810 386
inzerátov
Pridať inzerát

Audi A4 multitronic - trhanie pri rozjade do kopca

   Obsah fóra Auto-moto fórum Kôš
Zamknuté Nová téma
<123456>
Autor Správa
patko1
Vážený člen - Gallardo (222)
Založený: 03 december 2007
Príspevky: 5443
Nabehané: 18 dní 0 hod 29 min
PríspevokZaslal: 26.10.2018 07:25   
lubomt napísal:
patko1 - To, ze Vam sme robili prevodovku a bol tam este nejaky problem, ktory sme nestihli Vasou chybou odstranit a ci bol nami alebo Vami zavineny Vas neopravnuje ma tu urazat a ociernovat !!!! .
Napisem to este raz kedze ja som primitiv tak aby ste to do tretice pochopili aj vy pan inteligent genius alebo ako vas nazvat. Mal som superb 2.0tdi dsg s najazdom 85000km ktory obcas pri cuvani jemne sklbol. Zaviezol som ho k vam a povedali ste mi ze to bude chyba taka a taka ale ze pre istotu aby bol pokoj vymenite aj nejake dalsie veci. Zaplatil som vam 1300e a auto si prevzal. Uz po prvych nejakych 50km zacala prevodovka sklbat aj pri jazde do predu. Povedali ste ze ze treba s nou pojazdit ze to si sadne. Samozrejme ze si nesadlo, potom ste povedali ze dojdite na adaptaciu [boli sme na nej u vas dva krat] samozrejme ze mobil ste dvihali ako sa vam chcelo respektive nechcelo. Boli sme potom aj v autorizaku ze ci nahodou nepomozu oni a povedali nam ze pomoci niet len opravit alebo vymenit prevodovku. Toto vsetko trvalo asi 4 mesiace co sme sa s vami natahovali kedze ste si nechceli priznat chybu a tu prevodovku nam uz ked nie poriadne opravit tak aspon dat do stavu ako bola pred vasim zasahom. Na vase stastie ako som uz pisal na aute sa stala nehoda a vy ste sa vyhli dalsiemu sudu. Polozim vam ja primitiv otazku. O com tu pisete ze mojou chybou ste nestihli tu chybu odstranit? 4 mesiace ste sa zatajovali nedvihali robili na mojom aute adaptacie pokusy a neviem co a teraz napisete ze ste za to ze sme mali nehodu tak ste to nestihli opravit? A kolko ste to chceli opravovat? Kolko rokov sa to malo natahovat a kolko nervov som si mal este zozrat nafty k vam prejazdit? Co sa tyka tych sudov dopadli tak ako dopadli len preto ze tie vase zmluvy co vam zakaznici podpisovali ste mali sikovne napisane a v nich ze stev vymenili len toto a toto a samozrejme na sude ze ste tvrdili ze ale pozor bolo treba vymenit este tamto a bolo by to OK. Taky opravar je tu kazdy jeden hoc je aj cukrar pekar. A preco tie sudy vobec boli? Pretoze ste sa pustali do oprav na ktore ste nemali skusenosti a tym ste sa ucili za velke peniaze zakaznikov. A preco tie sudy vlastne boli ked sa tu prsite ze napriklad za mna ste nemali cas mi to odstranit? Sudy boli preto ze reklamacie ste neriesili vobec lepsie povedane riesili recami typu ,,ja som vam vravel ze bolo trebat vymenit aj hento ale vy ste nechceli,, Ludom to potom vychadzalo tak ze ste im vymenili 3/4 prevodovky ale to 1/4 co bola vlastne zla ste nevymenili. Takisto tie sudy boli aj preto ze ludom ste povedali ze ste im zrepasovali ich prevodovku a ked s nou mali aj tak problem tak zistili ze ta prevodovka ma ine cislo cize vobec nie je ich ale pravdepodobne nejake z PL. Dalo by sa tu pisat o vas slohova praca ale to nema zmysel. Ja len dufam ze za tych ako pisete 12 rokov ste sa uz naucili aspon co to o tych prevodovkach a ta vasa posramotena povest sa o nejakych dalsich 12 rokov napravi. A hlavne ste zabudli napisat kolko z tych 12 rokov vasej praxe ste len jazdili do PL pre prevodovky a tie zakladali vo vasej dielni akoze vami opravene. Co sa tyka toho ze sa tu skryvam za nick tak som uz napisal ze som tu velmi dlho na to aby som sa potreboval skryvat. Pozna ma tu takmer kazdy stary forumak a neviem aky vzynam by malo aby som tu daval svoje meno adresu mobil hmotnost atd. Pokial to potrebujete tak napiste SS a kludne dodam. Kludne si to mozme vyrozpravat aj z huby do huby ako sa hovori a mozte dojst vy ku mne ja som sa k vam nachodil az az. Ale nie to je ucelom tejto temy. Len som chcel upozornit na to ze zubar ktory zablombuje iny zub ako by mal by nemal hanit druhych zubarov. Mali by ste sa zas na urcity cas stiahnut a pockat kym sa ta vasa povest aspon kusok napravi a ludia sami na vas zacnu pisat pozitiva a vtedy tu mozte pisat ze uz 25 rokov robime prevodovky a aj ked sme si presli kadecim tak teraz uz vieme co robime. Sorry ak som vas ociernil ale obcas treba napisat aj pravdu. Je mozne ze dnes robite automaty ako na beziacom pase a kazdy vas chvali , v tom pripade tu mozte hodit nejake referencie svojich spokojnych zakaznikov. Ziskate tym omnoho viac ako napisanim ze ,,vies preco ti vydrzala prevodovka po oprave 30000km? Lebo ti nespravili adaptaciu,, To je asi vsetko co by som k tomu napisal. Kludne si mozte vybavit s niektorym moderatorom aby to vymazal je mi to u pr.dele.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2246)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19556
Nabehané: 3 mes 20 dní 4 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 26.10.2018 08:39   
No téma pôjde do koša to je isté.Reč nie šlapacom autíčku kde škrípal jeden pedál a teraz už dva.Reč je zložitom mechanizme ktorému tu bude rozumieť tak desať ľudí,ale to si musí debatu prečítať celý štát.Je nemožné si urobiť objektívny obraz a nie je to ani účel fóra rozsúdiť.Zato sa dá neskutočne komukoľvek poškodiť,pritom neexistuje žiadny mechanizmus obrany.Nerozlíšitelnosť v tom či je to tak alebo onak,nadáva inú možnosť než komplexne celé uzatvoriť a vyprevadiť do koša.Už som to písal...vo velmi zložitých mechanizmoch je jediná cesta ako sa vyhnúť problému...úplne odnoviť úplne všetko.Pri čiastkových opravách sa za väčšiu chybu pokojne sková iná,a prejaví sa hoci sa tá známa odstránila.Aj u nepomerne jednoduchších veciach,pomôžem si vstrekovačmi,sa tak 50:50 za zlou korekciou jedného vstreku ešte skováva v tieni jedna ďalšia,hoci menšia.Jeden najhorší sa urobí,a zrazu je všetko úplne inak,zmenia sa komplet všetky a ejhla...je tam ešte jeden.Takže...skúsim to sem zavesiť aspoň ako súbor do samostatnej témy,mám krásny materiál o DSG,čo vlastne je za tým skované.Ale mám tušenie,že kadekto si potom kúpu auta s tou prevodovkou dva razy premyslí.Pretože rýchlo pochopí že tých ku..ítok je tam nespočítatelné množstvo.A to je istá cesta k problémom,kde otázka neznie či sa to pobabre,ale..kedy sa pobabre.Zopakujem to,lebo si za tým stojím...bude tu ešte plaču pre automaty.Pretože ich pribúda desivo,a opravárenské kapacity sú minimálne,čo k inému než prieseru nemôže dospieť.A druhotne to povedie k výmenám celkov,žiadne vrtanie sa v automate...vymeníme vám ho,presne ako píše patko1...dovi dopo,tieto Vianoce nebude ani stromček
Citovať
patko1
Vážený člen - Gallardo (222)
Založený: 03 december 2007
Príspevky: 5443
Nabehané: 18 dní 0 hod 29 min
PríspevokZaslal: 26.10.2018 09:05   
Presne tak. Ja som napisal ze kludne moje prispevky treba zmazat. Mne neslo o to ociernit niekoho. Len treba si vediet priznat chybu a neosocovat druhych opravarov ked dobre viem ze sam sa mam este co ucit. Automaty ako pise mhlavaty pomaly budu vo vacsine aut a aj ked je v dnesnych autach kur.vitok dost tak povacsine ked sa spravi dobra diagnostika a pride sa na to co treba vymenit tak aj ked to nebude lacne tak sa to vymeni a bude pokoj. Ale automat je vec ktoru ludia budu stale chciet opravovat a nie hned menit kedze palky su to uz kusok ine. Ja by som bol ovela radsej keby som na lubomt mohol pisat chvalne komentare pretoze cim viac odbornikov tym viac spokojnych ludi. Ja mu zelam len a len nech sa mu dari porazat ten boj s automatmi. Ja kazdemu prajem len dobre a tak by to malo byt. Lenze zaklad je v kazdom z nas. Netreba sa precenovat a hlavne zit a pracovat s pokorou a vazit si ludi a hlavne zakaznikov ktori nas zivia. Pre mna tych 1300e vela neznamenalo preto som z toho nerobil az take halo ale su ludia co si horko tazko kupia vysnivany passat za 4000e a ked
sa im tam pokazi automat tak to je v dnesnej dobe u niekoho ozaj na mašlu a netreba sa mu automaticky zacat smiat ze kupil si passat a teraz nema na opravu. Zivot v tejto gubernii mame uz dost tazky aj bez toho aby sme jeden na druheho ukazovali ze preto ti automat vydrzal len 30000km lebo ti nespravili na nom to alebo to. Toto je pristup od opravara prevodoviek? Ako prvy koment napisat toto? Kua lubomt ste odbornik tak tu napiste nech to donesie k vam a napiste tu potom co tomu je a ako to idete riesit nech vidime cely ten pribeh my vsetci zucastneni a ked bude zakladatel temy spokojny tak sa toto vlakno skopiruje aj na ine fora aby sa ludom ozaj pomahalo a nie na nich len zarabalo. Takto sa buduje a ocistuje meno a nie osocovanim druhych opravarov.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2246)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19556
Nabehané: 3 mes 20 dní 4 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 26.10.2018 09:31   
Každá strana má svoje argumenty ktoré znejú logicky.Pokračovanie závady,alebo iný fenomén pri oprave je nežiadúci aj pre samotného opravára,takže chcem to veriť že sa snaží urobiť dobre.
Čo omluviť ja osobne neviem ani na sekundu,je velmi zlá a nedostatočná komunikácia so zákazníkom.Tomu predsa je nutné vysvetliť a upozorniť,že to má nejaký mantinel,že môže nastať nejaký stav,že výsledok nejakej čiastkovej práce môže priniesť otázky až sklamanie ...ak. A to ak sa niekedy stane,a zákazník to musí vedieť dopredu že sa stať môže.Ak po rozborke už mám vo veci jasno,predsa je absolutne nutné zákazníkovi dať vedieť a prípadne nechať vybrať riešenie - nové,použité alebo neriešiť teraz pretože...ale všetko z vysvetlením čo bude nasledovať ak A ak B a o rizikách ak existujú MUSÍ vedieť. Ak toto mechanik zanedbá a tvárui sa ako ťažký King,nebaví,nevysvetlí,ak treba neodmietne tak je to neospravedlniteľné.Pretože prvá podmienka solidnej dielne je - vedieť odmietať veci kde sú karty dávno zle rozdané.
Poslať pokojne a bez výčitiek preč auto s vysvetlením že tohoto opravu robiť nebudem,neviem,viem ale nebudem lebo to rozvrtalo sedem blbov,proste jasné viem a urobím a neviem a neurobím.
Ja si vypočujem od svojich zákazníkov teda dosť dosť desivých príbehov a musím uznať keď tu do dielní niekedy rúbete že dielńe sú ozaj rôzne,a mnohé by mali byť zakázané.Čo ale je asi najväčšia slabina,je práve prvý krok,jasné pravidlá a otvorená komunikácia.Dielne sú ako špitál,nik vám nepovie pravdu,nevysvetlí,zahmlieva,uteká,nechá v neistote
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (361)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 4051
Nabehané: 15 dní 5 hod 8 min
PríspevokZaslal: 26.10.2018 10:24   
Patko, prepáč, ale NÚTI vari NIEKTO kupovať pod hrozbou autá s automatom???
Roky jazdím Peugeoty, lebo lepších dieslov na trhu asi niet.
Začali pchať automaty, otrasne palubovky - dotykové ovládanie....
Tak ich kašlem a najbližšie kúpim niečo, čo je manuál, klasicke ovládanie...
Hoci aj Daciu... , alebo LADU.
Prečo??
Preto....
Nech sa skriabu v Peugeote, keď im začnú klesať predaje, pretože do. Kurvi...Li ľudové auta a hrajú sa na inú ligu.
A takto je to vo všetkom...

Pokiaľ sú fóra plne sťažovateľov na určité moto veci, tak sa im vyhnem.
Citovať
wilz
VIP člen - Veyron (285)
Založený: 04 január 2008
Príspevky: 3029
Nabehané: 16 dní 19 hod 57 min
PríspevokZaslal: 26.10.2018 11:04   
Ja ako nezainteresovaný technik, poučený laik na automatické prevodovky, podľa toho čo bolo popísané, musím konštatovať že príspevky od Patko1 majú hlavu a pätu, ak sa vyjadril trochu ostrejšie, tak z pochopiteľných dôvodov s ohľadom k popisovanému prípadu.
Naopak javí sa mi neadekvátne, že lubomt hneď pasoval svojho bývalého zákazníka za primitíva no a ako opravár prevodoviek, ktorý si za to nechá platiť, posielať toho zákazníka, že keď už je taký múdry, nech to niekomu opraví sám, to už mi pripadá ako silná neúcta k tomu kto mi platil.
Citovať
xentry
Povedomá tvár - Favorito (49)
Založený: 29 jún 2018
Príspevky: 294
Nabehané: 11 dní 2 hod 33 min
PríspevokZaslal: 26.10.2018 12:41   
Vobec nepisem osobne ani k jednemu prispievatelovi v tejto teme len vseobecne.

Za celym hardverom automatickej prevodovky sa "dnes" uz skryva aj softver a to v dost podstatnej miere. Za opravou prevodovky sa skryvaju dost podstatne postupy oprav, pripravky, presne vymedzovanie voli atd. atd. Napriklad mam prevodovku kde si clovek povie vsak je napr. 7 stupnova tak asi bude mat ak aj aj rovnaky typ auta asi aj rovnaky softver a to je uplne inak, staci, ze sa zameni o jedno cislo mechatronika a uz ide pojde iny softver, ine kodovanie kde su inak nastavene radiace body a podobne, uz nemoze spravne fungovat. Ak len obrazne povedane nahadzem nove lamely do prevodovky a neurobim to spravne tak ako sa ma tiez nebude dobre fungovat. Ak sa mi zmeni softver na riadiacej jednotke prevodovky casto je nutne zmenit takisto softver v jednotke motorovej alebo lepsie povedane casto existuju v paroch pre spravnu funkciu. Je okolo toho kopa skrytych malickych podmienok aby mohol system spravne fungovat. Ak zoberiem napr. prevodovku zf 5hp19 z audi 2.5tdi a dam ju do superb 2.5tdi diagnostika mi hned bude kricat hej halo mas nespravne kodovanie na prevodovke. Niekedy je aj v oficialnom softveri niektore prisposobenie skryte za fabrickym heslom a treba k nemu pristup. Kopa "drobnosti" aby to cele fungovalo tak ako ma a kopa "drobnosti" aby sa zistilo preco to nefunguje tak ako ma. Dnes na opravu "modernych" masin treba niekedy 3 dni prace aby sa vymenila suciastka za par euro ale jednoducho moze prist aj k tomu, ze treba suciastku za vela euro len stale treba prist k tomu ci je to za malo alebo vela euro aby bola ta spravna. Ked pride motor kde su 2-3 turbiny riadene pomocou 3,4,5-8 klapiek a dalsimi 2,3,4 suciastkami su ovplyvnovane kde beru informacie od dalsich 5-6 senzorov tak verte tomu, ze to nie je na 5 minut zistit co z toho vsetkeho palivo, vzduch, tlak, protitlak, teploty je vlastne ten hlavny problem. Niekto napr. vynuluje adaptacne hodnoty na prevodovke a na zaklade tych adaptacnych hodnot, ktore tam boli sa da zistit problem.
_________________
Programovanie klucov MB.
Citovať
patko1
Vážený člen - Gallardo (222)
Založený: 03 december 2007
Príspevky: 5443
Nabehané: 18 dní 0 hod 29 min
PríspevokZaslal: 26.10.2018 14:07   
lubos zimovcak napísal:

Roky jazdím Peugeoty, lebo lepších dieslov na trhu asi niet.
No vidis a ja zas tie pejotky az tak ruzovo s tymi motormi nevidim.Ano niektore su OK niektore sa kazia tak ako u kazdej znacky. Peugeoty maju skor ine problemy ako s motormi. Pisal som tu raz esej ako som kupil fungel 407hdi a kolko som mal s nou trapenia vysklbavania pneumatik po samocinne spustanie stieracov radia atd az po to ze sa mi par krat spustil ventilator chladicov a bezal vkuse cely den az nevybilo baterku. To auto som reklamoval nonstop az mi si ho zobrali naspat a nukali mi ako revanz fungel 607ku. No dakujem neprosim. A co sa tyka automatov samozrejme nenuti ludi kupovat ich nikto ale sem chodia ludia vacsinou uz ked je neskoro. Obycajny clovek casto ked kupuje auto sa posadi pokuka farbu odvezie sa a ked zisti aky je automat pohodlny a ako krasne to preraduje [kym je v poriadku] tak ho ani nenapadne ze co by stala pripadna oprava.
Citovať
oco13
Legenda - Ford T (716)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 6429
Nabehané: 3 mes 20 dní 19 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 26.10.2018 15:21   
Xentry a ak tu ja napíšem , že autá smerujú rovnako ako televízory k tomu že sa nebudú opravovať tak som za somára.Ale mne to nevadí , stále tvrdím že tá doba príde - auto sa pokazí vytočíš číslo smetiarov a tí ho odpracú.
_________________
Spotreba? kolko nalejem tolko zožerie
Citovať
keyness
Povedomá tvár - Favorito (29)
Založený: 23 máj 2011
Príspevky: 655
Nabehané: 12 dní 4 hod 15 min
PríspevokZaslal: 26.10.2018 15:43   
O lubomt tu nie je prvy negativny pribeh a patko1 dlho citam jeho prispevky a nemam pocit ze on by bol ten co vyplakava..
Citovať
lubomt
Povedomá tvár - Favorito (33)
Založený: 15 marec 2007
Príspevky: 1141
Nabehané: 2 dní 20 hod 25 min
PríspevokZaslal: 26.10.2018 17:19   
oco13 napísal:
Xentry a ak tu ja napíšem , že autá smerujú rovnako ako televízory k tomu že sa nebudú opravovať tak som za somára.Ale mne to nevadí , stále tvrdím že tá doba príde - auto sa pokazí vytočíš číslo smetiarov a tí ho odpracú.

Ved mozno ano, ale to bude v r.X, ked my uz nebudeme
_________________
Opravy, renovácie a servis AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov /aj veterány/,oprava riadiacich jednotiek aut.prevodoviek, vzduch.podvozky VW,AUDI,Mercedes. Profi diagnostika. Príbovce 25 (okr.Martin). 00421 908 777 779
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2246)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19556
Nabehané: 3 mes 20 dní 4 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 26.10.2018 17:53   
Myslím že budeme,ja to vidím na 10 rokov keď to bude.Vychádzam z jednoduchej matematiky,autá budú mať cca 10-15 rokov a to je čas aj pre spústu obyčajných prevodoviek.Problém s prevodovkou má dnes cca tretina 15 ročných aut z mechanickou prevodovkou.Jazdia stále, ale tu škrtne tam škrtne,tu zvuk tam kvílenie tu šrotovanie.Mechanická vydrží veľa kým nevyvalý blok.Ešte príkrejšie to vychádza z pomeru dielní voči počtu automatov.To sú nemysliteľné počty,absolutne nereálne aby sa stíhalo opravovať a je jedno či na dobrej alebo zlej úrovni.Ak budú opravy (autorizák to nikdy robiť nebude) problémom...no čo asi tak môže nasledovať ?! Každý môže tri krát hádať
Jo,aby som nezabudol...prejaví sa aj blahodarný účinok nevýmen oleja,pretože prečo ho meniť ak raz výrobca povie - doživotná náplň.A vôbec neklame,pretože dlžku života nezadal.
Citovať
lubomt
Povedomá tvár - Favorito (33)
Založený: 15 marec 2007
Príspevky: 1141
Nabehané: 2 dní 20 hod 25 min
PríspevokZaslal: 26.10.2018 18:08   
Auta sa vzdy opravovali a aj budu este velmi dlho
_________________
Opravy, renovácie a servis AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov /aj veterány/,oprava riadiacich jednotiek aut.prevodoviek, vzduch.podvozky VW,AUDI,Mercedes. Profi diagnostika. Príbovce 25 (okr.Martin). 00421 908 777 779
Citovať
xentry
Povedomá tvár - Favorito (49)
Založený: 29 jún 2018
Príspevky: 294
Nabehané: 11 dní 2 hod 33 min
PríspevokZaslal: 26.10.2018 18:27   
Keby im nebranila nejaka povinnost, ze auto musi vediet opravit aj nezavisla opravovna uz davno si iny ako autorizak ani nepipne.
_________________
Programovanie klucov MB.
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (361)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 4051
Nabehané: 15 dní 5 hod 8 min
PríspevokZaslal: 26.10.2018 18:36   

Keby bola povinnosť chodiť iba do autorizovaných servisov, tak automobilky SKRACHUJU...
Keď si pomyslím, že mi v Peugeote menili 2 dni ručnú brzdu... A aj tak nebola dobre nastavená..., až mi ju za 5 minút opravil a nastavil NEZÁVISLÝ mechanik, ktorý nechá väčšinu mechanikov z oficiálneho za sebou..

P.S.Popravde, treba povedať, že servis vyuci a naučí chlapov co to o autách a tí často ujdu inam.
Citovať
Zamknuté Nová téma
<123456>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Kôš