Audi A3 - cistenie dpf alebo vymena
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 27
- Dátum registrácie: 05.02.2011 20:02 Zdieľať na Facebook
Audi A3 - cistenie dpf alebo vymena
Zdravim, chcem poprosit o radu ohladom DPF, jedna sa o a3 SB 2,0tdi kod BMM 103kw, quattro, r.2006, naj. 260tis. km, auto hodilo do nudzoveho rezimu, diagnostika ukazala problem v EGR, to uz nepomohlo ani vycistenie tak sa vymenilo, ale problem je dalej, nakoniec je vraj problem aj v DPF, ktore som ani nevedel ze tam je, nema na pristrojovke ani tu klasicku kontrolku DPF, vraj tieto prve modely ze to ani nemali na pristrojovke..otazka je: oplati sa filter vycistit, alebo treba vymenit? cital som ze niektore servisy ho cistia aj bez demontaze z auta, priamo v aute, a davaju aj zaruku 100tis km, myslite ze je to realne ze to dobre vycisti aj priamo v aute? doba pokrocila ale ci metody tiez netusim..DAKUJEM za rady.
-
- Príspevky: 1146
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
https://www.youtube.com/watch?v=Cf8IaI8hSc4[youtube]
Určite vycisti neyberaj to auto smrdi ako avia .. Ja som dal vybrat bola to velka chyba[/youtube]
Určite vycisti neyberaj to auto smrdi ako avia .. Ja som dal vybrat bola to velka chyba[/youtube]
-
- Príspevky: 343
- Dátum registrácie: 06.07.2010 23:13 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3413
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Stačí pozrieť celé video.Jasne je vyslovené že na čistenie sa záruka nedáva pretože problém filtra býva na 99% spôsobený problémom mimo neho,on si to chudák iba odskáče.Ale to znamená aj to,že sa za krátku dobu môže problém opakovať.Ja som čistil filter a bol desnom stave,ale treba povedať že tomu velmi pomohlo že bol dvojdielny,bolo možné ho rozdeliť na katalizátor a filter.Cca dva roky to bolo OK,ďalej o tom už správu nemám.
Ja by som každopádne typ nerozoberateľného filtra neriešil inak než výmenou,treba si pozrieť video,o všetkom podstatnom tam je reč.
Výmena ale znamená iba prvú etapu.Zároveň je nutné zdiagnostikovať systém velmi poctivo,aby neboli problémy aj z novým filtrom.Mne príde ako istejšia verzia hladať problém v samotnom motore a filter predbežne ponechať.Musel by byť v nezvratne zatlčenom stave aby ďalej nebol schopný existencie,ak sa systém ako taký dá do poriadku.Ale tie dve veci musí riešiť jedna a tá istá dielňa,inak vždy bude chyba u toho druhého.
Ja by som každopádne typ nerozoberateľného filtra neriešil inak než výmenou,treba si pozrieť video,o všetkom podstatnom tam je reč.
Výmena ale znamená iba prvú etapu.Zároveň je nutné zdiagnostikovať systém velmi poctivo,aby neboli problémy aj z novým filtrom.Mne príde ako istejšia verzia hladať problém v samotnom motore a filter predbežne ponechať.Musel by byť v nezvratne zatlčenom stave aby ďalej nebol schopný existencie,ak sa systém ako taký dá do poriadku.Ale tie dve veci musí riešiť jedna a tá istá dielňa,inak vždy bude chyba u toho druhého.
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 23.09.2008 00:27
- Bydlisko: UK, SV Zdieľať na Facebook
Mne zasvietila kontrolka DPF minuly mesiac na A6 Avant 2.0tdi ( auto sa spravalo normalne ale ze vraj to bola len otazka par km a islo by do nudzoveho stavu...........Isiel som s tym do servisu, diagnostika ukazala ze 'Pressure Sensor G65 too high' tak som dal vycistit DPF plus vymenit sensor a porucha odstranena.
Dokonca mam subjektivny pocit ze auto je trocha zivsie.
Zaruku na cistenie mi dali polroka alebo 6000km, co nastane skor.
Dokonca mam subjektivny pocit ze auto je trocha zivsie.
Zaruku na cistenie mi dali polroka alebo 6000km, co nastane skor.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 16 neregistrovaných