Audi A3 1.9 TDi , 265 000 km a neustále problémy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 16.12.2017 15:33 Zdieľať na Facebook
Audi A3 1.9 TDi , 265 000 km a neustále problémy
Zdravím páni.
Pred nedávnom si bratranec kúpil Audi A3 1,9 TDi r.v. 2006. Auto malo pri kúpe najazdených 260 000 km. Bolo kupované od súkromníka. "Nabehané" kilometre si overoval cez všetky dostupné zdroje respektíve cez grafy technickej kontroly a pod.. Auto bolo dovezené z Nemecka, presny rok si nepamätám, ale malo svojho majiteľa na SK posledných cca. 4-6 rokov. Ešte pred kúpou som ho upozornil, že za cenu 5500 € to znie až moc dobre, kedže ak si vypočíta ročný priemer nájazdu za dobu cca. 11 rokov, výsledok bude niečo okolo 24 000 km ročne a teda 2000 km mesačne čo mi príde dosť málo na diesel kedže ja osobne mám benzín práve pre to, že auto nepoužívam do práce, na bežné nákupy a aj tak nabehám mesačne okolo 2500 km. To nie je však až tak podstatné.
Po nejakej dobe sme sa stretli, a samozrejme jedna z prvých otázok bola "auto poslúcha?".
Keď mi povedal čo za cca dva mesiace preinvestoval do auta, ostal som dosť zaskočený. Suma okolo 2100 €.
Samozrejme ako prvé, olej, filtre, rozvody.
Ďalej musel robiť komplet riadenie, brzdové platničky, nové turbo keďže staré bolo už repasované a v dosť zlom stave, vstreky + ešte zopár opráv, ako aj stropné čalúnenie ktoré bolo natrhnuté.
Za pár dní po absolvovaní dlhšej trasy cca 400 km si všimol úbytok oleja cca 0,8L.
Ďalšia vec, spotreba auta pred dvomi týždňami stúpla na 9,8 l !
Chcel by som sa teda opýtať najmä vás, či už súčastných alebo bývalých majiteľov 1.9 TDi názor na tento motor a jeho stav pri údajných 265 000 km, prípadne vaše skúsenosti s podobnými problémami, kedže on už nemá silu riešiť dookola mechanikov, začal radšej jazdiť na druhom aute ktoré má, a od obesenia ho delia asi tak 2-3 návštevy servisu
Pred nedávnom si bratranec kúpil Audi A3 1,9 TDi r.v. 2006. Auto malo pri kúpe najazdených 260 000 km. Bolo kupované od súkromníka. "Nabehané" kilometre si overoval cez všetky dostupné zdroje respektíve cez grafy technickej kontroly a pod.. Auto bolo dovezené z Nemecka, presny rok si nepamätám, ale malo svojho majiteľa na SK posledných cca. 4-6 rokov. Ešte pred kúpou som ho upozornil, že za cenu 5500 € to znie až moc dobre, kedže ak si vypočíta ročný priemer nájazdu za dobu cca. 11 rokov, výsledok bude niečo okolo 24 000 km ročne a teda 2000 km mesačne čo mi príde dosť málo na diesel kedže ja osobne mám benzín práve pre to, že auto nepoužívam do práce, na bežné nákupy a aj tak nabehám mesačne okolo 2500 km. To nie je však až tak podstatné.
Po nejakej dobe sme sa stretli, a samozrejme jedna z prvých otázok bola "auto poslúcha?".
Keď mi povedal čo za cca dva mesiace preinvestoval do auta, ostal som dosť zaskočený. Suma okolo 2100 €.
Samozrejme ako prvé, olej, filtre, rozvody.
Ďalej musel robiť komplet riadenie, brzdové platničky, nové turbo keďže staré bolo už repasované a v dosť zlom stave, vstreky + ešte zopár opráv, ako aj stropné čalúnenie ktoré bolo natrhnuté.
Za pár dní po absolvovaní dlhšej trasy cca 400 km si všimol úbytok oleja cca 0,8L.
Ďalšia vec, spotreba auta pred dvomi týždňami stúpla na 9,8 l !
Chcel by som sa teda opýtať najmä vás, či už súčastných alebo bývalých majiteľov 1.9 TDi názor na tento motor a jeho stav pri údajných 265 000 km, prípadne vaše skúsenosti s podobnými problémami, kedže on už nemá silu riešiť dookola mechanikov, začal radšej jazdiť na druhom aute ktoré má, a od obesenia ho delia asi tak 2-3 návštevy servisu
Naposledy upravil/-a alex252 v 07.02.2018 12:59, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
svoje pozorovanie by som rozdelil na dve casti:
- okolo motora to normalne rozhodne neni
- ze treba sypat do toho auta stale "nieco" pri tych km a grupe to rozhodne normalne je !
tu servo, tu zlomene kable, tu zamok, tu altik, tu stahovacka, tu volaka hnila banka podtlaku, motor v svetlach, modul vystraznych atd atd atd
to su realne veci, ktore idu s kilometrami, lebo auto neni len motor , prave ten v tomto pripade by mal byt este v pohode...az neni, len kupil vydychany stoceny serbel, neni prvy ani posledny
- okolo motora to normalne rozhodne neni
- ze treba sypat do toho auta stale "nieco" pri tych km a grupe to rozhodne normalne je !
tu servo, tu zlomene kable, tu zamok, tu altik, tu stahovacka, tu volaka hnila banka podtlaku, motor v svetlach, modul vystraznych atd atd atd
to su realne veci, ktore idu s kilometrami, lebo auto neni len motor , prave ten v tomto pripade by mal byt este v pohode...az neni, len kupil vydychany stoceny serbel, neni prvy ani posledny
-
- Príspevky: 122
- Dátum registrácie: 15.02.2014 22:53 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
To bola jednoducho zlá kúpa.Chyba je hlavne na strane kupujúceho,pretože všetko čo sa tam spomína že sa po kúpe na aute investovalo,bolo jasné už pri kúpe.Takže je to zase iba jeden,kto sa pýta až keď niečo urobí a zle.Keby boli informácie nedostupné tak nič nehovorím,ale za tri sekundy máš informácií a ver tomu že aj také ktoré tému takého motora rozoberajú do detailov a v slovenčine.
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 16.12.2017 15:33 Zdieľať na Facebook
bajo777 "ze treba sypat do toho auta stale "nieco" pri tych km a grupe to rozhodne normalne je"
Samozrejme je to jazdenka, ale aby si s autom bol non-stop niečo riešiť v servise ?
Keď som mal posledný diesel (Citroen 2,0 HDi) auto som mal od cca 280 000 km a predával som ho keď malo 392 000 km.
Na aute som menil olej + filtre, rozvody + vodná pumpa, čápy, tlmiče, bzdové platničky, páčky pod volantom.
To za priebeh 112 000 km. Nerobil som na ňom opravy za 2000+ € v priebehu 5 000 km.
Tak isto kamarát má VW Passat 1.9 TDi má 437 000 km a má ešte pôvodne turbo.
Samozrejme je to jazdenka, ale aby si s autom bol non-stop niečo riešiť v servise ?
Keď som mal posledný diesel (Citroen 2,0 HDi) auto som mal od cca 280 000 km a predával som ho keď malo 392 000 km.
Na aute som menil olej + filtre, rozvody + vodná pumpa, čápy, tlmiče, bzdové platničky, páčky pod volantom.
To za priebeh 112 000 km. Nerobil som na ňom opravy za 2000+ € v priebehu 5 000 km.
Tak isto kamarát má VW Passat 1.9 TDi má 437 000 km a má ešte pôvodne turbo.
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
Jeden predáva 12 ročnú vraždu preto lebo je určite v top stave a nekazí sa. Druhý tu starinu kúpi a myslí si, že nabehá 200 000 km bez investície so spotrebou 4,9 litra v meste pri ťažkej nohe.
Už sa spamätajte konečne, auto sa predáva vtedy keď sa začne kaziť a treba doňho srať peniaze. Chcel byť veľký šéfko na audine tak nech si to teraz vyžerie. Oklamal ho predávajúci, oklamal ho automechanik.
Už sa spamätajte konečne, auto sa predáva vtedy keď sa začne kaziť a treba doňho srať peniaze. Chcel byť veľký šéfko na audine tak nech si to teraz vyžerie. Oklamal ho predávajúci, oklamal ho automechanik.
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 16.12.2017 15:33 Zdieľať na Facebook
mhlavatý - však ja mu to hovorím stále že to bola jeho chyba, pretože keby sa tieto poruchy vyskytli po 10 000 km nepoviem, ale nie že v podstate keď "ledva z tade odišiel"
Ďalšia vec, na internete je každý "odborník", a keby som sa mal pri kúpe auta riadiť podľa toho čo odporúčajú na internete, v živote by som si nekúpil Citroen, pritom to pre mňa bolo auto najbližšie ku "známej" len tankovať a jazdiť, kedže za 30 mesiacov bolo 3 krát v servise.
Ďalšia vec, na internete je každý "odborník", a keby som sa mal pri kúpe auta riadiť podľa toho čo odporúčajú na internete, v živote by som si nekúpil Citroen, pritom to pre mňa bolo auto najbližšie ku "známej" len tankovať a jazdiť, kedže za 30 mesiacov bolo 3 krát v servise.
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 16.12.2017 15:33 Zdieľať na Facebook
Presne kvôli takýmto idiotom ako si ty som dlho zvažoval, či to sem dám, aby to nebolo v komentároch plné kreténov čo ničím neprispeju. Ja som sa pýtal na konkrétne skúsenosti s podobnými problemami nie na tvoje teórie základov tvorenia ponuky ojazdených áut.vsevetko napísal:Jeden predáva 12 ročnú vraždu preto lebo je určite v top stave a nekazí sa. Druhý tu starinu kúpi a myslí si, že nabehá 200 000 km bez investície so spotrebou 4,9 litra v meste pri ťažkej nohe.
Už sa spamätajte konečne, auto sa predáva vtedy keď sa začne kaziť a treba doňho srať peniaze. Chcel byť veľký šéfko na audine tak nech si to teraz vyžerie. Oklamal ho predávajúci, oklamal ho automechanik.
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
Okolo motora - bohuzial, bud bolo zle servisovane, moc namahane alebo nereal kilometre. Vsetko ostatne je bezny spotrebak.
Mam passata, sice po uprave turba , trysiek zo 130 na 187k, motor som menil pri 385.000 isto kvôli navýšenému výkonu, teraz mam 510.000, ale tieto motory bezne vydrzia s malymi opravami (max turbo, trysky) 500.000km
Mam passata, sice po uprave turba , trysiek zo 130 na 187k, motor som menil pri 385.000 isto kvôli navýšenému výkonu, teraz mam 510.000, ale tieto motory bezne vydrzia s malymi opravami (max turbo, trysky) 500.000km
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
To audi kľudne môže mať 500 000 km. Zbytočne tu porovnávaš auta. Niekto zničí voz za 150 000km na sračku a niekoho auto je aj s 250 000 km v slušnom stave.alex252 napísal:Presne kvôli takýmto idiotom ako si ty som dlho zvažoval, či to sem dám, aby to nebolo v komentároch plné kreténov čo ničím neprispeju. Ja som sa pýtal na konkrétne skúsenosti s podobnými problemami nie na tvoje teórie základov tvorenia ponuky ojazdených áut.vsevetko napísal: Oklamal ho predávajúci
Tvoj citroen s 392 000 km si určite predával v 100% stave a ďalej do 592 000 km by pýtal len naftu a olej. Čo keď si ho predal tesne pred veľkým servisom a teraz tu vypisuješ nezmysly že si nič neinvestoval.
Toho idiota si vyprosím... porovnávať dve rôzne vozy, dvoch rôznych vodičov, dve rôzne situácie najazdenia daných kilometrov, dve rôzne zásahy automechanikov. Keď nechceš počuť pravdu zapni si TV tam ťa nakŕmia tými správnymi informáciami.
-
- Príspevky: 502
- Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43 Zdieľať na Facebook
Vsevetko to napisal dobre, toho idiota si ty prehnal. Akurat to napisal bez servitky.
Cela tema je nezmyselna a vyzera byt zakorenena v hejtovavi vw group, alebo ludi co si vw jazdenky kupuju.
To ze kupil auto ktoremu dosluhuju suciastky pri 260 000 km realnych aj nerealnych je normalne. Kazdy zoderie auto inak.
A to ci mu to bolo opravene kvalitne v servise uz pocas jeho vlastnictva je dalsia vec.
Stavim sa, ze keby to mal riadny diagnostik, ako mhlavaty, alebo niektori chlapi tuto z fora co sa vyznaju, tak pochybujem ze by sa to dalej sralo.
Teda mozno ano, ak by vlastnik chcel opravu len taku "LEN"
Realne fakty vlastnw nie su ziadne, takze nevidim ziadny zmysel v tejto temo, vsetko to budu len dohady a krcmova debata.
Cela tema je nezmyselna a vyzera byt zakorenena v hejtovavi vw group, alebo ludi co si vw jazdenky kupuju.
To ze kupil auto ktoremu dosluhuju suciastky pri 260 000 km realnych aj nerealnych je normalne. Kazdy zoderie auto inak.
A to ci mu to bolo opravene kvalitne v servise uz pocas jeho vlastnictva je dalsia vec.
Stavim sa, ze keby to mal riadny diagnostik, ako mhlavaty, alebo niektori chlapi tuto z fora co sa vyznaju, tak pochybujem ze by sa to dalej sralo.
Teda mozno ano, ak by vlastnik chcel opravu len taku "LEN"
Realne fakty vlastnw nie su ziadne, takze nevidim ziadny zmysel v tejto temo, vsetko to budu len dohady a krcmova debata.
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
Ďalšia nezmyselná debata... už do výroby a duplom od prvého majiteľa a prvého kilometra sa auto stáva unikátom. Kľudne ich môže jazdiť po svete milion a dve rovnaké nenájdeš. Takže hľadať nejaké všeobecné tvrdenia o jazdenke je hlúposť. Nevieš nič o historii auta čiže nevieš vôbec nič. Načo je dobré riešiť " čo si myslíte je to normálne?" Normálne môže byť všetko aj že zajtra to auto zahorí na parkovisku....
Správna debata by bola: môj známy kúpil asi šrot, poznáte slušného mechanika v okolí XZY aby sa nato pozrel a zhodnotil nutné investície?
Správna debata by bola: môj známy kúpil asi šrot, poznáte slušného mechanika v okolí XZY aby sa nato pozrel a zhodnotil nutné investície?
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 16.12.2017 15:33 Zdieľať na Facebook
Túto tému som založil preto, lebo som sa chcel opýtať ľudí ktorý mali podobne skúsenosti respektíve problémy. Bohužiaľ, človek tu spomenie Citroen a už tu niekto píše že táto téma je proti VW group. Ja osobne nemám nič proti VW group. Ja som jednoducho zháňal človeka ktorý mal s niečim podobným skúsenosti !
-
- Príspevky: 1146
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných