Audi A4 B8 multitronic
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 01.11.2011 09:33 Zdieľať na Facebook
Audi A4 B8 multitronic
Dobry den, mam problem s audi... pravdepodobne s prevodovkou, napriklad teraz v zime ma problem sa rozbehnut do kopca... v rovinke pojde aj samo. Pokial je ale vonku 5° a viac tak vtedy uz problem s pahnutim v kopci ani nikde nieje. Nestretol sa nielto nahodou s tym? Aleb mi vie niekto odporucit nekaleho mechanika ktory sa venuje ciste audi prevodovkam multritronic? Dakujem
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 01.11.2011 09:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 01.11.2011 09:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 01.11.2011 09:33 Zdieľať na Facebook
Povedzte mi normalne takym zdravim rozumom ako to moze byt rozbehovka alebo neviem co, ked mi auto funguje normalne ked je vonku viac ako 6stupnov...vtedy je rozbehovka v poriadku? Alebo ked sa auto aj v zime zahreje na normalnu teplotu auto uz funguje normalne.... Ked mam raz na manuale spojku v riti tak ci je teplo ci je zima tak mi spojka bude smykat furt.... Mne automat nejde len vtedy ked je vonku menej ako 5stupnov...
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 01.11.2011 09:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
Multitronic od audi menic krutiaceho momentu nema. Ale nie je to tak u kazdej CVT prevodovky, u Mercedesu B-class alebo Nissan su variatorove prevodovky, ale maju aj menic. K tej rozbehovke - pouzil som slangovy vyraz. Je to konkretne v tejto prevodovke zjednodusene povedane kovovy hrib, v ktorom na zaklade hydraulickeho tlaku stlaca lamely s medzikruzkami a tym vznika trenie a roztaca hriadel s ozubenim a prenos ide dalej. To nie je samozrejme funkcia celej prevodovky, ale u tohoto to zjednodusene povedane funguje takto. Takze ked berieme v uvahu, ze tam nie je olej od narodenia prevodovky, teda znecisteny, popripade chladiaca zmes, tak su zodrate (tensie) lamely a cim je olej studensi, tym je hustejsi a dlhsie mu trva, kym vyplni medzery a nestiha uz vyrovnat zlu funkcnost prevodovky. Vydrzi to takto este ktozvie kolko... niekomu to nevadi a povie si, ze este pojazdi a tymto urychli znicenie ostatnych casti prevodovky, niekomu to vadi a chce opravit.
Samozrejme auto som ani nevidel, takze neviem stav, toto je len predpoklad
Samozrejme auto som ani nevidel, takze neviem stav, toto je len predpoklad
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 01.11.2011 09:33 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných