Audi a4 b8 2.0 tdi 88kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Jano909
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 02.10.2019 13:17
Zdieľať na Facebook

Audi a4 b8 2.0 tdi 88kw

Príspevok od používateľa Jano909 »

Dobry den. Mam audi a4 b8 2.0 tdi 88kw den predtym ako problem nastal som odjazdil cca 30 km bez akychkolvek problemov cudnych zvukov a pod. Na druhy den som mal ist do práce a uz hned po nastartovani mal motor divny zvuk ako keby remen piskal miestami. Po par metroch kontrolka zhavenia tak som vypol a zapol motor a po chvilku zase zhavenie nudzovy rezim a kontrolka motora. Odniesol som auto domov a na druhy den prisiel mechanik s diagnostikou a vypisalo mu chybu p008700. Nizky tlak na railovej liste. Videl som pri aute naspinene od kun. Tak som vravel ze nech pozrie kable a vraj nic. Viete mi dako poradit co by som mal menit ako prve alebo co moze byt problem? Dakujem za vsetky odpovede.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Ked to bolo na diagnostike, preco sa neskontroloval skutocny stav na tom raile, jeho priebeh? Tu sa bude asi tazko radit, ked nebudu konkretne hodnoty. Takto mozno len hadat ze je cerpadlo po smrti, vstrekovace, ci chyba regulacneho ventilu, iny problem na nizkotlakej casti.
Snad len najst servis, kde tomu rozumia a vedia to dat do poriadku.
Jano909
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 02.10.2019 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jano909 »

Bolo mi povedane ze cerpadlo to byt nemoze ked chytalo na brnk akoby nic. Zatial neviem viacej lebo on to len napojil povedal mi chybu a tym to asi unho skoncilo skusim este dakeho elektrikara ci nenajde niekde daku chybu v kabloch. Jedine mi to tak pride ze to bude v tom lebo den predtym slo auto normalne a predtym nic take nerobilo.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Toto je zlomový okamžik keď padajú zlé rozhodnutia ,na aute sa vybláznia ľudia čo tomu figu rozumejú a neskôr to nezoberie rozbabrané ani ten výborný.Doporučujem ozaj vycházdať z predpokladu poškodenia káblovania.Ak a opticky nepodarí nič nájsť,druhý krok je pozorne odsledovať v meraných hodnotách každú jednu dôležitú hodnotu.Kedže u CR-ka ich je požehnane 600-800 podla typu už hladanie v nich chce ostrielaného mazáka a velmi trpezlivého kedže diagnostika vie zobrať celé hodiny.Motor je štartovateľný,tj v rampe sa tlak nutný k štartu vie vytvoriť.Predpoklad vady vysokotlakého čerpadla je takmer nulová.Pokles tlaku by klasicky mal množstvo možných príčin od ťažkopriechodného filtra po neisté meranie tlaku na rampe,ale je ťažko predstaviteľná chyba počas oddychu motora.Treba začať základnými vecami...odsledovať hodnoty
Jano909
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 02.10.2019 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jano909 »

Filtrom by to nemalo byt daval som ich menit s rozdvodmy cca 1000km.(ak ten filter naozaj menily) takze dat znova na diagnostiku a sledovat fungovanie vstrekov? Takze ak teda neni prehryznuty ziaden kabel alebo hadicka tak to moze byt bud ten snimac alebo vstreky?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Bože len nič nekonkretizovať,škála možného je od nuly po 100,už takéto triafanie je zlá cesta.Sledujú sa nie iba vstreky...sleduje sa úplne všetko.to je prvá fáza,v druhej sa už sleduje správanie tých hodnôt ktoré sa vyberú z hladiska toho že majú niečo do činenia z palivovým tlakom.Prvé načítanie sa oplatí urobiť ako celok (načítať komplet a vytlačiť) lebo rolovaním nejakých 800 hodnôt je cesta do blázinca.To sa vytlačí a vyznačujú sa zvýrazňovačom všetky relevantné veci.Tie sa potom v ďalšom navolia a sledujú,prípadne loguje ich správanie aby boli viditelné reakcie.Dopredu na to upozorňujem ! po vytlačení je to nejakých do 30 ks A4 formátu hodnôt...to chce trpezlivosť.A to sa často robí aj tri razy,preto upozorňujem,to nie je pre mladý rýchlik čo pozrie chyby a ok.To je jedna sto tisícina diagnostiky týchto motorov,nakže naivity nabok,urobí sa pár zlých krokov a je zle.A z úplnej maličkosti bude kolosálny priekak
Filter nepodozrievam,ak by bol natolko zaplnený už by to bolo signalizované obmedzovaním výkonu.Ale pozor,nie jeden nie desať ľudí zistili pri 200 tis že majú pôvodné veci...platiť je jedna vec,a že to aj urobia úplne iná.Nikdy nedôverovať,podvod je základ prosperity v tomto štáte,je nutné overovať,starý si označiť a pod. nie je to problém si ich overiť. V česku sa rieši stále neopravené auto a výdaj doteraz 65 tis Kč !!! len už sa do toho nik z ozaj dobrých nechytá a vedia prečo.
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Ja ani nerozumiem že si zavoláš mechanika čo ti vyčíta iba chybovú hlášku a za 10 minút odchádza a ešte napíš že mu bolo treba aj zaplatiť
wikyxxx
Príspevky: 1145
Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
Bydlisko: Okres Malacky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wikyxxx »

Tak par kuskov sme mali a mali podobne priznaky a bohuzial odisla Cr pumpa pustila piliny a adios oprava minimal 3500€.
Menili sme cerpadlo rozvody trysky repas a komplet vycistit rail rozvod a nadrz potrubia.

Vyber palivovy filter a zasviet lampou ak tam su piliny je to scenar vid hore.
Ak ciste tak ako pise majster m hlavaty treba poriadneho mechanika a nerobit unahlene zavery.
sanoDu
Príspevky: 80
Dátum registrácie: 30.01.2009 14:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sanoDu »

Tie Kuny sa prisli z lesa len vys..t k tvojmu autu?
Na dacom si v nom pochutnavali.
Aj sa mohli pustit do nejakej kabelaze. Vzdy sa zistuje chyba od toho najednoduchsieho. Kable konektory a potom ostatne. Mam doslo do haly auto ktoremu svietili zapalovacie kable. Kuny sa na nych vyblaznili.
Napísať odpoveď

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných