Audi a4 2010 - Kód P0299, auto stráca rýchlo zotrvačnosť
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 17.03.2020 15:39 Zdieľať na Facebook
Audi a4 2010 - Kód P0299, auto stráca rýchlo zotrvačnosť
Zdravím mám problém s Audi a4 2010 2.0L benzin quatro .
Niekolko tyždnov späť mi na dialnici v rychlosti asi 100km v hodine po prejazde na moste odskočil z predomnou iduceho auta kus kovu v rozmeroch ako tabuľka čokolady asi 400g vaziaca "pasovina "
Jednalo sa o kus kovu ktory ktory ležal na vozovke a ktory bol nasledne vymrsteny ked po nom preslo ine auto .
Kedze v takej rychlosti sa tomu nedalo vyhnuť schytal som to do predneho bumpera .
V nasledujucich 20sekundach mi nabehla kontrolka porucha rucnej brzdy zacala blikat a pískat dokola
"parking brake malfunction "
To sa striedalo a na obrazovke zacal svietit taktiez nadpis "TPMS Ttire pressure malfunction "
Porucha tlqku pneumatik .
Nasledne sa rozsvietila kontrolka stabilty vozidla .
Po zastaveni auta som uvidel že kovovy kus mi prerazil predny naraznik a cez mriezky na ňom som spozoroval ze okraj intercooleru na strane spolujazdca v hornom ľavom rohu e hlinikove rebrovanie stlacene no noe prerazene .
No prerazena bola plastova čast intercoolera s dierkou asi jeden centimeter. "Okrem tohto som nenašiel žiadne viditelne poskodenie hadice v miestach kde sa spaja s Intercolerom "
Po prichode domov na nudzovom rezime auta som objednal novy intercoler a vymenil ho .
Pri demontazi som si vsimol ako z hadic z jednej aj druhej strany vyslo par kvapiek oleja ktore som zotrel handrou a prestalo to .
Po vymazani chyb som si vsimol že auto pri nastartovani a na volnobehu mierne trasie "to robilo aj hned po tom ako sa incident stal a taktiez pri pusteni nohy z plynu ako by auto rychlo stracalo zotrvacnost a ako by z nejakeho dovodu spomalovalo rychlejsie ako predtym "ako by ho nieco stale brzdilo .
Po diagnostikovani kodu P0299 -Turbo-Supercharger Underboost, som sa rozhodol pre vymenu "Diverter Valve" alebo prepinaci ventyl turba .
Po vymeni v nadeji ze by sa mohlo nieco zmenit po nastartovani a skusobnej jazde sa objqvyli iba zmeny na vykone vykon bol sice lepsi ale problem pri rychlejsej strate zotrvacnosti rychlosti auta stale pretrvava a auto by ako by z nejakych neznamich pricin stracalo silu hned po tom ako odtiahnem nohu z plynu .
Neviem co by to mohlo byť preto budem rád za každú vašu odpoveď.
Niekolko tyždnov späť mi na dialnici v rychlosti asi 100km v hodine po prejazde na moste odskočil z predomnou iduceho auta kus kovu v rozmeroch ako tabuľka čokolady asi 400g vaziaca "pasovina "
Jednalo sa o kus kovu ktory ktory ležal na vozovke a ktory bol nasledne vymrsteny ked po nom preslo ine auto .
Kedze v takej rychlosti sa tomu nedalo vyhnuť schytal som to do predneho bumpera .
V nasledujucich 20sekundach mi nabehla kontrolka porucha rucnej brzdy zacala blikat a pískat dokola
"parking brake malfunction "
To sa striedalo a na obrazovke zacal svietit taktiez nadpis "TPMS Ttire pressure malfunction "
Porucha tlqku pneumatik .
Nasledne sa rozsvietila kontrolka stabilty vozidla .
Po zastaveni auta som uvidel že kovovy kus mi prerazil predny naraznik a cez mriezky na ňom som spozoroval ze okraj intercooleru na strane spolujazdca v hornom ľavom rohu e hlinikove rebrovanie stlacene no noe prerazene .
No prerazena bola plastova čast intercoolera s dierkou asi jeden centimeter. "Okrem tohto som nenašiel žiadne viditelne poskodenie hadice v miestach kde sa spaja s Intercolerom "
Po prichode domov na nudzovom rezime auta som objednal novy intercoler a vymenil ho .
Pri demontazi som si vsimol ako z hadic z jednej aj druhej strany vyslo par kvapiek oleja ktore som zotrel handrou a prestalo to .
Po vymazani chyb som si vsimol že auto pri nastartovani a na volnobehu mierne trasie "to robilo aj hned po tom ako sa incident stal a taktiez pri pusteni nohy z plynu ako by auto rychlo stracalo zotrvacnost a ako by z nejakeho dovodu spomalovalo rychlejsie ako predtym "ako by ho nieco stale brzdilo .
Po diagnostikovani kodu P0299 -Turbo-Supercharger Underboost, som sa rozhodol pre vymenu "Diverter Valve" alebo prepinaci ventyl turba .
Po vymeni v nadeji ze by sa mohlo nieco zmenit po nastartovani a skusobnej jazde sa objqvyli iba zmeny na vykone vykon bol sice lepsi ale problem pri rychlejsej strate zotrvacnosti rychlosti auta stale pretrvava a auto by ako by z nejakych neznamich pricin stracalo silu hned po tom ako odtiahnem nohu z plynu .
Neviem co by to mohlo byť preto budem rád za každú vašu odpoveď.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 17.03.2020 15:39 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 20 neregistrovaných