlo ako bumerang. Este raz pripomeniem, ze ten 500€ vydavok za vyriesenie poruchy aj s drobnostami ako sa tu uvadza je vzhladom na inflaciu za posledne roky az desatrocia adekvatny ci ho zaplatim v lepsej dielni alebo autorizaku.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Najprv majiteľovi....ako začať a kde pri výmene sa dosť dobre nedá poradiť,pretože to proste nejde a Audi tak ako dnes každá značka je systém asi takýto.Vidím že treba demontovať najprv niečo z vrchu,Ale...križuje to niečo,tak aj to niečo musí preč.Ibaže nemôže,je tam ešte tretia vec,aj tú treba odpratať.a tak sa "odpratáva" tri razy viac vecí a kto nemá dobrú pamäť nevie pri skladaní čo skôr.Manuál tieto drobnosti alebo "poradie" neobsahuje,iba hlavné veci v znení...demontujete X.
Montáž...v opačnom poradí.V podstate to ale reálne stačí,pretože sa nepredpokladá že auto bude rozoberať pekár.Pri rozoberačkách kde je daná vec pod siedmymi poschodiami iných vecí,sa navyše ešte pridávajú ďalšie úkony ak je napr hadica neuvolniteľná pre spečenie s trubkou a pod.Často (prakticky vždy) nekúpitelná samostatne ale v súbore z x vecami ako celok a teda z 10 centovej potreby je aj stovka úplne hravo.Vyrobiť,zahodiť - čistá ekológia,hlavne že sa vyrobí auto z úsporou 0,0027 gr na 100 km.pritom je z toho 50 km zbytočných.Páči sa mi to
Cena práce...tonoaaa to pomenoval,ak každému pridáme na plate aby bol spokojný,niekto to musí zaplatiť.Ok...veď aj zaplatí,vlastne všetci.Skúste uhádnuť čo vzápetí urobí aj ten chlápek v monterkách keď dnes ráno pozerá...kg mäsa 5,50 ..pred pár dńami 3,50.
Napísať odpoveď

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných