Audi A3 - vypína turbo
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 10.09.2018 10:51 Zdieľať na Facebook
Audi A3 - vypína turbo
Zdravím,
Mám Audi A3 1,9TDI quattro 96kw kód motora: ASZ
Posledný týždeň mi začalo hádzať turbo do núdzaku, skúšal som kedy to vypne, tak čo som si všimol pri 5ke a 6ke pri tých cca 3k otáčkach. Skúšal som to aj pri nižších prevodoch a nič, turbo ide ako má napr. pri 4ke som tomu podržal do kopca a turbo šlo ako má nič nevyplo, ťahalo a to som tlačil do 4,2k ako náhle tam dám 5ku alebo 6ku a sú otáčky cca tých 3200 tak to hodí do núdzaku.
Preto by som potreboval poradiť čím by to mohlo byť ? Či mi už odchádza turbo alebo stačí niečo vyčistiť alebo je zlý dáky snímač ? Skúšal som to pripojiť na počítač a vyhodilo nám chybu: -Snímač tlaku v sacím potrubí skrat plus-pól batérie
-prerušovaný
Ďakujem za akúkoľvek radu
Mám Audi A3 1,9TDI quattro 96kw kód motora: ASZ
Posledný týždeň mi začalo hádzať turbo do núdzaku, skúšal som kedy to vypne, tak čo som si všimol pri 5ke a 6ke pri tých cca 3k otáčkach. Skúšal som to aj pri nižších prevodoch a nič, turbo ide ako má napr. pri 4ke som tomu podržal do kopca a turbo šlo ako má nič nevyplo, ťahalo a to som tlačil do 4,2k ako náhle tam dám 5ku alebo 6ku a sú otáčky cca tých 3200 tak to hodí do núdzaku.
Preto by som potreboval poradiť čím by to mohlo byť ? Či mi už odchádza turbo alebo stačí niečo vyčistiť alebo je zlý dáky snímač ? Skúšal som to pripojiť na počítač a vyhodilo nám chybu: -Snímač tlaku v sacím potrubí skrat plus-pól batérie
-prerušovaný
Ďakujem za akúkoľvek radu
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Žiadne vypnutie turba sa nedeje,to čo sa stane,je velké obmedzenie dávky paliva z rozhodnutia RJ motora.Dávka spadne na smiešnu hodnotu (dojazd do dielne) a bez paliva nemá čo točiť turbínou.Jeden z dôvodov môže byť meranie tlaku..to je tá chyba,hlásenia o skratoch sú vždy reálne existujúce vady,či strata napájania či prerušenie či plný skrat,vždy reálne existuje.
Ale mechanizmus pádu do núdzového stavu poukazuje na možnosť dvoch závad,jeden sporadická elektrická chyba snímača,druhý poukazuje na zlú reguláciu turbíny,a vzhladom na to že sa deje iba v plnom zaťažení dáva tušiť že sa odchyluje tlak turbíny od požadovaného tlaku.Jedno aj druhé velmi pekne diagnostikovateľné bez pochybenia.
Ale mechanizmus pádu do núdzového stavu poukazuje na možnosť dvoch závad,jeden sporadická elektrická chyba snímača,druhý poukazuje na zlú reguláciu turbíny,a vzhladom na to že sa deje iba v plnom zaťažení dáva tušiť že sa odchyluje tlak turbíny od požadovaného tlaku.Jedno aj druhé velmi pekne diagnostikovateľné bez pochybenia.
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 10.09.2018 10:51 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných