1 048 766
inzerátov
Pridať inzerát

Alfa Romeo GT 2.0 JTS

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Alfa Romeo fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
bogitragi
Založený: 09 jún 2012
Príspevky: 2
Nabehané: 0 min
Predmet: Alfa Romeo GT 2.0 JTS PríspevokZaslal: 13.12.2017 22:48   
Ahojte, vopred sorry ak sa to tu uz riesilo...

Potrebujem vedet vase nazory, chystam sa kupit GTcko 2.0 JTS, cca 90 000km.

Ake mate skusenosti s tymto motorom, popripade nejake nedostatky auta comu sa vyvarovat, kazivost a podobne.

Dakujem za rady
Citovať
markoimportauto
Vážený člen - Gallardo (156)
Založený: 25 september 2006
Príspevky: 1425
Nabehané: 5 dní 23 hod 59 min
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
PríspevokZaslal: 14.12.2017 11:05   
Podla km u takého veterana sa jedna zrejme o "Liebhabera". Ak chces, aby taky ostal aj nadalej, tak sprav minimalne toto:

1. vymenit komplet rozvody s prisl. bez ohladu na stav
2. vymenit komplet vodne hadice + chladiacu zmes (u takto stareho auta totiz mozu puknut bez varovania a si vo WC)
3. vymenit komplet sustavu drazkoveho remena
4. vycistit komplet sanie a vymenit sviecky (ideal NGK)
5. olejovo-filtrovy servis (vr. vymeny prev. oleja)
6. preventivne skontrolovat/vymenit olejove cerpadlo
-
K autu treba pristupovat s vedomim, ze sa jedna o priamovstrekovy agregat a teda najma:

- agregat po !!!zahriati!!! tocit (nizke obratky znamenaju sklon ku karbonizacii)
- bezpodmienecne aditivovat benzin (ideal VIF)
- optimalne pouzivat oleje Selenia, menit max. po 10 000km!
- pravidelne (cca á 1000km) kontrolovat olej!

snad som na nic podstatne nezabudol...
_________________
www.carsale.sk ___výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou___preprava vozidiel z / do EÚ___registrácie dovezených vozidiel___nové ORIGINÁL náhradné diely zn. CHEVROLET, SsangYong, LAND ROVER, Jaguar a iné.
Citovať
bogitragi
Založený: 09 jún 2012
Príspevky: 2
Nabehané: 0 min
Predmet: Alfa GT 2.0 JTS PríspevokZaslal: 14.12.2017 11:27   
Dik moc za rady, a ake skusenosti mas s napravami a podvozkom ako takym, cital som na nejakom fore, ze je dost nachylne na vymenu ramien a podobne...
Citovať
markoimportauto
Vážený člen - Gallardo (156)
Založený: 25 september 2006
Príspevky: 1425
Nabehané: 5 dní 23 hod 59 min
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
PríspevokZaslal: 14.12.2017 11:47   
Podvozok je obdoba AR147 a trvacnost je iba priemerna. Obzvlast, ak zvysis tzv. neodpruzene hmoty - cize predovsetkym na to zavesis elektrony s velkym priemerom a budes sa s tym prehanat po nekvalitných cestách.
Dobra sprava je, ze cena podvozkových dielov je velmi prijatelna.
_________________
www.carsale.sk ___výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou___preprava vozidiel z / do EÚ___registrácie dovezených vozidiel___nové ORIGINÁL náhradné diely zn. CHEVROLET, SsangYong, LAND ROVER, Jaguar a iné.
Citovať
lacikalaslo
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 19 január 2014
Príspevky: 75
Nabehané: 13 hod 58 min
PríspevokZaslal: 14.12.2017 14:56   
Nazdar tento motor neni spohlahlivy!skor je lepsi 1.9JTD:103,110 kw mal som alfu romeo 147 dobre jazdne vlastnosti a vybava.bol som snou spokojny zalezi aky to mal majitel to gt-ecko.nechcel som vw-group tych je vsade dost!
Citovať
milosd
Založený: 09 november 2005
Príspevky: 4
Nabehané: 34 min
PríspevokZaslal: 14.12.2017 15:17   
V rodine sme mali Alfu GT s týmto motorom vyše štyri roky, pri dodržiavaní servisných intervalov a údržby je tento motor absolútne bezproblémový, trochu smädnejší,ale žiadne problémy sa nevyskytli.
Citovať
pedro25
Nová tvár - Trabanto (5)
Založený: 24 december 2014
Príspevky: 73
Nabehané: 13 hod 27 min
PríspevokZaslal: 14.12.2017 18:45   
Ak môžeš, kúp si verziu s motorom busso 3.2 v6
Žravé sú obidva a tie 2l naviac ťa už nezabijú. Zato je to úplne iné auto, celkom živé a s krásnym zvukom.

Mám 156 ku s 2.5L 141kw obdobou kt. má najazdené 430 tis km a motor je mechanicky v perfektnom stave. Kompresie 12bar na vsetkch valcoch... Je to síce starý 15 ročný kýbel ale ten motor ma neprestane baviť nikdy.

Naozaj, chcem ti dobre.. minimalne sa choď na nejakej s v6 previezť a pohopíš o čom rozprávam.
Keď už si ideš kúpiť nepraktické kupé tak nech tá jazda stojí za to :)
Citovať
Nick21212
Povedomá tvár - Favorito (27)
Založený: 13 júl 2009
Príspevky: 448
Nabehané: 8 dní 8 hod 25 min
Bydlisko: LH
PríspevokZaslal: 15.12.2017 07:21   
90 tisic km --- tam musí byť aj vysoká cena.
ak je nízka tak nemá 90 tisic. km alebo je motor na sklonku života.

zabudni na JTS motor je bieda, bud ber busso alebo JTD.

busso je drahé lebo ich je málo...
_________________
Noť ťurbo noť fan.
najlepšie motory sú päť valce s turbom, a je jedno či diesel alebo benzín.
Citovať
zubo55
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 21 október 2008
Príspevky: 56
Nabehané: 4 hod 40 min
PríspevokZaslal: 15.12.2017 07:41   
Nazdar, ja by som do toho jts nešiel, áno pokiaľ dodržíš určite podmienky a servis, tak na tom bude fajn, ale bude ta to baviť stále dookola sa takto starať a báť sa, aby si niečo nezanedbal a potom riešil plno problémov.Radšej ber 1.9 jtd v základe má 110kw a 310nm ak ti to nebude stačiť, chod na alfatuning za šarkanom a ten ti to načipuje a budeš vysmiati, pretože jtd nepotrebuje aby si okolo neho behal, ako okolo malého dieťaťa.A ak máš love dosť, tak určite 3,2 V6 busso. Inak auto pekné neokukané, nieje dáke kazové len veľké kolesá+ slovenské cesty budeš často vymieňať podvozok a je ta toho dosť čo meniť :D
Citovať
Nick21212
Povedomá tvár - Favorito (27)
Založený: 13 júl 2009
Príspevky: 448
Nabehané: 8 dní 8 hod 25 min
Bydlisko: LH
PríspevokZaslal: 15.12.2017 08:56   
prd bude často meniť ked dá poriadnu nápravu!!!

chlapy ked tam dáte sadu za 160€ tak vám toľko aj vydrží!

ked dáš prednú nápravu na grupu za 180€(cela sada) tak ti koľko vydrží... áno presne veľké hov.... ako na alfe...


daj poriadnu lemforder alebo original a vydrží 100-150 tisic km.

na diaľniciach aj 250 tisic km.
_________________
Noť ťurbo noť fan.
najlepšie motory sú päť valce s turbom, a je jedno či diesel alebo benzín.
Citovať
zubo55
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 21 október 2008
Príspevky: 56
Nabehané: 4 hod 40 min
PríspevokZaslal: 15.12.2017 10:18   
No asi prečo, veľké kolesá, zle cesty slovenske, plus náročný podvozok konštrukčne.Máš krásnu predstavu o kvalite dnešných dielov, možno tak ked si to kúpiš v nemecku alebo podobných krajinách, dneska si nemôžeš biť žiadnym výrobkom istý, že je to naozaj tá firma a aj tak sa robí u šikmookých alebo v Poľsku.Aj tak všetky firmy išli kvalitou dole nieje to už ako kedysi.Tak asi preto
Citovať
zubo55
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 21 október 2008
Príspevky: 56
Nabehané: 4 hod 40 min
PríspevokZaslal: 15.12.2017 10:26   
A nakoniec nie som žiadny neznalec, píšem na základe svojich skúsenosti, prešla mi rukami nejedna alfa,lancia či fiatka,a rôzne diely, rôzny výrobcovia ,rôzne servisne úkony do roku 2005 boli krásne časy, čo sa týka automobilového priemyslu, teraz to ide všetko dole vodou, niekedy sa nato nedá ani pozerať, niekedy mi je na grcanie s dnešného automobilové priemyslu a to nepíšem o servisoch a ujoch v monterkách čo sa tvária ako veľký automechanici
Citovať
zubo55
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 21 október 2008
Príspevky: 56
Nabehané: 4 hod 40 min
PríspevokZaslal: 15.12.2017 10:33   
A pre zadávateľa, ešte ma napadlo neviem v akom kraji bývaš, ale nájsť poriadneho mechanika na alfu, je riadni problém celkovo na taliana,väčšina sú len grcovia a ked sa aj niekto podujme, tak to aj tak odflákne, ja bývam vo Zvolene a v okolí je to hnus, väčšinu si robím radšej sám.Tak aj na to treba myslieť.Prajem veľa šťastia pri výbere, samozrejme ak máš možnosť zober si zo sebou niekoho kto sa vyzná a má aj diagnostiku.
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (508)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 9640
Nabehané: 3 mes 14 dní 0 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 15.12.2017 10:43   
2,0 JTS vychadza z twinsparku, je to cisty talian, vsetci vedia o problemoch twinsparku, tieto sa tomuto agregatu tiez nevyhybaju, jeden laboruje so seleniou kvoli variabilite co je nanu citliva, dalsi leje 0W-60, zere olej kazda, lebo ma velke vole aby sa dala lepsie tocit, on ti to tak nenapadko naznacuje marko v svojom prispevku na co vsetko si dat pozor

kazdopadne nemylit si 1,9 a 2,2 su GM motory s talianskou, resp nimi modifikovanou hlavou, maju rozvod retazou a vsetky chutovky vyplyvajuce z toho riesenia, najma pokial uz raz bola retaz natiahnuta a "bezudrzbovy" rozvod sa neurobil KOMPLET

musim sa priklonit tutoka k predrecnikom, ked alfa, tak 3,2 mpi , nie JTS, alebo potom az 1,75 turbobenzina, vsetko ostatne je horsia volba ako dizel, tie maju taliani vychytane, aj ked uznavam ze klepotak k takemuto dizajnu volako nesmakuje

k podvozkom a spol., daj tam fabricke diely a nespekuluj !
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
ivko1
Legenda - Ford T (530)
Založený: 02 august 2006
Príspevky: 13122
Nabehané: 2 mes 0 dní 23 hod
PríspevokZaslal: 15.12.2017 19:00   
JTS je tuším už priamovstrek a to by som teda nechcel. Cena auta nie je vysoká za to cena udržby môže vyletieť vysoko

A všeobecne známa informácia je, že u AR to s benzínom moc nevedia hlavne čo sa spotreby týkalo. Človek chápe že ked nahána motor tak to niečo zožerie, ale u AR to žralo vela aj ked to človek nehnal (a to zrovna ja nie som ten čo pozerá na každú kvapku paliva)
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Alfa Romeo fórum