Alfa 156 v6 - unik lpg do chladiaceho okruhu

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pedro25
Príspevky: 83
Dátum registrácie: 24.12.2014 20:44
Zdieľať na Facebook

Alfa 156 v6 - unik lpg do chladiaceho okruhu

Príspevok od používateľa pedro25 »

Zdravím páni!
Mám alfu 156 v6 2.5 141kw s dorobeným lpg systémom gastech 600s (pred 3 rokmi).

Jedného pekného dňa som potreboval vymeniť termostat motora.. Vymenil som, dolial vodu a naštartoval s otvorenou nádobkou chladiacej kvapaliny a nechal vrčať aby sa otvoril termostat a mohol som to odvzdušniť. Všetko bolo ok dokým sa motor trochu nezohrial a nepreplo na lpg - motor začal vynechávať na hranici zdochnutia. Prepol som s5 na benzín, voľnobeh sa ustálil a všetko v poriadku popridával som a nič, všetko ok. No keď som prepol na lpg a popridával vybublalo mi vodu z nádržky ako keby som mal strelené tesnenie pod hlavou vrátane oblaku hmly...

Ako náhle som viečko nádržky zavrel, všetko ide ako má na benzín či plyn od voľnobehu po obmedzovač bez zaváhania..
Keďže sú moje znalosti o lpg dosť obmedzné myslel som že je to v poriadku až dokým som si dnes neprečítal tému o lpg na saabe.

Otázka znie : Je možné že mi nejako uniká lpg do chladiaceho okruhu ? Treba to riešiť ?
ďakujem za odpovede
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

LPG má ohrev reduktora pomocou chladiacej kvapaliny
pedro25
Príspevky: 83
Dátum registrácie: 24.12.2014 20:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pedro25 »

Áno, to viem len mi nieje jasné ako to môže spôsobiť problém kt. som popisoval. Ako môže tlak v chladiacej sústave ovplyvňovať funkciu reduktora ?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

Neskicuj hned imigcerta na stenu lol vysvetlenie moze byt jednoduche...proste si mal zavzdusneny reduktor ! Tym padom to zblblo v dodavke paliva lpg...prosto nebolo dost tepla na ohrev fazovej zmeny, pokial vsetko funguje, voz sa a neries :4012:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
wilz
Príspevky: 3690
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Môže byť tak ako píše bajo, okolnosti tomu nasvedčujú, ale pre istotu na tvojom mieste by som to ešte raz zopakoval, znova otvoril nádobku chladiaceho okruhu pred prepnutím na LPG. Ak sa nebude nič diať, tak je zrejme všetko v poriadku. A ak by zase voľačo vybublalo, tak to treba okamžite riešiť.
Napísať odpoveď

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných