1 014 042
inzerátov
Pridať inzerát

Audi A3 , 2006

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Audi fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
RobertA3
Založený: 02 máj 2017
Príspevky: 11
Nabehané: 14 hod 24 min
Predmet: Audi A3 , 2006 PríspevokZaslal: 17.08.2017 17:07   
Dobrý deň.mam audi a3 2006,2.0 tdi,103KW,BMM.problem sa týka štartov za tepla.pri každom štarte za teplato veľmi zatrasie,buchne.akoby chcel motor vyskočiť.motor chytá ihneď ale to zatrasenie a aj s vymacknutou spojkou aj bez úplne bez zmeny.spojka aj so zotr.bola menena pri 310 tisíc km.teraz mám 330 tisíc km.obcas pri horúcom motore sa stane ze ako ihneď naštartuje,tak aj ihneď zhasne.opakovane už naštartuje.ale ten otras je pri každom jednom štarte za horúca.akonahle trošku motor vychladne naštartuje normálne.dakujem za nejakú radu.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1827)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17062
Nabehané: 2 mes 27 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 17.08.2017 18:13   
V akom stave je sací trakt ? Kedy bol vyčistený ? V akom stave sú vačka a hydroštely ?
Citovať
RobertA3
Založený: 02 máj 2017
Príspevky: 11
Nabehané: 14 hod 24 min
PríspevokZaslal: 17.08.2017 18:19   
Samotné sanie cistene nebolo,iba klapka aj s rg ventilom pri 315000km.s vackou a hydrostelmi zatiaľ nebolo robené nič.mozem to vizuálne pozrieť,prípadne zmerať.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1827)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17062
Nabehané: 2 mes 27 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 17.08.2017 18:43   
Tak to bude paráda pri 330 tis.
Citovať
RobertA3
Založený: 02 máj 2017
Príspevky: 11
Nabehané: 14 hod 24 min
PríspevokZaslal: 17.08.2017 18:52   
Oddeklujem a uvidím:)dám vedieť vysledok.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1827)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17062
Nabehané: 2 mes 27 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 17.08.2017 19:00   
Ja ti poviem výsledok už teraz.Ak bude mať niektorá vačka na vrchole ostré boky,môžeš ju vyberať,pod ňou bude hydroštel kaput.Ale daj hneď von sacie parohy,potom sa značne lepšie robí aj z krytom ventilov.
Citovať
RobertA3
Založený: 02 máj 2017
Príspevky: 11
Nabehané: 14 hod 24 min
PríspevokZaslal: 17.08.2017 19:06   
Dobre.dakujem.som zvedavý na to prekvapko;)
Citovať
m...
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 25 máj 2009
Príspevky: 89
Nabehané: 4 dní 6 hod 44 min
PríspevokZaslal: 17.08.2017 20:30   
BMM trpel kazdy jeden na dost rychle opotrebovanie vacky a tym aj hydrostelov. predavaju sa dva typy - ocelova a liatinova.
pri tych kilometroch bude uz aj komora osadenia vstrekov pravdepodobne dost nacata. hlava je ta ista ako na 1.9
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1827)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17062
Nabehané: 2 mes 27 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 17.08.2017 21:35   
Prakticky každý PD trpí na vačku,pretože ju položia vadné hydroštely.Pokiaľ sa vymenia pri cca 200 tis km (a potom znova pri 200) tak je vačka v podstate nekonečná.Má to ale podmienku...žiadne blbiny ako LL výmeny oleja.Čo ušetrí na oleji tri razy preplatí v servise,ale hlúpemu nevysvetlíš že aj na neho raz príde otváranie budelára.Otvory vstrekov problém nie je,vyvložkujú sa hniezda bronzovými vložkami a s tým doklepe aj dôchodok (vnúčat)
Citovať
m...
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 25 máj 2009
Príspevky: 89
Nabehané: 4 dní 6 hod 44 min
PríspevokZaslal: 17.08.2017 21:43   
ale zrovna tieto ze fakt boli nekvalitne od vyroby. v minulosti som o tom zistoval dost kvoli jednemu zakaznikovi co si nechcel dat vysvetlit ze ta vacka je fakt zoslahana. lebo mal predtym 1.9nu a tam ju jakziv nemenil.
jednu vyvlozkovanu hlavu mam vzdy skladom. ak sa robia zasahy okolo vstrekov alebo ze musi ist kvoli niecomu dole tak trvam na tom aby sa dala vyvlozkovana. tym aj mne a aj majitelovi auta odpadnu pripadne dalsie starosti
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1827)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17062
Nabehané: 2 mes 27 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 17.08.2017 22:13   
Liatinové sú z blata,to nikdy nedávať.Ocelové sú kvalitné,ale PD má rozvod nesmierne namáhaný preto je jeho stav vlastne pre celý život motora kľúčový.Teraz keď sa servisujú PD-čka bežne v 500-600 tis km už držím jednu komplet vložkovanú hlavu stále k dispozícii.Kluka a spodok nemá problém,raz za pol melona km vymeniť šálky kľuky inak to nekľakne nikdy,všetko je vrch,vačka hydro
Citovať
RobertA3
Založený: 02 máj 2017
Príspevky: 11
Nabehané: 14 hod 24 min
PríspevokZaslal: 18.08.2017 00:39   
No mal som to dat pozrieť pri tých 200 tis,teraz už môžem len dúfať že to nebude až tak hrozne olej som vymienal vždy po 10-12 tisíc ale auto som kúpil keď malo 140 a čo som kukal len tak cez nalievaci otvor oleja,tak bolo to vnútri dosť zakarbonovane,tak neviem pred tým ako menili,a čo sa týka ešte tých štartov za horúca,tak pri každom treťom,štvrtom startovani aj dosť ťažko štartér točí ten motor.nuz roboty bude asi veľa.na vagu inak žiadny problém,akurát pridavne kurenie inak žiadna chyba,vstreky sú 0.0,0.11,-0.06,0.26..ale tam si netrúfam ja zasahovať.ani prípadne vačku meniť(zmeram ju(čo som sa docital 6.74)pozriem vrchy a hydrosteli a potom môžem zbierať akurát dukáty pre sikovnejsieho cloveka
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1827)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17062
Nabehané: 2 mes 27 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 18.08.2017 08:02   
Korekcie sú uvedené nesprávne,také byť nemôžu.Súčet plusov a mínusov je nula.vačku na úbytok z hrbov tam vnútry odmerať šancu nemáš,to až po vybratí,čo je možné po demontáži rozvodu cca za desať minút. Skontroluj brucho na vačkách (druhá strana hrbu) tam to krásne vidieť,ak šú poškrabané,tak sú v čudu aj hydrá aj vačka pôjde von.
Citovať
RobertA3
Založený: 02 máj 2017
Príspevky: 11
Nabehané: 14 hod 24 min
PríspevokZaslal: 18.08.2017 15:20   
Pozriem a za 15-20 tisíc by sa mali meniť aj rozvody.to by bolo rozumne meniť aj naraz.ake nemám predstavu koľko by to všetko stalo.iba za materiál vačka cca 260 kolbensmit,zdvihatka,40 kus,rozvody 140,vstreky neviem,zhavice ešte nemenene,plus tesnenia,ložiská,gufera,aach bože to bude iná palka
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1827)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17062
Nabehané: 2 mes 27 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 18.08.2017 16:22   
To až taká katastrofa nie je,spojené rozvody a hydrá aj z čistením sania aj všetky tesnenia a semeringy a velká diagnostika hore dole 500-540 podľa stavu.Ak je vačka doškrabaná ale nechýba z hrbu viac než 10-15 stoviek tak sa prelapuje a pokračuje,výtlky v šachtách vstrekov sa tiež dajú opracovať zhruba 90% je úspešné.samozrejme sa to zvykne spojiť z čistením (by pass) palivovej sústavy a celého sania,z nastavením všetkého čo nastaviť ide,takže najbližší servis budú rozvody po 100 tis a znova toto všetko po 200 tis. To je myslím hodné toľkých km. Veď majitelia týchto motorov sú vyškerený od ucha k uchu aj pri 600 tis a nemusia ísť na dovolenkuy zo stiahnutou prdelkou že ich tam kdesi naloží odťahovka za cenu auta. Ale dôležitý je začiatok,ak sa ten pos...ie,je to ako z nevychovaným deckom,už ho do laty nedá ani Kristus.
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Audi fórum