alhambra klima
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 12.02.2008 15:20 Zdieľať na Facebook
alhambra klima
moze mi niekto prosim poradit nejakeho opravara na klimu mam deravu hadicu treba bud novu alebo zavarit najtepsie okres PE TO NR
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Hadicu či trubku? Lebo neviem ako chceš opravovať gumenú hadicu...
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Mne je to jedno, ale keď chce chlapec opravovať hadicu tak mu nebudem radiť niekoho kto zvára hliník, nie?
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 12.02.2008 15:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 352
- Dátum registrácie: 22.11.2009 10:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 12.02.2008 15:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 352
- Dátum registrácie: 22.11.2009 10:08 Zdieľať na Facebook
no iny sposob nepoznam, ta trubka musi ist tak ci tak von. len myslim, ze chladiar ktory robi auta, by si mal poradit s demontazou trubky, ak len plni freon, tak to viem aj ja. ak by bolo treba menit vyparnik, alebo kompresor, tak to da namontovat tretej osobe, lebo je tam zly pristup? To asi nie, urcite to spravi a ak nevie dat zavarit trubku, tak ju chod dat zavarit ty.
-
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 31.03.2007 21:34 Zdieľať na Facebook
Mal som ten problém.
Pokiaľ je to tá najdlhšia trubka od kompresora s plniacim otvorom a ide až do zadu.Poriešil som nasledovne.Odskrutkoval od kompresoru ,v strede rozrezal pílkou na železo a odniesol do predajne na vysokotlakové hadice. Ten mi tam dal taliansku hadicu na klímu /pozor je tam vysoký tlak a chladivo R134,aby to vydržala/.Vzhľadom na to ,že by sa netrafil pod správny uhol tak mi dal v prednej časti spoj. takže vyzerá to asi takto-od kompresora:krátka trubka-hadica-trubka s plniacim otvorom-hadica zo spojom-krátka trubka ktorá sa zasunie do tzv rozdeľovača. Dal som nové "o" silikónové krúžky /biele/. Som s Prešova a máme tu dve predajne so servisom na tlakové hadice.Dúfam že aj v Nitre niekoho nájdeš.
Ušetríš robotu za odpojenie bloku motora.Fachčí mi to bez problémov.
Pokiaľ je to tá najdlhšia trubka od kompresora s plniacim otvorom a ide až do zadu.Poriešil som nasledovne.Odskrutkoval od kompresoru ,v strede rozrezal pílkou na železo a odniesol do predajne na vysokotlakové hadice. Ten mi tam dal taliansku hadicu na klímu /pozor je tam vysoký tlak a chladivo R134,aby to vydržala/.Vzhľadom na to ,že by sa netrafil pod správny uhol tak mi dal v prednej časti spoj. takže vyzerá to asi takto-od kompresora:krátka trubka-hadica-trubka s plniacim otvorom-hadica zo spojom-krátka trubka ktorá sa zasunie do tzv rozdeľovača. Dal som nové "o" silikónové krúžky /biele/. Som s Prešova a máme tu dve predajne so servisom na tlakové hadice.Dúfam že aj v Nitre niekoho nájdeš.
Ušetríš robotu za odpojenie bloku motora.Fachčí mi to bez problémov.
Naposledy upravil/-a jefo1 v 04.01.2010 20:31, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 31.03.2007 21:34 Zdieľať na Facebook
Aby som nezabudol.Vymeň aj vysúšač a hliníkový uzáver s dvomi tesniacimi gumičkami.Je umiestnený na Alhambre vpredu za pravým plastovým otvorom na vzduch.Stačí uvoľniť vrchné skrutky a dostaneš sa tam.Ten dosť často odchádza.Výmenou vysúšača znížiš tlak v potrubí,čo tvojej klíme len prospeje. Ja som ho kúpil vo fi.MOLPIR.Nad hliníkový uzáver som naniesol vazelinu ,aby sa tam v zime keď sa pod krytku dostane voda zo soľou ,neoxydoval hlinik.Ten sa oxydáciou vychýli do jednej strany a náplň je fuč.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných