Audi A4 2.0 TDi 103 kw BLB - pri teplom štarte tažko nabehne
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 12.12.2004 07:00 Zdieľať na Facebook
Audi A4 2.0 TDi 103 kw BLB - pri teplom štarte tažko nabehne
mám Audi A4 2.0TDi kod.m. BLB a ten mi za tepla dlho toci trasie a vydava strašne zvuky. Ked je studený tak bez problemov. Akokeby chytil na 2 valce a hadali sa ostatne. Na diagnostike bez zavad. Nema niekto skusenosť-prosim o radu-dik
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 18.05.2007 15:38
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Mal som podobny problem,peugeot 307sw 2.0 HDI ,vyskušal som otestovat trysky,vymenit palivovy filter ,vymenit baterku a nič.Kamarat mechanik my hned povedal svoj nazor že na 90 percent štarter a aj tak bolo.teraz štartuje na prvy šup,ale nemusi to byt tvoj problem.Mne točenie pôvodneho štartra prišlo uplne normalne a predsa ked vidim ako toči tento,neporovnatelny rozdiel.Vela štastia
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 21.02.2007 19:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 188
- Dátum registrácie: 27.10.2009 20:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 12.12.2004 07:00 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Marek a myslis ze by starter sposobil start motoru na DVA valce a potom jeho rozhadany chod ?
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 21.02.2007 19:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 20.10.2008 16:51 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Treba ale hneď hladaj odpoveď prečo sa neháda ak bol naštartovaný studený ?!mp3turbo napísal:Marek a myslis ze by starter sposobil start motoru na DVA valce a potom jeho rozhadany chod ?
Doplním.......
Prvý prípad...studený štart,studený aj teplý stále si pekne ide
Druhý prípad,až doteraz pekne išiel,je teplý,vypol som,teplý štart mizerný,háda sa
Čo sa zmenilo vypnutím motora a jeho opätovným teplým štartom,je moja priblblá úvaha a otázka ? Keby som ho neprerušil,išiel by pekne ďalej.
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 10.10.2011 08:57, upravené celkom 1 krát.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ten soft vie opravovať ?djrjay napísal:staci upravu v softe a mas po probleme.
http://powerdiesel.sk/viewtopic.php?f=27&t=111
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 21.02.2007 19:47 Zdieľať na Facebook
Odporucammhlavaty napísal:Ten soft vie opravovať ?djrjay napísal:staci upravu v softe a mas po probleme.
http://powerdiesel.sk/viewtopic.php?f=27&t=111
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 20.12.2008 18:24 Zdieľať na Facebook
Re: Audi A4 2.0 TDi 103 kw BLB - pri teplom štarte tažko nab
no mam taky isty problem v Octavia 2005/ 2.0TDi.. za studena staruje bez problemv, pri teplom starte je to hroza. bol som v servise na diagnostike, tak mi povedali ze treba novy starter. kus za kus.
vie mi niekto odporucit, kde by sa v KE/ MI/ HE niekto specializoval aj na "teply start"?(softwarovo upravit)
vie mi niekto odporucit, kde by sa v KE/ MI/ HE niekto specializoval aj na "teply start"?(softwarovo upravit)
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ak niekto považuje problematiku okolo štartéra za nezmysel a hladá problém v softe,musím ho upozorniť že koná v hlbokej nevedomosti.(To slovo treba nahradiť iným,nie je to nevedomosť,je to nehovorenie pravdy).Ak ten kto tú výmenu štartra navrhol,to urobil na základe merania osciloskopického merania strát napätí a prúdov,vie čo radí a ja radím robiť to,čo sa robiť má.A to je odstranenie problému a nie jeho obchádzanie a riešenie dôsledkov.Ano,obchcať to ide,ale klamete stroj,klamete seba.Ja viem že dolahla kríza na peňaženky ale nerobme z toho cnosť.Ak vám poriešim štartovanie za dvadsať minút za klávesnicou a bude to stáť pár eurí a ja budem ťažký king,ja viem čo bude nasledovať.Predaj auta.Pre každého 103 kw je povel posunúť stroj ďalej,teraz,kým "tak pekne ide" a ešte aj perfektne štartuje.Ale keby ten stroj mohol,rozkope mi zadnicu.Kto chce trochu viac o tom prečo a začo,nech si zabehne na odbornejšie fóra kde je počet profesionálov na počet príspevkov opačný.Ideálne by bolo na vyhradene profesionálne zamerané,ale tie sú spoplatnené.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných