Audi A4 b9 2.0 tdi S- tronic
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:54 Zdieľať na Facebook
Audi A4 b9 2.0 tdi S- tronic
Cawte.. chcem sa opýtať, je prevodovka Stronik v audi a4 b9 2.0tdi(2016 a hore) ten istý šmejd ako v audi a6, kde s tym vsetci hlasia problemy s mechatronikou ? Alebo ta prevodovka aj nieco vydrzi ? Dakujem
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
premiovejsia kvalita na zaklade vystupnych testov ide do A6. Dovod ? Pretoze sa statisticky rata s fleetovym / korporatnym pouzitim kde sa jazdia ukrutne desiatky tisic kilometrov rocne a kde sa s autom nikto nemazna.
V A6ke su kvalitnejsie prevodovky ako tvoja. Firma bude vzdy radsej riesit reklamaciu so sudruhom-obcanom pri A4 ako s nejakym korporatom/obrovskou leasingovou spolocnostou a'la BNP Paribas a podobne ktora berie tisicky kusov naraz.
V A6ke su kvalitnejsie prevodovky ako tvoja. Firma bude vzdy radsej riesit reklamaciu so sudruhom-obcanom pri A4 ako s nejakym korporatom/obrovskou leasingovou spolocnostou a'la BNP Paribas a podobne ktora berie tisicky kusov naraz.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
No ale zadávatel tvrdí že v A6kách je ten najposlednejší shit, čo ešte horšie by mohlo byž v A4.
Turbo a na základe čoho si prišiel k tomu že A4 je fleetové vozidlo? po prejdení mrte firiem som nikde nevidel žiadnu masovú koncentráciu afdiniek. 6 - 8 ako osamelé nadstavce na pipíka generalisima to ano, ale nikde nie desiatky ako škodovky
Turbo a na základe čoho si prišiel k tomu že A4 je fleetové vozidlo? po prejdení mrte firiem som nikde nevidel žiadnu masovú koncentráciu afdiniek. 6 - 8 ako osamelé nadstavce na pipíka generalisima to ano, ale nikde nie desiatky ako škodovky
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Prípadne preto že má velké % zastúpenie ku ktorej je tiež najviac použiteľných údajov a rád.Takže niečo nie je pravda,buď to nie sú nešťastníci,alebo iné značky sa nevedia presadiť z nejakého dôvodu v takom istom pomere aby prevalcovali túto silne početnú skupinu.
Asi tá nemecká produkcia blbá nebude ak má zastúpenie na svetovom trhu aké má a snom kadekoho po svete je práve niečo z tej produkcie a nie z z desiatok značiek.Ja za to nemôžem že štátnici sa neprevážajú prakticky len na nemeckých prémiovkách a nie na Toyote alebo Hyundai či Dácii.Pritom nikto si nedovolí spochybniť ani jednu z týchto značiek,pretože obsadzujú nejaký segment a cielia na nejakú skupinu kupujúcich.Ale nemalo by to viesť k tejto nenávisti toho dobrého čo si netrúfne nik na svete čo niečo znamená v automotive,to si trúfne iba človek v skrate,zlosti či hlúposti keď si nedá dokopy reálne prečo ? - preto !Napísať hlúposť sa dá vždy a jednoducho,a hranice nemá,to jej výhoda.
Asi tá nemecká produkcia blbá nebude ak má zastúpenie na svetovom trhu aké má a snom kadekoho po svete je práve niečo z tej produkcie a nie z z desiatok značiek.Ja za to nemôžem že štátnici sa neprevážajú prakticky len na nemeckých prémiovkách a nie na Toyote alebo Hyundai či Dácii.Pritom nikto si nedovolí spochybniť ani jednu z týchto značiek,pretože obsadzujú nejaký segment a cielia na nejakú skupinu kupujúcich.Ale nemalo by to viesť k tejto nenávisti toho dobrého čo si netrúfne nik na svete čo niečo znamená v automotive,to si trúfne iba človek v skrate,zlosti či hlúposti keď si nedá dokopy reálne prečo ? - preto !Napísať hlúposť sa dá vždy a jednoducho,a hranice nemá,to jej výhoda.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Turbo a na základe čoho si prišiel k tomu že A4 je fleetové vozidlo?
neprisiel ; ja som pisal ze A6 je fleeetove.
Mam chlapcov vo vyrobe prevodoviek ZF. Mam chlapcov v dvoch slovenskych leasingovkach (jedna davala 1700 vozov SlovPlynPriemyslu, nadiktovali podmienky do vyroby, automobilka pre nich specialne spravila seriu).
A to je zaprdene Slovensko. Minuly rok som sedel v spanielskej budove BNP Paribas co je financna skupina ktora ma tolko penazi ze uz nevedela co s nimi, tak si z nudy otvorila autickove leasingovky. Ti maju taku silu a take kvanta odberu, ze kvoli nim automobilka zastavi vyrobu pre beznych sudruhov a tyzden vyraba len pre BNP, pre nikoho ineho.
To je nepodstatne. Na zaklade faktov ktore som osobne videl tvrdim ze do A4 idu prevodovky ktore su kvalitativne v standardoch vyzadovanych automobilkou, ale nie az tak vysoko v ramci tych standardov nez prevodovky do A8 a A6. Kto chce, nech tomu veri, kto nechce nemusi, ja nikoho nenutim.
neprisiel ; ja som pisal ze A6 je fleeetove.
Mam chlapcov vo vyrobe prevodoviek ZF. Mam chlapcov v dvoch slovenskych leasingovkach (jedna davala 1700 vozov SlovPlynPriemyslu, nadiktovali podmienky do vyroby, automobilka pre nich specialne spravila seriu).
A to je zaprdene Slovensko. Minuly rok som sedel v spanielskej budove BNP Paribas co je financna skupina ktora ma tolko penazi ze uz nevedela co s nimi, tak si z nudy otvorila autickove leasingovky. Ti maju taku silu a take kvanta odberu, ze kvoli nim automobilka zastavi vyrobu pre beznych sudruhov a tyzden vyraba len pre BNP, pre nikoho ineho.
To je nepodstatne. Na zaklade faktov ktore som osobne videl tvrdim ze do A4 idu prevodovky ktore su kvalitativne v standardoch vyzadovanych automobilkou, ale nie az tak vysoko v ramci tych standardov nez prevodovky do A8 a A6. Kto chce, nech tomu veri, kto nechce nemusi, ja nikoho nenutim.
-
- Príspevky: 638
- Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
Prevodovky Stronic majú problémy okolo 250-300 000 km..vid aj inzeráty..následne je potrebné vymeniť dvojspojku a mekano/ak je potrebné/ a auto môže jazdiť opäť dalších 250 -300 000 km..Ono tá prevodovka radí trošičku inak-komfortnejšie a hladšie, ako pôvodné DSG a Tiptroniky
Myslím, že náhrady sa volajako nerobia a cena je cca 2800 eur originál v značkovom servise..ale dajú sa zohnať aj repasované prevodovky kompletné, prípadne z buračky do 1000 eur čo už nie je také strašidelné číslo na to že po výmene máš trebárs dalších 10 rokov pokoj..teda za predpokladu že okrem prevodovky sa nepotentuje niečo iné..
Myslím, že náhrady sa volajako nerobia a cena je cca 2800 eur originál v značkovom servise..ale dajú sa zohnať aj repasované prevodovky kompletné, prípadne z buračky do 1000 eur čo už nie je také strašidelné číslo na to že po výmene máš trebárs dalších 10 rokov pokoj..teda za predpokladu že okrem prevodovky sa nepotentuje niečo iné..
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Riziko že nákup sa "vydarí" je obrovský.Len u obyčajnej mechanickej šsťstupňovej kde sa vybíja obal (zadné ložisko) bolo na vrakoch prevodoviek síce veľa,ale z 10 bolo desať úplne takých istých z tým istým vybitým obalom.Do jedného všetci predávajúci lagovali- super stav,len x km.Samá voda,všetko rovnaké.Repas a jeho garancia je asi tak garantovaná ako večera cigánskeho psa...sem tam ano,sem tam nie.O prácach s dem/montážou,diagnostikou,kalibráciami či podobnými radovánkami sa už radšej ani nebavme.
Kto si tieto vlastnosti automatov neuvedomuje,že všetko má svoj deň keď sa ozve problém,tak treba vedieť že každý maličký problém je vlastne obrovský.Super je to po deň D.Ale to tak je a bude,treba s tým iba rátať a mať na to krytie.
Kto si tieto vlastnosti automatov neuvedomuje,že všetko má svoj deň keď sa ozve problém,tak treba vedieť že každý maličký problém je vlastne obrovský.Super je to po deň D.Ale to tak je a bude,treba s tým iba rátať a mať na to krytie.
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Jasne, ze do A6 pojde iny variant tej istej prevodovky z dovodu, ze je tam napr. vykonnejsi motor s inym krutiacim momentom tak je prevodovka silnejsia o tuto vec. Je to bezny postup u pomaly vsetkych prevodoviek podla tohto parametru je rozdiel v prevodovke. Nie preto, ze majitel A6 ma trosku viac penazi a kupila ju firma.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Xentry ale bude prevodovka do A2 vyrábaná iným systémom ako do A8. Samozrejme každá automobilka má mrte typov a variacií, ale spôsob výroby je stále rovnaký rovnaká výroba, rovnaká kontrola a rovnaké audity. A ak cenovo optimalizujem diel xy tak určite diel xy/32 nebude predimenzovaný. A bohužial ho bude vyrábať ten istý inteligent, ktorý nerozozná pravú a lavú stranu u párových dielov.Dnes v noci za mnou prišiel kolega a hovorí- počúvaj traja zo štyroch nevedia čo vyrábajú Zoberú návodku, prihlásia sa, prihlásia baliaci predpis a napriek tomu nevedia čo robia. Na otázku čo robíte? bola odpoveď stôl 1 a stôl 2.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nie som zástanca týchto pohľadov na vec,nič neplatí ani plošne ani automaticky.Treba si uvedomiť (nie tým ospravedlniť) že sa jedná o konštrukčné celky veľmi zložité,presné,premyslené často do neuveriteľných detailov.Ak niečo chýba,je to mrte času testovaní,záťažových testov kde by počas milionov km komponenty overovali životnosť.Z čoho logicky vzídu nutné úpravy.Ale testovaním to do určitej úrovne príde,ibaže dnes už nikdy nebude prítomný aj kalkul s tým,že že ich výrobok sa dostane do rúk zákazníka.Jeden je takový druhý makový,škála je od génia po analfabeta,a z toho zase vyplývajú veci na ktoré sa výrobca zrovna cielene pripraviť nevie.
Férový svet sa nenachádza ani na jednej strane rovnice,to nie spoločenstvo spravodlivých a múdrych,ale všehochuť akú vidíme nech už sa pozrieme doslova kamkoľvek.Svet aký je,nemá prečo obísť svet automotive.Tento svet sa už dávno neriadi pravidlami že každý hladí na svoje záujmy a uznáva aj záujem zbytku sveta.Platí jediné,zarobí on alebo ja,záujem nás stavá na jeden a druhý breh,nie na spoločný.Stále ale platia zákonitosti doby,nesmierne podrobne sa analizuje trh,správanie ľudí do posledného detailu sa rozpracuje všetko kde je prítomné čo iba jedno euro.Kto má v rodine analytika velkej firmy ide do kolien,ale začne rozumieť tomu čo a prečo sa deje.Je jednoči výstup vidíme pozitívne či negatívne,premyslený je každý aj najmenší krok a kalkuluje sa z nejakým efektom ktorý sa tým dosiahne.
Férový svet sa nenachádza ani na jednej strane rovnice,to nie spoločenstvo spravodlivých a múdrych,ale všehochuť akú vidíme nech už sa pozrieme doslova kamkoľvek.Svet aký je,nemá prečo obísť svet automotive.Tento svet sa už dávno neriadi pravidlami že každý hladí na svoje záujmy a uznáva aj záujem zbytku sveta.Platí jediné,zarobí on alebo ja,záujem nás stavá na jeden a druhý breh,nie na spoločný.Stále ale platia zákonitosti doby,nesmierne podrobne sa analizuje trh,správanie ľudí do posledného detailu sa rozpracuje všetko kde je prítomné čo iba jedno euro.Kto má v rodine analytika velkej firmy ide do kolien,ale začne rozumieť tomu čo a prečo sa deje.Je jednoči výstup vidíme pozitívne či negatívne,premyslený je každý aj najmenší krok a kalkuluje sa z nejakým efektom ktorý sa tým dosiahne.
-
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 16.01.2014 17:48 Zdieľať na Facebook
Prevodovka
Pre zadavatela, kup si cisto novu A4 s prevodovkou S tronic a mas po starostiach. Kym nabehas 250 000 km pretecie vela vody Dunajom. Ked kupujes rocnik 2016 ktory do roku 2020 nabehal napr. tych 250 000 km tak to mas firemne auto s najazdom 60 000km rocne. To nikto nesetril a ta prevodovka dostavala kopance jedna radost. Ak chces jazdenku s automatom je nutne poriadne preverit auto. Ak nemas na novu Audinu ale chces tuto znacku ako jazdenku musis ist do rizika. To plati aj pre ine automobilky BMW, MERCEDES, JAGUAR, atd... Pre Hjundaija: pozri si % predaja koncernu VW v SR a zistis preco sa na tomto fore riesia najma pripadne problemy s autami od tohto koncernu. Vsetky auta su stroje kt sa mozu pokazit.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných