Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

paggi440
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 24.08.2022 17:47
Zdieľať na Facebook

Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Príspevok od používateľa paggi440 »

Dobrý deň, neviem či mi budete vedieť poradiť, ale pred 2 mesiacmi som kúpil Audi A3 sportback s motorom 2.0 TDI CR 103 kW. Len čo som auto kúpil a prevzal ho od starého majiteľa, tak cestou domov mi na diaľnici v kopci stúpajúc na Štrbu pri ustálenej rýchlosti cca 135 km/h s tempomatom, začalo blikať žhavenie motora a auto hodilo do núdzového režimu. Samozrejme som zastavil, volal pôvodnému majiteľovi ten o ničom nevedel...ťažko povedať...(ešte menšia vsúvka, pri kúpe auta mi pôvodný majiteľ spomínal, že pred rokom menil na aute čerpadlo v nádrži, lebo mu niekde zdochlo a nevedel už naštartovať) ... Ako som zastavil na tej Štrbe, po chvíľke keď sa motor dochladil som ho vypol a následne naštartoval. Žiadna kontrolka mi nevysvietila a auto sa správalo normálne. Cestou do Prešova sa mi tento problém ešte 2x zopakoval, no už začala svietiť aj kontrola motora. Po príchode do Prešova som išiel za známym, ten dal auto na diagnostiku a RJ vypísala chybu "P008700 Tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky" následne som auto odviezol k mechanikovi, ktorého mi odporučili známi. Nakoľko som auto potreboval súrne, tak urgentne a za príplatok sa na auto mechanik pozrel. Pri prevzatí auta tvrdil, že palivové hadice do palivového filtra boli zle zapojené a taktiež aj zle bolo zapojené čerpadlo v nádrži (ak píšem nejakú blbosť ospravedlňujem sa, nie som automechanik). Následne tvrdil, že keď pozapájal všetko tak ako má byť čerpadlo, ktoré je vpredu pri motore začalo vydávať divný zvuk a bál sa, či dôjde domov pri testovacej jazde. Po chvíli sa čerpadlo spamätalo a prestalo vydávať divný zvuk. Spomínal, že skontroloval aj hodnoty vstrekov a všetko bolo ok. Následne som s autom išiel do Prahy a pri Trenčíne pri obnovení tempomatu auto hodilo do nudzáku (blikalo žhavenie). Našťastie som s autom došiel do Prahy aj späť no viac menej auto bolo stále v nudzovom režime. Od tej doby problém stále pretrváva. Následne mi mechanik odporučil vymeniť palivový filter, že možno sa problém odstráni, no bohužiaľ nie.

Postrehy z dvoch mesiacov kedy mi auto vyhodí problém:

1.) Pokiaľ jazdím okresné cesty, mesto všetko je ok. Problém pri jazde na okresných cestách zvykne nastať pri stúpaní do kopca pod plným plynom, ale aj pri kľudnej jazde. Taktiež som si všimol, že pri jazde z kopca na rýchlosti a pri miernom pridaní do plynu auto sa zachová divne ako keby odozva plynu plynu bola oneskorená cca o 1 sekundu. Vtedy je našťastie všetko ok a auto ide normálne. Taktiež pri plnom plyne tesne pred obmedzovačom napr. pri 3 prevodom stupni sa problém ukáže.

2.) Jazda na diaľnici na tempomate a v aute sedia dvaja ľudia:

Jazda po diaľnici bez prevýšení: Akonáhle idem s autom na diaľnicu zapnem si tempomat 135 km/h auto ide normálne, no cca po 30 kilometroch sa zvykne problém ukázať alebo pri vypnutí tempomatu a opätovnom obnovení taktiež začne blikať žhavenie a auto je v núdzovom režime.

Jazda na diaľnici s tempomatom do kopca v aute sedia dvaja ľudia:

Taktiež problém sa vyskytne aj pri jazde po diaľnici do kopca na tempomate. Väčšinou tesne pred horizontom, kedy auto začne uberať na plyne začne blikať žhavenie.

Jazda na diaľnici s tempomatom aj bez, keď je auto naložené batožinou a v aute sedia 4 ľudia:

Akonáhle som s autom vyšiel na diaľnicu s plne naloženým autom a bolo jedno či idem na tempomate, alebo nie, či po rovine alebo do kopca opäť sa ukáže chyba s blikajúcim žhavením. Po 4 preštartovaniach za jazdy na diaľnici mi auto už na 5 krát nenaštartovalo a bol som takmer nútený na odťah. Po hodine státia čakajúc na odťah auto naštartovalo a bez batožiny a ľudí v aute som bez problémov došiel domov bez núdzového režimu.

PS: Neviem čo to môže byť, ale sedliacky rozum mi hovorí, že je problém s dávkovaním paliva pri záťaží motora. Neviem čo to môže mať za následok, či nejaké čerpadlo alebo neviem...

Každopádne budem veľmi rád za vaše názory a pomoc pri vyriešení tohto problému, lebo nerád by som vrážal do auta peniaze len tak.
Ďakujem veľmi pekne.
uwa0944222911
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 23.03.2018 15:10
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Príspevok od používateľa uwa0944222911 »

Keďže je to CommonRail motor ktoré sú známe tým, že odchádzajú vysokotlakové palivové čerpadlá asi by som odporučil servis kde sa do dieslov vyznajú. Ak si v PO tak zbehni do servisu Carspresov, prípadne v Ľuboticiach je Bosch Car Service, v oboch servisoch by mali mať dostatočne preškolených pracovníkov aby problém diagnostikovali a odstránili. V najlepšom prípade to bude len snímač tlaku v palivovom raile. V tom horšom, repas čerpadla, vstreky, preplach palivovej sústavy...

Osobne si myslím, že predávajúci o probléme určite dobre vedel a preto sa auta aj zbavil. Každopádne, daj vedieť ako si dopadol, prípadne nejaké priebežné info padne vhod. Snáď to bude len maličkosť.
srtdemon
Príspevky: 360
Dátum registrácie: 11.07.2022 21:55
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Príspevok od používateľa srtdemon »

Je to TDI. Podla urcitych ludi tu je to neznicitelny a posvatny motor.

Osobne by sol odstupil od zmluvy a kupil auto ineho vyrobcu.
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Príspevok od používateľa oco13 »

srtdemon napísal: 25.08.2022 22:10 Osobne by sol odstupil od zmluvy
Myslíš, že je to také jednoduché?? Asi ako u nagyvodražku podpísať objednavku na solarpanely.
pred 2 mesiacmi som kúpil Audi A3
Ty sám by si zobral nazad auto po 2 mesiacoch??? Auto ktoré si predával podla teba v dobrom stave???
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
srtdemon
Príspevky: 360
Dátum registrácie: 11.07.2022 21:55
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Príspevok od používateľa srtdemon »

Ja som nikdy podobnu poziadavku nemal, mne chodia ludia na kavu na mojich byvalych autach. Ja ich predavam v takom stave aby som sa nemusl hanbit.

A zadavatel to nemal kupovat, pripadne to mal hned vratit.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Priateľu,silné slová.Nejaký srtdemon si môže dovoliť aj silnejšie a pokojne môže trepnúť kedy chce a čo chce.Podpíš sa svojim menom ak sa zaň nehanbíš,a potom budú mať tie slová reálnu silu,dovtedy si jeden z mnohých ktorý tu trepú zakrytý anonymitou.
Z kontextu sa dá vytušiť že si jeden z neoficiálnych kšeftárov ktorý vláčia autá na kšeft.A z kontextu sa dá vytušiť aj to že klameš svojimi velkohubými vyhláseniami proti tdi.Jednoducho preto lebo práve to Tdi je nosná vec v arzenály predajov a dovozov a teda kecáš nereálne voloviny.A do tretice sa dá tušiť prečo.Nepáčia sa ti ak píšem nie práve lichotivo o praktikách zbojníkov v tomto biznise.A kedže vieš že je to nosná značka mojich opráv tak to robíš.
Jeden kšeftár tu toť nedávno skončil,ako mu tu iný dobrák odkryl identitu.Podľa dátumu založenia niku to pokojne môžeš byť ty
srtdemon
Príspevky: 360
Dátum registrácie: 11.07.2022 21:55
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Príspevok od používateľa srtdemon »

No vidis mhlavaty. Si zase vedla ako ta jedla. V zivote som nedoviezol ani jedno auto a s autami neobchodujem. To prenecham udenacom.

Len vidim vo svojom okoli kopec TDickarov. Niektorym ten kram ukradli, iny do neho tlacia stale peniaze a dokonca ich to tesi. Dokonca niektri sa s TDi citia ako nadludia a tak sa aj spravaju.

A kdeze teba zivia opravy vyhradne TDi tak sam vidis co to je za crepy. Staci to len priznat.

Pekny den.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zďaleka si prišiel,môžeš si písať čo sa hodí a aj to robíš.Že ja opravujem práve niečo konkrétne je nutnosť.Dnešná technika kladie také nároky že bud človek robí jedno výborne,alebo všetko mizerne.Občas zabrúsim ešte aj teraz do inej skupiny,ale už jedine oscilom (paralelná diagnostika) lebo tam je jedno aká značka.A vedľa si aj v inom.Myslím že tu na fóre som zároveň aj najväčší kritik grupy,ale to si viem ultra presne obhájiť veľmi veľmi konkrétnymi vecami.Vy tu len tak tliachate lebo môžete.Ani dnes ani zajtra vás neosloví známy,rodina či priateľ s tým,čo za koninu ste napísali.Alebo dokonca policajt sa opýta...nie ste náhodou ten čo píše na fóre ? Ak by ste mali meno a tvár,by ste tie kraviny písať proste nemohli
srtdemon
Príspevky: 360
Dátum registrácie: 11.07.2022 21:55
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Príspevok od používateľa srtdemon »

A svišť ju potom zabalil do čokolády.

Jeden krát sa ťa jeden policajt opýtal či si to ty?

Idem ja do bazéna, lebo rozprávky už ma nebavia.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Keby sem dáš meno ? potom uvidíme ty svišť.Ste vy len taký hrdinovia internetový,trepať,klamať,robiť zle
uwa0944222911
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 23.03.2018 15:10
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Príspevok od používateľa uwa0944222911 »

Načo si ho vôbec všímate? Takýchto komentujúcich idiotov je všade. To sa dá len ignorovať.

Admin prosím premaž to tu.
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Príspevok od používateľa jaster-83 »

Otrepat majitelovi auto o hlavu ked sa pokazi uz cestou domov jak ho kupim, okamzite volat, chcem peniaze naspat, otocit to a narobit taky bordel ze sa ulica cela pride pozriet, tak isto skusobna jazda nebola? Alebo bol kupujuci tak stoporeny zo 4 kruhov ze sa mu zatemnila mysel?
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Príspevok od používateľa oco13 »

Jašter - čítaj
pred 2 mesiacmi som kúpil Audi A3
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
TDIdieselpower
Príspevky: 106
Dátum registrácie: 27.07.2015 20:57
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Príspevok od používateľa TDIdieselpower »

pre zadavatela: zaklad je auto presne diagnostikovat. ale nie sposobom vycitat chybove kody, to nie je diagnostika. treba za jazdy mat pripojeny pocitac a logovat ako sa auto sprava pod zatazou a ked vyhodi chybu tak to bude vsetko v pocitaci zaznamenane. za toto sa netreba bat zaplatit aj 100 a viac euro, lebo od toho sa nasledne vsetko odvija.
puma11212
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 25.01.2009 17:01
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A3 Sportback 2.0 TDI CR 103 kW, 2012 - P008700 tlak palivovej lišty/systému - príliš nízky

Príspevok od používateľa puma11212 »

ahoj, v prvom rade by som skúsil nájst diagnostika s VCDS ktorý vie čítať živé dáta s diagnostiky a na základe toho riešil problém. ideálne by bolo dať otestovať čerpadlo podávacie či dáva spravny tlak vyokotlakovemu čerpadlu a taktiež dať otestovať aj vysokotlakové čerpadlo či dáva správny tlak, pretože keď odišlo podavacie čerpadlo v nadrži mohlo poškodiť vysokotlakové čerpadlo ktoré išlo sucho a pridrelo sa. Mne sa stalo niečo podobné na TDI CR na dialnici sa mi zastavil motor a zistil som že podávacie čerpadlo nefunguje,diagnostika ukázala nizky tlak palivovej lišty. auto som preistotu neštartoval, vymenil čerpadlo ovzdušnil a auto jazdí dodnes.

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných