811 779
inzerátov
Pridať inzerát

Audi A4 3,0 tdi - stráca sa voda

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Audi fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
radoslav39
Založený: 02 jún 2010
Príspevky: 10
Nabehané: 1 hod 41 min
Predmet: Audi A4 3,0 tdi - stráca sa voda PríspevokZaslal: 23.06.2013 20:09   
Nevie mi niekto poradit??? Mam audi A4 3,0tdi r.v.2009 najazdených 185 000km a stráca sa mi voda a pritom sa motor vôbec nehreje alebo nedymi na bielo...motor ide pekne,voda ani nikde neunika.... nechce sa mi veriť že by to mohla byť hlava alebo tasnenie ved motor nebol ani prehriaty alebo nejak zaťažovaný.... može to byť vymeník ???? alebo neviete mi poradiť ???? pokiaľ mam dobre info tieto motory nemaju s týmto problem....
Citovať
lubomt
Povedomá tvár - Favorito (33)
Založený: 15 marec 2007
Príspevky: 1145
Nabehané: 2 dní 21 hod 5 min
PríspevokZaslal: 23.06.2013 23:12   
daj dolu kryt motora a hladaj, kde je zaschnuta cervena G12
_________________
Opravy, renovácie a servis AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov /aj veterány/,oprava riadiacich jednotiek aut.prevodoviek, vzduch.podvozky VW,AUDI,Mercedes. Profi diagnostika. Príbovce 25 (okr.Martin). 00421 908 777 779
Citovať
PROCHY603
Známa tvár - Feldo (77)
Založený: 11 február 2008
Príspevky: 3502
Nabehané: 26 dní 8 hod 5 min
Bydlisko: BLAVA
PríspevokZaslal: 24.06.2013 10:17   


Prasknuta hlava alebo tesnenie. Bezna vec u TDI.
Citovať
radoslav39
Založený: 02 jún 2010
Príspevky: 10
Nabehané: 1 hod 41 min
PríspevokZaslal: 24.06.2013 18:31   
Kryt motora som mal dole po zaschnutej g12 ani stopa.... tlakovaly sme aj cely chladiaci system a žial tlak sa stracal a voda neunikala nikde.Dufam že je prasknuty len vymenník a nie hlava alebo tesnenie...U 3,0tdi som ani nepočul žeby mali s týmto problem....
Citovať
bady555
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 12 marec 2010
Príspevky: 197
Nabehané: 23 hod 55 min
PríspevokZaslal: 24.06.2013 19:01   
skor tam odchdzali vodne pumpy
Citovať
***zmazaný člen***
moderátor fóra
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 19101
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 24.06.2013 19:01   
Možno budeš prvý.
Citovať
esco filip
Založený: 22 marec 2011
Príspevky: 8
Nabehané: 8 hod 35 min
PríspevokZaslal: 26.09.2013 20:44   
chladič EGR sa stáva po čase porézny a tadial sa stráca G12, neriešenie problemu zničí oxydačný KAT. a DPF. stredne zručný majitel VAS 505x to má tak za pol hodku zdiagnostikované...
Citovať
JOHNNYKOSCAK
Nová tvár - Trabanto (5)
Založený: 16 október 2011
Príspevky: 173
Nabehané: 3 dní 4 hod 57 min
PríspevokZaslal: 27.07.2019 07:33   
Ahoj, ako to vtedy dopadlo s tou stratou vody? Bol poškodený chladič EGR? Vodná pumpa? Tesnenie pod hlavou? Alebo samotná hlava?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2332)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20101
Nabehané: 3 mes 24 dní 21 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 27.07.2019 08:10   
Strácať sa voda vie bez toho aby bol únik viditeľný zbežným pohladom.Sú to priesaky ktoré začnú teplotou (tlakom) a stíhajú sa na horúcom odparovať.Po demontáži,odkrytovaní potom človek nájde červené skamenelé nánosy červenej soli hrubé niekoľko mm.na zem nepadne ani kvapka.Ak sa má odhaliť,treba tomu pomôcť,víčko expanznej nádoby sa mení a systém sa natlakuje na 0,8-1 Bar a čaká sa.Tým že sa tlak udržuje a teplota pre odpar nie je,voda sa viditeľne objaví a zistí sa aspoň smer pátrania.Kto plní dnešné zložité systémy ktoré majú často aj štyri okruhy tak musí pre velké problémy z odvzdušnením systém najprv vakuovať,ako pri klíme.Vtedy sa čaká aj 15 min,ak podtlak neklesá je systém tesný.Je to najlepší systém ktorý hlavne preverí vodné čerpadlo (upchávku) pretože tá pri tlaku vie držať,ale pri podtlaku ten už neudrží,to je čerpadlo ktoré dnes/zajtra urobí problém.
Citovať
scand
Založený: 19 august 2015
Príspevky: 38
Nabehané: 12 hod 57 min
Bydlisko: Bratislava
Predmet: Re: Audi A4 3,0 tdi - stráca sa voda PríspevokZaslal: 28.07.2019 21:28   
radoslav39 napísal:
Nevie mi niekto poradit??? Mam audi A4 3,0tdi r.v.2009 najazdených 185 000km a stráca sa mi voda a pritom sa motor vôbec nehreje alebo nedymi na bielo...motor ide pekne,voda ani nikde neunika.... nechce sa mi veriť že by to mohla byť hlava alebo tasnenie ved motor nebol ani prehriaty alebo nejak zaťažovaný.... može to byť vymeník ???? alebo neviete mi poradiť ???? pokiaľ mam dobre info tieto motory nemaju s týmto problem....


Otázničkov viacej nešlo dať ? Legenda hovorí že keby ich dáš ešte o 3 viac. Určite ti skôr odpovedia.
Citovať
JULO9
Založený: 20 január 2011
Príspevky: 52
Nabehané: 5 hod 26 min
PríspevokZaslal: 13.08.2019 19:51   
Daj si skontrolovať potrubie na egr ventil je tam taka rurka ako harmonika v ktorej ochladzuje vyfukove plyny je dvojplastova ked prehorí nezistiš nikde nic ale voda sa bude tratit dalej a viac. To je nejcastejsi problem u škoda group aut...Julo
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Audi fórum