Audi A4 2.0tdi, 130kw , 2013

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

cobo77
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56
Zdieľať na Facebook

Audi A4 2.0tdi, 130kw , 2013

Príspevok od používateľa cobo77 »

Zdravím, keďže som predal svoje auto a druhé hľadám vyskytla sa mi zhodou okolností možnosť kúpiť od známeho Audi A4 2.0 Tdi s výkonom 130kw a pohonom quattro,rok 2013, krátka verzia. Auto je kupované u nás a servisovane ako patrí origo Audi servis. Aktuálne má cca 101 000km, bol som sa previesť je to manuál a do sedačky ak človek pridá to zatlačí... Hľadám už pomerne dlho, najprv som pozeral benzíny, potom som si povedal ze hoci servis drahší u dielov pôjdem do dieslu... Pozerám VW passat B8 limuzínu so 110kw cena okolo 16-18 litrov, octavku liftback od roku 2015 a novšie tiež so 110kw cenovo zhodne skoro ako B8cky... pre zrovnanie benzínový Tuscon s 1.6 gdi stojí 16-17 litrov avšak dynamika pri obiehani strašná, mal som predtým Sportage s tým istým motorom, 1.6 t-gdi cena 22litrov mimo rozpocet. .. Audi som nikdy nemal, cenu spraví terajší majiteľ dobrú.. brať tu Audinku alebo ani nie... 130kw je lákavých avšak servis samozrejme nákladnejsi lebo Audi...o opiciach a bananoch poprosím nepisat,na servis zostane nie sú to moje posledne peniaze, na druhej strane viem o aute podstatne viac, (búrane nebolo, majiteľ je pedant a auto dostalo co potrebovalo) ako u ostatných keďže kúpim jazdenku so 100-140000km...auto bude jazdit 60 %mesto, 30 % medzimesto zvyšok diaľnica... Poprosím poradiť ohľadom motora nejaké vady od výroby atď... Myslím ze do tých 180000km by to malo pýtať len olej a spotrebaky,ďakujem za normálne odpovede nie rady typu kúp octavku 1.0 tsi s 3 hrncekami... :2f93:
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

znama jazdenka za dobru cenu ? co viac si zelat ? urcite lepsie kachle od grupy, jak benzin :4012:, ne nemas si kupit 1,0 tsi...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

komplikovany je uz kazdy dieslovy motor v roku 2013... na toto hladisko sa neda pozerat.

Myslim ze 140kW verzie uz boli dvojturbove, teda moznosti problemov daleko vacsie ako na klasickych jednoturbovych masinkach. Neviem aka verzia je 130kW ale suhlasim s nazorom ze pri prevadzkovani 60% mesto a ostatne vonku by malo vydat na slusnu prakticky bezproblemovu prevadzku do tych radovo 180k km ako zaznelo... a kedze mas dukaty teraz na pripadny servis, o dva-tri-styri roky ked dosiahnes tuto hranicu by si na tom nemal byt horsie.

Cize cele v pohode podla mna.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je to v pohode,nie je predpoklad že do cca 200 tis bude problém.Až tu je hranica kde je rozumné urobiť údržbu väčšieho formátu (čo sa samozrejme ignoruje) ešte teda v režime plnej funkčnosti.Rozumný človek si to časuje a zosúladuje z neodkladným úkonom ako rozvody a tým aj zlacňuje samozrejme kedže odpadá duplicita úkonov.Kedže je to rozumné,nikto to nerobí,záujem začína pri poruche,kontrolke a pod.a tam už sa otvára peňaženka dokorán a pokazia hoci aj Vianoce.Samozrejme úkony na tomto type vyžadujú úplne iný level prístupu aj technicky (výber dielne) ale aj cenove vzhladom na úplne inú filozofiu a prevedenie agregátu.Treba to už s týmto vedomím kupovať,servis lacný nie je a ako sledujem pri nákupoch dielov OE tak za posedné 2 roky (?) ceny dielov čo som kupoval sú x 2 to nie je maličkosť.Opravy kadečoho bude varianta Quattro zvyšovať,aj to musí byť jasné,za prepchatosť technikou sa proste nejaká daň vyberá.o spokojnosť z auta samotného nemám najmenšiu obavu,je to iný level než tie spomenuté autá,resp. to sa zrovnať ani nedá.
julko242424
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 12.01.2017 19:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa julko242424 »

Pan Hlavaty a otec sa Vas pyta ci mu odservisujete superb 2016 110kw dpf dsg tdi :4012:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Julko neodservisujem,mám predsavzatie že nikdy automat,je jedno aký do dielne nepustím.Prídete v januári potom vysvetlím.
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ty takemu autu neveris?naco cakas poznas majitela na sk kupovane tych 100000 km je nic a manual prevodovka --- ber to ---.
povozis sa mesiac za ten cas sa ukazu vsetky nedostatky a uvidis ci posunies dalej alebo sa u teba ohreje.do mesiaca to v pohode predas za nakupnu cenu.inac to u jazdeneho dizla neni.musis risknut.

-----uz vcera bolo neskoro-----
vsevetko
Príspevky: 966
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

Veľmi ľahko sa dá zistiť či sa oplatí alebo nie...

Nepíšeš či tvoj známy je prvý majiteľ auta? Veľmi dôležitá vec...tipujem že, nie je.

Kde boli jazdené kilometre ? 5 ročné auto so 100 000 km, kľudne môže byť že tých 20 000km sú mestské jazdy.

Dôvod predaja ? Ak je taký ´´dobrý´´ známy tak nech prezradí prečo predáva... dobré autá sa málo kedy predávajú.

"origo audi servis" tzn. 30 000km/ 2 roky olej...zo zvedavosti by som pozrel aj rozostupy dátumov v serviske... veľmi zaujímavé info.

"urobí dobrú cenu" --- môže a nemusí byť v tom háčik..
cobo77
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cobo77 »

Takže veci sa majú takto... Dotyčný so spomínanou audinou prišiel k nám na firmu a spomenul som mu ze som predal auto a hľadám iné nové nepotrebujem ci nepredáva....zasmial sa a povedal ze by prijal niečo vyššie ma už okolo 60tky a ze sa mu do toho sada ako do diery :40bd: horšie sa mu z nej však vystupuje... nechali sme to tak pri ďalšej návšteve som sa šiel previesť a odvtedy hľadá funglovku z nemeckych premioviek... Servis dodržiavaní preklepol som si to... Jeho firme sa darí a na aute behal mimo mesta za zákazkami väčšinou východné Slovensko... Upozorňujem ze napriek veku jazdí pan veľmi svižne, viezol som sa s ním párkrát a to mam polovicu jeho rokov a častejšie som sa držal madla dverí hoci tie sedačky držia v zákrutách v pohode... Ma ich obsite na zákazku do polokoze u remeselníka ktorý sa tým živý... Takže som k tomu predaji auta prišiel ako slepé kura k zrnu... Pokiaľ nenájde nové povedal ze neostane bez auta ale nakoľko v auto predajniach je áut ako maku určite si niečo do Vianoc nájde... Takže ho ani vlastne predať nechcel...auto kupoval úplne nové na firmu v PO CAR Prešov ... kde aj bolo celý čas servisovane,keďže peniaze nie sú problém nepotreboval špekulovať so servisom, jedine co som sa ho pýtal prečo auto v tejto konfigurácii nebral s automatom kde mi odpovedal že automatu neverí že je stara škola a hľadal výslovne manuál a nové auto bude hľadať tiež s manuálom...
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ak ti to ponukne ci ho potom neberies ja by som do toho siel moje posledne 2 auta boli tiez firemne.a nemozem nic vycitat hoc jedno som kupoval s 210000km ale poctivych este 2 mesiace pred predajom tam bol servis za 1100 euro nove brzdy + servocerpadlo.a pri mne natahalo dalsich 200000km ako prd.auto ak mal na firmu koli odpisom nesetril vydaje a taki ludia nepojdu nikdy na bezny servis do nejakej sopy.max nejaka plecharina inac vsetko pojdu len do autorizaku.potrebuju poriadne faktury co hocaky garaznik neda a bude sa len krutit aby nemusel vydat doklad na vsetko pretoze mu stupne prijem.potom to s takymi opravarmi aj tak vyzera.kolegovi som tiez odporucil lacne 6 rocne mondeo s 230000km za cenu 6500 euro.cele forum o tom tocilo ze je to uz vrak ze vstreky turbo dvojhmota cerpadlo.povedal som mu chod sa na to pozriet a prevez sa ak nic nebude hrkat auto a volant bude pocas akejkolvek jazdy bez vibracii ber to.uz ma skoro 300000km a stale vsetko funguje.

tie automaty u nas autickar dovozca kazdemu vozi automaty.same reci ze kto uz len dnes chce manual ze je to minulost ze automat je este lacnejsi na udrzbu.tak ja neviem vravel som mu raz za 200 000km kupit novy olej do manualu od autorizaku za 40 euro mi nepride draho a viem ze s tym dalsich 200000km nic nebude.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

automat lacnejsi na udrzbu, jasneeeee... ked sa ja vratim z Marsu, az potom.

Firemne auto vobec nie je problem, si uvedomte ze drtiva vacsina aut nad 30.000 eur su proste pisane na firmy. Je to len forma vlastnictva - nie prevadzkovania... "firma" neovplyvnuje kto a ako kruti volantom (a triafa stromy), kto a ako stupa na pedale (ked je auto studene) a podobne veci - o tom rozhoduje clovek, nie firma.

Vlastne rozmyslam ktore moje auto nebolo firemne... vsetky moje auta su firemne, napisane na firmu, a predtym... hadam vsetky boli take. To v ktorom som prdelku mal pred 10 minutami navalalo v Boschi 290.000km za tri roky, potom to zobrala do ruky firma co vozila opatrovatelky do zahranicia a ze tam teda skakali cisla jak vsimne politikom... a nemal som starost to po nich kupit.
Napísať odpoveď

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 21 neregistrovaných