Audi A4 B8 - Chyba snímača klapky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A4 B8 - Chyba snímača klapky

Príspevok od používateľa seven549 »

taky diel maju uz min 15 rokov aj benzinove motory.ci dizel ci benzin vacsinou to kazdy vykucha popripade soft odstavenie a jazdi dalej.no su aj take info ze to sluzi na zmenu virenia vzduchu alebo predlzenia sacieho potrubia zavisi od konstrukcie co to dnu robi.

tak isto sa to robi aj s egr ventilmi atd.

vacsinou nikto zmenu neciti a ani sa neprejavi nic pokial sa auto uziva na mestske a okresne jazdy beznym jazdenim.

ja som si take auta odskusal co mali vykuchane klapky no motory nefungovali tak ako mali hlavne v kopcoch rakuske nemecke dialnice.motory nemali v urcitych otackach silu.niekedy dole niekedy v strede niekedy hore.

mam aj jedno bezninove auto veteran uz 30 rocne ma to taky box na sani velky ako krabica od topanok.kazdy ho vyhodil a dal tam sisku.tu vec vyvijala automobilka 5 rokov robi to vacsi zaber od nizkych otacok motor ma krutak stavany na maximum stale v otackach od 1750-5500 .tak som to tam radsej dal.

s egr neviem co to robi mne auto zralo o 1 liter nafty viac so zaslepenym egr.malo to lepsi nabeh ked sa tomu stupil pedal na podlahu no na dlhe tahave stupania dialnicami to nerobilo nic.len to zralo viac.

dalsie auto audi A4 2015 2.0 tdci cr 100KW s adblue.da sa adblue vypnut normalne diagnostikou sa to vypne je tam taka moznost aj navod kto ma online podporu no tiez to vplyva na spotrebu. zere to viac.pri 120tke 1200km cesta 4 litre.bez ad blue 5.2-5.5 litra.za 20000km je vydaj na palivo vacsi je lepsie to mat vsetko naplnenene a pozapinane.

cize je to na kazdom nech si robi kto co chce.kto chcem mat motor s vykonom a spotrebou ako ma byt,kupi nove sanie kto nema na to a vozi sa len okolo komina,kucha co sa da a jazdi dalej.

zivotnost tych klapiek je od 80 000km do ------ zavisi od gazdu.
petergk4
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 01.04.2010 12:22
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A4 B8 - Chyba snímača klapky

Príspevok od používateľa petergk4 »

MartinzPB napísal: 06.03.2022 17:25 Keď vymenis sanie bude to v poriadku , keď som ja mal A4 (CAHA), dalo sa kúpiť len sanie s ovládaním a stalo to cca 400e.. aj tak ti to dosť vydržalo, mne to pošlo pri 120 tis km. Väčšine pomôže ta hliníková súčiastka, mne nepomohla tak som to dal vypnúť, sanie sa mi veľmi nechcelo meniť ...
Ja mám cca 206000km. Aj tak lepšie asi vymeniť to sanie aby auto fungovalo ako má ako tam dávať tú hliníkovú súčiastku. Takže vidím to tak, že kúpim nové sanie a ovládanie prehodím to čo mám v aute na nové sanie. Poprípade je potom potrebná nejaká konfigurácia nového sania?
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A4 B8 - Chyba snímača klapky

Príspevok od používateľa seven549 »

nie nic netreba aktuator sa vola ta elektricka vec a ostava povodna.

ak sa dava novy aktuator musia sediet tie cisla z dielu a tedy tiez netreba nic.

problemy su vzdy len ak sa dava diel s inym cislom pretoze aktuatory sania egr turba su vzdy rovnake len sa lisia cislami alebo konektormi a v tedy je to uz prehravanie softu a pod nezmysly ktore dopadnu vzdy 90 percent ako rozpravocka a je to.3 dni to ide 4 den problem.

to nove sanie je lepsie porovnat kvalitou uchyty klapiek osky atd.aby sa nestalo ze po 10 000km sa nieco povoli.

ja som bol lakomy ked mi odisiel egr ventil pri 408 000km kupil som egr ventil za 83 euro novy kedze sa jednalo o mondeo mk3 z roku 2006 a cakal som aspon 50 000km ze da.no po 10 000km na dialnici za munchenom motor zacal stracat paru po dalsich 200km zacal hulit ako lokomotiva a zrazu kontrolka motora svietila a nasledne motor v nudzku.hned na parkovisku notebok a vidim egr.vercajg nosim taky lahky zo sebou na male opravy taky maly kufrik,adac a pod pomoc na dialnici aj tak s tym neprdne hned,idem to pozriet a klapky niet.

tak dole sanie je to len asi 10 srobov a tam to bolo.zaslepil som to mincu 5 frankovkou svicarskou :300f: variabilita turba sa musela este rozbehat kedze to bolo plne sadze a ficalo sa dalej.presne koli takym veciam ako je turbo egr a dalsie veci si aj vyberam auta aby sa to dalo rychlo opravit hoci aj na polnej ceste.

stastie ze ta klapka z egr neskocila k ventilom.

kupil som repas od fordu za 195 euro pretoze nove sa uz nedali zohnat ani ford to nemal kde zatvaracia klapka uz bola privarena a cela kovova cast bola uplne iny material.

cize len taka rada aby sa to nepokakalo.

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných