1 048 850
inzerátov
Pridať inzerát

Audi A4 quatro B8 , 3.0 tdi - teplota klesa

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Audi fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
prizm38
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 16 október 2013
Príspevky: 21
Nabehané: 4 hod 19 min
Predmet: Audi A4 quatro B8 , 3.0 tdi - teplota klesa PríspevokZaslal: 08.12.2017 18:05   
Uz druhy mesiac mam problem so zohriatim sa auta na prevadzkovu teplotu 90C.Pri sviznej jazde po dialnici alebo do kopca sa auto v pohode zohreje na 90..ale ako nahle je zjazd z kopca,ale jazda po meste v kolone teplota zacne klesat na asi 70C.Termostat original 2 krat meneny a tiez nejake cislo,pricom auto kuri v poriadku.. Nikdo s tym nevie pohnut.Neviete prosim poradit kde moze byt problem?? ..uz som pocul ze to ma 2 termostaty a trojcestny ventil..vie mi to prosim niekto potvrdit..DAKUJEM
Citovať
petruss
Založený: 16 jún 2015
Príspevky: 3
Nabehané: 1 hod 33 min
PríspevokZaslal: 08.12.2017 19:58   
To iste som teraz riesil na Q7...vymenil sa hlavny termostat-nic...cidlo teploty-nic...nakoniec to bol termostat pri egr ventile...neviem,aky kod motora mas-poniektore maju termostat aj na prevodovke
Citovať
petruss
Založený: 16 jún 2015
Príspevky: 3
Nabehané: 1 hod 33 min
PríspevokZaslal: 08.12.2017 20:07   
ps: daj si to do poriadku co najskor...rizkujes odpalenie DPF-filtra
Citovať
prizm38
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 16 október 2013
Príspevky: 21
Nabehané: 4 hod 19 min
PríspevokZaslal: 08.12.2017 23:03   
Tak predsa má dva termostaty..
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1957)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17917
Nabehané: 3 mes 4 dní 1 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 08.12.2017 23:25   
Má tri ... poz.7,8,26
Citovať
prizm38
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 16 október 2013
Príspevky: 21
Nabehané: 4 hod 19 min
PríspevokZaslal: 10.12.2017 09:30   
ok.dakujem..ten hlavny je vymeneny takze ostavaju 2..este jedna otazka:auto kuri v pohode voda nemizne,ale ako keby nefungoval maly okruh.-nadrzka je letna a voda vobec cez nadrzku necirkuluje ani na studenom alebo zohriatom motore..pravdepodovne suvis s termostatom alebo je to u Audi tak? dakujem
Citovať
prizm38
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 16 október 2013
Príspevky: 21
Nabehané: 4 hod 19 min
PríspevokZaslal: 12.12.2017 16:46   
petruss napísal:
To iste som teraz riesil na Q7...vymenil sa hlavny termostat-nic...cidlo teploty-nic...nakoniec to bol termostat pri egr ventile...neviem,aky kod motora mas-poniektore maju termostat aj na prevodovke

sam si to menil ci len servis to dokaze vymenit? ja mam manual a kod motora je CCWA.
Citovať
krawa
Nová tvár - Trabanto (15)
Založený: 13 október 2009
Príspevky: 1014
Nabehané: 14 dní 23 hod 55 min
Bydlisko: LM
PríspevokZaslal: 11.01.2018 21:29   
Presne tento problem som riesil ja,auto za bohanie udrzat na 90,v zime vobec,meneny termostat,presviedcali ma ze pokial nemam bufik tak to auto sa v zime na teplote neudrzi,co mi prislo ako p.covina,a hovoril to vychyteny mechanik z okresu,nejdem menovat,az ked som bol po dvoch tyzdnoch s mladym chalanom na pive,tak mi vravi ze ci som vymenil aj termostat pri egr,vtedy som pochopil ze ten mechanik je ch.uj a mal by ist zametat chodniky,dal som vymenit onen spominany termostat,a pokoj,auto ma po 10km 90c a drzi teplotu moze byt aj -15
_________________
A4 3.0Tdi 2009 176 kw
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1957)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17917
Nabehané: 3 mes 4 dní 1 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 11.01.2018 22:13   
U tých 3,0 Tdi je vecí a vecí tak dobre poskovávaných,že kto ten motor ozaj nepozná dobre ani nevie čo všetko a ako tam je.Práve robím taká CCWA ako píše nad tebou prizm38 a tak to mám čerstvé.. toť kde je skované vodné čerpadielko.Do teploty motora robí veľa aj výmenník EGR-ka,ten má vlastný okruh vody.No len je toho tam naplieskaného požehnane,v tej skrumáži sa dá stratiť

Ono to tu tak husto nevyzerá,ale toto je už vykuchaný predok,a chladičová stena je odtlačená do servisnej polohy a demontované veci z predku motora.
Citovať
krawa
Nová tvár - Trabanto (15)
Založený: 13 október 2009
Príspevky: 1014
Nabehané: 14 dní 23 hod 55 min
Bydlisko: LM
PríspevokZaslal: 12.01.2018 06:59   
My ked sme sa do toho pustali,tak ked som zlozil dekel z motora tak vyzeralo ako keby na hlavy motora dakto vykydol vandel spagiet,sama trubka,kablov milion,no uzas
_________________
A4 3.0Tdi 2009 176 kw
Citovať
prizm38
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 16 október 2013
Príspevky: 21
Nabehané: 4 hod 19 min
PríspevokZaslal: 12.01.2018 08:23   
problem u mna bol tiez termostat pod Egr.Ako sa vymenil auto sa hreje ako ma a teplote drzi na 90.Pricom tiez ma niektori odbornici presviecali ze ked je zima auto sa hriat nebude:-))))uz som ich vyradil z tf.zoznamu:-) dakujem vsetkym za rady a pomoc.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1957)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17917
Nabehané: 3 mes 4 dní 1 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 12.01.2018 09:25   
Nie je problém,na každom aute občas čosi,treba,len Audi sú majstri sveta ako veci robiť zložito.Ak chceš demontovať jednu vec,musíš kvôli nej druhú,pre druhú potom tretiu a atd.Čo inde robíš minuty,tu to trvá hodiny a ja to vidím ako schválne je to tak robené lebo logiku v tom nenájdeš.Zakrytovať skrutkový spoj palivovej skrutky aby s k nej nedalo dostať a trebalo urobiť prác na dve hodiny,to sa na nich podobá,expertov.Ak ho potom nedáš späť (nič nedrží) kedykoľvek bez problémov urobíš čo treba.Takých hlúpostí je tam tisíc.
Citovať
krawa
Nová tvár - Trabanto (15)
Založený: 13 október 2009
Príspevky: 1014
Nabehané: 14 dní 23 hod 55 min
Bydlisko: LM
PríspevokZaslal: 14.01.2018 22:30   
Viem o tom svoje,ked sme starter menili,prvy krat som ho odspodu ani nezbadal
_________________
A4 3.0Tdi 2009 176 kw
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Audi fórum