Audi A4 Avant B9 2.0 TDI
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 24.03.2019 11:13 Zdieľať na Facebook
Audi A4 Avant B9 2.0 TDI
Peknú nedeľu všetkým.
Prosím Vás, má niekto skúsenosti so servisovaním / spoľahlivosťou prevodoviek s-tronic vs. manual u Audi A4 B9 110/140kw ?
Denná dochádzka 200km, 80% dialnica 20% mesto + dlhé trasy, dokopy ročne okolo 60 tisíc.
S pravidelným servisom každé 3 mesiace počítam.
Mám vyhliadnutých pár A4 2017 do 70tis km, no nie som si istý medzi manual vs. automat (možno quattro ak automat) vzhľadom na spoľahlivosť.
Staršie ročníky DL501 - gen 1 a gen 1.5 boli (podľa netu) dosť problémové, preto chcem počuť nejaké skúsenosti o spoľahlivosti automatov gen 2. (možno porovnanie s DQ501 u VW)
Chápem, že ako so všetkým, spoľahlivosť záleží kus od kusu, no ak viete o niektorých veciach u týchto B9, ktorým sa určite radšej vyhnúť, rád by som sa to dozvedel.
Fórum som taktiež prešiel, no všetký príspevky sú ohľadom starších gen. prevodoviek.
Vďaka
Prosím Vás, má niekto skúsenosti so servisovaním / spoľahlivosťou prevodoviek s-tronic vs. manual u Audi A4 B9 110/140kw ?
Denná dochádzka 200km, 80% dialnica 20% mesto + dlhé trasy, dokopy ročne okolo 60 tisíc.
S pravidelným servisom každé 3 mesiace počítam.
Mám vyhliadnutých pár A4 2017 do 70tis km, no nie som si istý medzi manual vs. automat (možno quattro ak automat) vzhľadom na spoľahlivosť.
Staršie ročníky DL501 - gen 1 a gen 1.5 boli (podľa netu) dosť problémové, preto chcem počuť nejaké skúsenosti o spoľahlivosti automatov gen 2. (možno porovnanie s DQ501 u VW)
Chápem, že ako so všetkým, spoľahlivosť záleží kus od kusu, no ak viete o niektorých veciach u týchto B9, ktorým sa určite radšej vyhnúť, rád by som sa to dozvedel.
Fórum som taktiež prešiel, no všetký príspevky sú ohľadom starších gen. prevodoviek.
Vďaka
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
nedavno som sa viezol v par taxikoch - rekord bol myslim 850000 km - a automat..
Servisovany automat, ktory je dobre postaveny je ok.
Problem je skratka, ci sa jedna o spolahlivu konstrukciu.
Napr. mechnaicke prevodovky M32 Opel su zname shity (ako cely Opel), hoci je to klasicka mechanika..
navyse, niektore moderne automaty maju na dialnici pekne nizke otacky, co je velmi prijemne.
Servisovany automat, ktory je dobre postaveny je ok.
Problem je skratka, ci sa jedna o spolahlivu konstrukciu.
Napr. mechnaicke prevodovky M32 Opel su zname shity (ako cely Opel), hoci je to klasicka mechanika..
navyse, niektore moderne automaty maju na dialnici pekne nizke otacky, co je velmi prijemne.
-
- Príspevky: 967
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
Re: Audi A4 Avant B9 2.0 TDI
Ja by som bral 110kw, manuál bez quattra.tazzi132 napísal: 60 tisíc
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> nedavno som sa viezol v par taxikoch - rekord bol myslim 850000 km - a automat..
ale vobec nevies kolkokrat bol opravovany. To ze take ciselko svieti neznamena ze na prevodovku nebolo siahane.
Mimochodom, taketo najazdy DSG neda ani jedno (skor by som povedal ze to bude problem s DVOMI generalkami). Jasne, autor temy to nepotrebuje, len hovorim.
ale vobec nevies kolkokrat bol opravovany. To ze take ciselko svieti neznamena ze na prevodovku nebolo siahane.
Mimochodom, taketo najazdy DSG neda ani jedno (skor by som povedal ze to bude problem s DVOMI generalkami). Jasne, autor temy to nepotrebuje, len hovorim.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných